ik ken de goede man niet, maar hij verdient het gewoon om in het zonnetje gezet te worden
http://www.youtube.com/watch?v=EgbevJyU0pc
Het is hier al dagen hét lied op het werk, en ik wil er graag een steentje aan bijdragen dat dit dé hit wordt! :dance: :dance:
(oke beetje camp is het wel, en hij heeft met 500 hits op youtube nog niet heel veel kijkers, maar het moet toch lukken om dit de hitparades in te bonjouren?)
Was even bang dat je Wolter Kroes met zijn sjalalalal gezever ging laten horen :shifty:
Maar gelukkig deze is beter. ( nu vind ik persoonlijk alles beter dan Wolter Kroes)
Al is de clip wel een beetje sneu, zit je dan in je eentje in een boomstammetje
He neem jij je werk bij de grootste familie van nederland onderhand niet een beetje te serieus :shifty:
Haha Wolter Kroes - wacht dacht je van Dries Roelvink - die man moet tegen zichzelf beschermd worden geloof ik - daar waar Dries is is geen cris is :roll:
@Bella wrote:
He neem jij je werk bij de grootste familie van nederland onderhand niet een beetje te serieus :shifty:
ai het zal toch niet dat ik gewoon geindoctrineerd word hier??? :shifty: :mrgreen:
Ik heb hier laatst op mijn wekr nog met plaatsvervangende schaamte zitten kijken naar dries bij spuiten slikken, amai wat genant. gezien?
(http://www.youtube.com/watch?v=Yao7J19fgn4)
Klinkt wel aardig, ik dacht alleen aan de titel dat het om een kindje ging.
mijn vriendje de zon klinkt een beetje kinderachtig of niet?
Wolter Kroes Sjalalalalala is leuk :lol: fout maar wel leuk :lol: 8)
Dries is gewoon heul erg fout :sick: :silenced:
wacht dacht je van Dries Roelvink - die man moet tegen zichzelf beschermd worden geloof ik -
Hahahaha! Sluit ik me helemaal bij aan :lol: Wat een ergenis om naar die man te kijken...
Die Dries Roelvink… :sick: :shifty: Ik heb bij dat soort dingen altijd de neiging om zelf onder de stoel te gaan kruipen waar ik op zit. Putje graven, in kruipen, niemand ziet me nog :shifty:
En je zomerhit… Kaylee riep gelijk “BOTSAUTO’S ZIJN LEUK HE MAMA”. En dat is ook wel mooi samengevat.
Fiep… is het een grapje of ken je de persoon in kwestie?
Ik vind het echt 1000 keer niets, sorry :o
edit: ik mag ook wel eens goed gaan lezen, want je kent de beste man niet
Nee niets voor mij :silenced:
Grappig ook hoe je hem de aanloop naar het beginnen zingen ziet nemen… even slikken, mond open, even wachten, ja! nu! :lol: :mrgreen:
Ook niet mijn soort muziek zal ik maar zeggen, en ligt het aan mijn computer, of beweegt zijn mond eerder als dat ik geluid hoor??
Ziet er een beetje vreemd uit zo!
@Vicky wrote:
Grappig ook hoe je hem de aanloop naar het beginnen zingen ziet nemen… even slikken, mond open, even wachten, ja! nu! :lol: :mrgreen:
wahahahahhaa :lol: :lol: :lol: :lol:
VRESELIJK… sorry maar dan blijf ik nog maar even naar de belgische radio luisteren…
natas
@#puk# wrote:
Fiep… is het een grapje of ken je de persoon in kwestie?
Ik vind het echt 1000 keer niets, sorry :o
edit: ik mag ook wel eens goed gaan lezen, want je kent de beste man niet![]()
grapje, grapje… :think: sommige dingen zijn gewoon zooo onwijs slecht, dat ze weer heel goed worden. je moet ten slotte maar durven om als volwassen man gewoon te durven zingen over je vriendje de zon

En het is totaaaal niet mijn genre, maar ik vind um in z’n genre wel echt wat hebben. Het ozu mij alleszins niks verbazen als we nog heul veul gaan horen van glennie :inlove:
wat een gedrocht…
een gedrocht?? dat vind ik echt totaal onredelijk, oprecht. je kunt vanalles van hem vinden, maar toch geen gedrocht???
Ik had het over het lied…
maar ook dat vind ik geen gedrcoht. Oke, het is niet mijn smaak, maar het zit best ok in elkaar. het liedje blijft in je hoofd zitten (in die van ons hier wel iig), het straalt zomer uit, is enthousiast gezongen. stelletje wansmakers zijn jullie
een volwassen man die het over 'zijn vriendje de zon heeft?
Ik heb daar echt sowieso niets mee.
Het melodietje is misschien wel aardig, maar de tekst verpest de nominatie tot zomerhit.