en kijk eens voor de grap van de zomerhits van de afgelopen jaren, je kunt er veel van zeggen, maar niet dat het tekstuele hoogstandjes waren… :snooty:
Toppertje Fiep? :mrgreen:
Of liever een breezer ananas?
@fiep klophout wrote:
en kijk eens voor de grap van de zomerhits van de afgelopen jaren, je kunt er veel van zeggen, maar niet dat het tekstuele hoogstandjes waren… :snooty:
Daar ben ik het mee eens…

Fiep… :shock:
You never cease to amaze me :inlove:
Volgens mij is ZELFS vamos a la playa hoogstaander. :mrgreen:
Niet mijn ding… :sick:
hahaha ahh ik vind 'm zo sneu en amateuristisch dat het gewoon schattig wordt, je ziet dat ie rete-zenuwachtig is :lol:
Enneuh, 't is wel een liedje dat blijft hangen ja… simpele tekst en zomers deuntje, erger kan haast niet :mrgreen:
Fiep, je hebt iig bereikt dat een boel meiden hier zijn liedje hebben gehoord. En ik weet zeker dat als ik hem ooit (stel dat het zich voordoet he, STEL), op de radio hoor…
dat ik dan heel hard moet lachen en meezingen, met mijn vriendje de zon :mrgreen:
Nog even over de technische kant van het liedje, het begint en telkens denk ik hij begint NU… dan nog een maat en dan denk ik hij begint NU… nee toch niet enzovoort. :mrgreen:
Fiep heeft vast zijn aandelen
natas
O nee sorry, niet mijn ding.
Zag er inderdaad wel sneu uit, zo alleen in die boomstam… :lol:
1 voordeel, hij ziet er beter uit dan Dries of Wolter, nee dan Dries én Wolter.
Maar (allá Rob Geus); hier word ik niet vrolijk van.
ach na 5 rose biertjes is het liedje best leuk
@Bella wrote:
He neem jij je werk bij de grootste familie van nederland onderhand niet een beetje te serieus :shifty:
Haha Wolter Kroes - wacht dacht je van Dries Roelvink - die man moet tegen zichzelf beschermd worden geloof ik - daar waar Dries is is geen cris is :roll:
:lol: :lol:
Hij is inmiddels al 745 bekeken, dus echt hard gaat het niet…
't is trouwens niks als je het mij vraagt.
@sensje wrote:
Hij is inmiddels al 745 bekeken, dus echt hard gaat het niet…
pardon? sinds ik ben begonnen met mijn missie is het aantal kijkers in drie dagen tijd bijna verdubbeld :thumbup:
(op mijn werk worden op donderdag altijd plaatjes geplugged, heb nog zitten denken of ik er gewoon bij zou gaan zitten als ambassadeur van glenn :angel: )
Ik zou het doen Fiep eens kijken of je het voor elkaar krijgt altijd leuk zo’n missie.
Pitbull met I know you want me is toch de officiele zomerhit
Vond ik ook eerst een irritant nummer, maar nu gaattie hard hoor!!
Itt het liedje is dit topic iig wel vermakelijk :lol:
Ge-wel-dig :liar: !
Thomas vond het pretpark erg leuk om te zien… Maar die meneer moest aan de kant :lol: want hij kon het niet goed zien zo.
is toch ook wel snoepig dat hij de zon zijn vriendje noemt.
qua muziek genre :?