De (.)(.) van....

Daphne Dekkers…



Ik was ff aan het zappen en Daphne Dekkers schuift voorbij, maar wat heeft zij ineens een grote borsten :shock:



Heeft ze die altijd al?? Of zijn ze nieuw??

mijn gedachte. dacht dat ik altijd een diep decollité had.



en kunnen we het dan ook over de kleerhanger van een van de finalisten hebben?

:mrgreen:

Tsja, die kledinghangers gaan echt nergens over in mijn ogen…ik ben ook wel erg benieuwd of iemand daar een verklaring voor heeft!



En Daphne houdt ook de hele tijd die kaartjes voor haar borsten…beetje onwennig misschien haar nieuwe borsten :think: :think:

volgens mij had ze dat altidj al een beetje :think:

das waar ja finale vandaag



ik kan me wel herinneren dat ze in een van haar boeken haar borsten omschrijft als lege theezakjes…

nou heb ik net even gekeken in de theepot maar die zien er bij mij anders uit dan dat…

vind dit meer een grapefruit…

of ze is weer zwanger :mrgreen:

ik vind de enige die er een beetje fatsoenlijk uit is patricia…maar idd die daphne ziet er echt niet uit zeg :sick:

@Joepie! wrote:

Tsja, die kledinghangers gaan echt nergens over in mijn ogen…ik ben ook wel erg benieuwd of iemand daar een verklaring voor heeft!




uh is dat normaal dan?
ik dacht dat het een enorme misser was, maar ik heb verder de ballen verstand van mode en modeshows. Moet ik morgen dus op mijn werk ook maar een kleerhanger in mijn kleidng mee dragen?

@Joepie! wrote:

Daphne Dekkers…



Ik was ff aan het zappen en Daphne Dekkers schuift voorbij, maar wat heeft zij ineens een grote borsten :shock:



Heeft ze die altijd al?? Of zijn ze nieuw??




Dat dacht ik dus ook :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :oops:





Leuke titelnaam, alleen hadden de boobs wel ( . )( . ) kunnen zijn :mrgreen:

Ik dacht dat ik de enige was die eerst de borsten en toen pas Daphne zag…Ze lijken mij ook aardig nieuw…Maar misschien vergis ik me wel :wink: .



Theezakjes? Nou dan weet ik niet meer hoe ik die van mij moet omschrijven, krijg er meteen een minderwaardigheidscomplex van :roll: :mrgreen:

Ze heeft nu toch wel een fatsoenlijkere jurk aangetrokken :wink:

ja inderdaad

Hahahihi, ik dacht precies hetzelfde. Heb er ook geen verstand van, of zijn er zulke geweldige trucjes voor om het zo te doen laten lijken???



niet dat ik het nodig heb hoor met mijn cup E (iemand nog een stuk lenen?), misschien dat ik er daarom zo weinig verstand van heb

:think: zwart kleed af maar toch :think: op tv waren toch echt véle malen groter leek het :shifty:

Ik zat me ook te verbazen over haar borsten, vooral omdat ze verder zo dun is :think:

Maar wat me nog meer opviel was hoe ze presenteerde, ze was er met haar gedachten en gevoel niet bij, ze moest steeds met zogenaamd enthousiaste uithaaltjes de gebakken lucht show proberen leuk te maken, en dat lukte van geen kanten.

:lol: :lol: :lol:

ik zei het ook al tegen mijn man… kijk nou… die Daphne…



tsja… 't kost een paar centen, maar dan heb je ook wat!!! :lol: :lol:

Oh grappig ik zag dit topic staan en dacht dat moet wel over DD gaan. Jeetje wat een mooie borsten heeft ze inene gekregen, maakt niet uit hoe ze eraan komt maar ik vind het haar mooi staan.

Hahaha mijn man viel het ook meteen op :shock: :smiley:

Ze is verder heel dun dus de kans dat ze een operatie heeft ondergaan schat ik zeer groot… :mrgreen:

Eerlijk gezegd vinden wij (mijn man en ik) ze te groot voor haar figuur…maar smaken verschillen :wink: (ik ben zelf ook zo dun, zou wel wat grotere willen, maar niet zulke enorme…zijn een beetje uit proportie)

ik had ook meteen zo iets van :shock: …waar komen die opeens vandaan?



Wel een contrast met de modelletjes hoor hahaha :mrgreen:



(wat zijn die duuuuun :shock: )

Ik vond de (.) (.) eigenlijk niet zo mooi, buiten het feit dat het zeer afleidend was :mrgreen: :wink: vond ik ze echt niet bij haar lichaam passen.



In de zwarte jurk vond ik haar wel mooi.