mie
22 april 2010 om 07:34
@Rooike wrote:
@Noor82 wrote:Wat heerlijk om bevestiging te krijgen van zo’n digitest!! Wanneer ben je ongeveer uitgerekend? Is dat nog 2010 of wordt het 2011?
Uitgerekend op 31 december hahahaha goed uitgemikt he? :mrgreen:
:lol: Ik ben benieuwd of het een “oud of nieuwjaarskindje” gaat worden.
Ja haha anders ik wel.
Ik heb de gyn gebeld, omdat ik allemaal niet meer wist wat nou precies het aantal weken moet zijn voor je eerste onderzoek.
Met 9 weken zei ze en ze plande gelijk (onder voorbehoud natuurlijk) een afspraak.
7 Juni om 09.40 uur. Mijn eerst gyn bezoekje…
mie
22 april 2010 om 09:02
Leuk joh.
Dan wordt het allemaal meteen wat realistiser
Ga je ook nog meedoen aan moeders voor moeders?
Jazeker, dat heb ik bij Luuk ook gedaan en heb vanmorgen ook de folder meegenomen bij de HA toevallig… :oops:
Ik heb me net aangemeld op de site dus binnenkort nemen ze contact op!
snoet
22 april 2010 om 15:11
Rooike :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Gefeliciteerd!!!
Echt helemaal super dat geeft mij ook weer wat hoop
Ik moet morgen weer heen mijn eierstokken werken niet en heb dus clomid gehad, ik heb vorige week wel een eisprong gehad door de clomid het weekend veel geklust en nu gaan ze morgen met bloed checken of ik echt een eisprong heb gehad. Ff domme vraag maar zouden ze dan kunnen zien of ik zwanger ben of denk ik dan teveel :oops:
mie
22 april 2010 om 16:29
Ik denk dat het nog een beetje te vroeg is om hcg te meten, maar ik heb er geen verstand van.
Het zou natuurlijk wel fijn zijn als ze al iets zouden kunnen meten.
Succes morgen. :-*
Spannend Davina, hopelijk is het meteen raak!
Rooike, ga je nu met de december of januarimama’s meeschrijven? Dat worden spannende laatste weken van dit jaar!
Davina, ik hoop het zo voor je meid!!!
Nooit opgeven!!! :-*
Noor, ik heb me bij de december mama’s aangemeld, omdat ik op 31 december ben uitgerekend… Moeilijk eigelijk ja, kan ook januari zijn idd… :eh:
Voor alle meiden…succes met zwanger worden en dat het maar gauw raak mag zijn!!!
:-*
mie
24 april 2010 om 18:34
@Rooike wrote:
Voor alle meiden…succes met zwanger worden en dat het maar gauw raak mag zijn!!!
:-*
Je gaat ons nu toch niet verlaten
nee zeker niet ik kom hier ook steeds neuzen!!! :-*
mie
30 april 2010 om 20:24
Hoe is het met de dames?
Allemaal een leuke koninginnedag gehad?
Wij hebben vanmorgen over de markt geslenterd.
Achteraf niet zo’n goed idee, want ik heb nu erg veel pijn rondom mijn schaambeen.
Maar het was wel gezellig en dat is ook niet onbelangrijk.
WHAAAAAAA Rooike wat lees ik nu. Meid onwijs gefeliciteerd met de zwangerschap. Dat alles maar goed mag verlopen. Super! Geniet er goed van!
Davina, ook spannende tijden voor jou dus. Hoe gaat het nu? Heb je je eisprong gehad?
Hier gaat alles zijn gangetje. Het schiet allemaal nu wel goed op. Ik voel mij verder goed en beeb ligt ook al in de juist positie. Mijn verlof is ingegaan. Nu dus gewoon afwachten. :inlove:
Jaaaa goed he!!
Moeders voor moeders is vanochtend geweest… :inlove:
Hoe staat het hier met de andere dames?
Ik zag dat Ziet haar NOD na mij had…
Niets meer vernomen van haar?
mie
6 mei 2010 om 09:54
Rooike, hoe gaat het met jou?
Voel je je echt zwanger?
Jazeker… mn onderbuik krampt af en toe, mn borsten zijn zwaar en gevoelig en soms ervaar ik wat nattigheid eruit hahahaha!
En daarbij…ben ik soms zo sikkeneurig als de pest en heb huilbuien on niets…
:mrgreen: