De (.)(.) van....

@Joepie! wrote:



Heeft ze die altijd al?? Of zijn ze nieuw??






Een lift kan al veel doen, dus hoeven ze niet nieuw te zijn… :wink:

Vond die eerste jurk ook geen snars aan.

Maar in die jurk leken haar borsten idd erg groot :shock:

Mij viel het ook al op ja.



Al denk ik persoonlijk wel dat het door de vorm/model jurk kwam.

Volgens mij werden ze een beetje naar elkaar toe gedrukt, en op die ‘Bond’ foto zie je dan een beetje hetzelfde effect.

En dat ze Bond-girl was, is al wat jaren geleden inmiddels.

Dus persoonlijk denk ik dat ze echt waren.



Ze bewogen ook normaal (waar je wel niet op let dan… :roll: :lol: ).



Die kleerhangers was ook zoiets ja, ik dacht eerst ‘Ohhhh BLUNDER!!’, tot er opeens nog eentje voorbij draafde met zo’n kleerhanger.

Dus ik denk dat het zo de bedoeling was. :angel:



Maargoed, als we dan de kleerhangers ter discussie brengen als nieuw mode-item, dan mogen die rare puntmutsen, Cousin-it pruiken en die gekke pakjes die over de Marlies Dekkers lingerie heenzaten ook niet ontbreken… :lol:





Ik denk dat wij gewoon geen snars verstand hebben van ‘High Fashion’… :think:

Hm…ik kan mijn boobs ook wel oppompen met een push-up maar dan zie je toch echt wel dat ik geen enorme $%^ heb hoor. Bij Daphne was het hoe dan ook vol, ik bedoel…echt huuuuuugeeeee!

Oppompen d.m.v. bh’s e.d. kan veel doen, maar van theezakjes maak je niet opeens enorme theemutsen!

ik vond het idd ook erg opvallen, je zag alleen maar de boobs van daphne en verder niks meer :mrgreen:



als dat theezakjes zijn, dan wil ik dat ook wel!



ik vind altijd wel dat ze in haar boeken negatief doet over haar figuur, kipfileetjes van armen, dril dijen enz.

maar als je haar dan zo ziet is ze toch enorm opgepimpt en ziet ze er dun en strak uit.

beetje jammer dat ze dan in haar boeken doet alsof ze “een van ons is”

ik ga tenminste even bij mezelf na he…



verder vond ik haar boeken wel super om te lezen hoor, dus daar niks negatiefs over.

vind ze alleen niet meer zo stroken met de werkelijkheid als ik haar zo zie.



of zie ik dat verkeerd??

Ik vond het dus errug leleijk die (.)(.)…

Maar goed, denk dat ze in die 1e (groene) jurk ook geen steun had… mege ruimte tussen die tetters…



In die 2e jurk stonden ( :eh: ) ze beter…



Maar goed, heb ooit met haar gewerkt, is niet zo zeker, als ze zich doet voorkomen hoor…

Maar goed, in die wereld is uiterlijk alles…



Ook haar presenteren vond ik moeizaam… als ze d’r kaartjes niet had gehad… :roll:

En dan zo’n zogenaamde, persoonlijke, spontane uitroep van haarzelf erachteraan… :think:

…(.)(.)…?



heb ik wat gemist? :mrgreen:

de memmen van daphne :mrgreen:

Nou Ron, die waren niet over het hoofd te zien hoor…

:shock:



Grote tetters… los in the pocket… :stuck_out_tongue:

Ow het gaat over DD met haar DD’s… Nou, die vind ik niet zo interessant…



Dus eigenlijk heb ik niet zoveel gemist… :mrgreen:

Ik vind ze ook niet interessant hoor… maar het was wel beeldvullend… je kon er niet omheen… :mrgreen:

shit…heb ik weer wat gemist

Het viel mij ook al op!!! :shock: Wat een jetsers! Ze waren wel mooi vond ik, maar volgens mij nep!

aha, wij dachten al wat een rare jurk met die (.) er zo in…maar als die groter zijn en ze presenteerde zo chaotisch (hier ook al opgevallen) dan is 1+1=2, toch?



zwanger?!

@Jennifer77 wrote:

ships…heb ik weer wat gemist




Wat ik begrepen heb kon je er niet omheen… Ik ben absoluut geen Daphne fan, dus heb ik ook niets gemist. Er zijn veel mooiere borsten als die van die Daphne! :mrgreen:

Lelijke jurk, lelijke boobs, slecht gepresenteerd. DD ten voeten uit.

En ik blijf me ergeren aan de uitspraak: Hollands nekst topmoddol… :evil:

@WoLa wrote:

aha, wij dachten al wat een rare jurk met die (.) er zo in…maar als die groter zijn en ze presenteerde zo chaotisch (hier ook al opgevallen) dan is 1+1=2, toch?



zwanger?!






zou ook zo maar kunnen idd :lol:

( . )l( . )



Vooral die spleet deed het 'm in de eerste jurk. Nou, ik ben hetero, ben echt niet geobsedeerd door boobies, maar ik kon m’n ogen er niet vanaf houden. Ze trokken zó de aandacht!

Het presenteren ging haar idd niet best af.



Niks tegen DD hoor, maar je merkte wel dat ze meer model is, en dat acteren ook een vak apart is.



Ze las het voornamelijk van haar kaartjes af.



Maar zwanger, het zou zo maar kunnen…

Nu zat ik me te bedenken, het was die dag ook 30 graden geweest en ontzettend benauwd.

Je zag iedereen met voorwerpen wapperen in het publiek.





Misschien had ze ook last van de warmte, dan ben je ook meteen een stukje minder alert denk ik…