De Stoppers van Juli 2009 - Part III

En anders word het een ritje naar de HA! :mrgreen:

Lenie ik duim voor je!!!



Davina, weet je al wat meer over die uitslagen meis? :pray:

Ik had geen internet sorry voor de late reaktie!



Nou ik ben geweest had nog geen eisprong en moet dinsdag terug komen



Zaad van me vriend is goed, alleen ik heb chlamidia gehad of nog steeds waardoor mijn eileiders waarschijnlijk beschadigd zijn. Ze hebben nu weer kweekjes afgenomen en gaan waarschijnlijjk nog een baarmoederfoto maken om te kijken hoe me eierstokken eruit zien.



Wil niet zeggen dat ik niet zwanger kan worden maar waarschijnlijk niet op de gewone manier. Dinsdag hoop ik weer meer te weten



Jammer rooike volgende ronde maar weer…

Oh das minder Davina! :shock:

Ik heb dat ook eens gehad en als je dat niet weet dat je dat hebt, daar kun je verminderd vruchtbaar of helemaal onvruchtbaar van worden met de jaren werd mij toen verteld. Of dat helemaal juist is weet ik natuurlijk niet want de één zegt zus de ander zo.

Ik hoop niet dat er teveel beschadigd is bij je… :pray:



Succes meis!!! :-*

ben weer geweest en blijk dus helemaal geen eisprong te hebben, moet vrijdag terug komen voor de uitslagen van die chlamidiatest.



Dat ik chlamidia had is ook al lang geleden, maar het kan terug komen of toen al verkeerd gegaan zijn. Vandaar die onderzoeken nu. Ik wil je niet laten schrikken Rooike maar ik zal hogerop gaan kijken. Dat ik chlamidia had was voor dat me dochter is geboren. Nou vrijdag weer komen dus dan horen jullie meer



groetjes davina

Ik ben recentelijk nog getest op chlamydia, omdat ik toen zon buikpijn had en naar het ziekenhuis ben geweest weet je nog, de 27e febr.?

Ik heb het niet dus dat is 1 ding wat ik zeker weet nu.

Gelukkig maar!

(in 2003 heb ik het eens gehad)



Succes vrijdag meid!

Hou ons op de hoogte! :thumbup:

Wat een rust in dit topci hahaha!



Hier was het mn vruchtbaarste dag gister en ik had iidd erg veel last daarvan!

Verder is er niet veel gebeurd hier…

Met de andere dames alles goed??

Rooike, maar weer afwachten dan. Het is inderdaad rustig.



Hier alles goed. Ik heb goede hoop dat beeb eindelijk is gaan draaien met hoofdje naar beneden. Vandaag ziet mijn buik ineens er anders uit en voel ik volgens mij ook voetjes bovenin.



Hoe is het verder met iedereen?

Hier gaat het zijn gangetje, keelpijn van hier tot en met… Morgen dokter maar bellen, werd vanmorgen jankend van de pijn wakker.





Nog 3 daagjes… :mrgreen:

En verder?

Ik zie dat je weer bijna je nod hebt.



Hier gaat alles z’n gangetje.

Vorige week heb ik een dagcurve laten prikken omdat mijn suiker wat verhoogd was.

Ik heb geen telefoontje gehad van de vk, dus de uitslag van de curve is goed.

Het was toch wel even spannend.

Ik kon niet wachten, sorry…

Moest eigelijk nog 3 dagen van mn cyclus…

Heb zon vroege test gedaan van Predictor.



WAAAAAAHHHH GEFELICITEERD!!!



Ik ben helemaal blij voor je, fantastisch!! :dance: :dance: :dance:

Wat een mooie nagel trouwens :inlove:

:shock: en dat vertel je niet :wink:



Super zeg.

Ik zie een duidelijk 2e lijntje.

Over een paar dagen is hij vast duidelijker.

Alvast een voorzichtige felicitatie :dance:

Wat zie ik nou :shock:



Rooike wat een mooie strepen.



Gefeliciteerd!!! :dance:

De digitale zei gister ook vet ZWANGER!

Het stond binnen nog geen minuut in het venster!!!

Nou maar hopen dat het goed blijft gaan hahaha!



Ik heb het vannacht nog half 2 zien worden, we konden van opwinding niet eens slapen :mrgreen:



En ik zette die nagel er expres bij zodat anderen kunnen zien dat hget MIJN test is hahahaha! :oops:



Was gister helemaal niet van plan om te testen, maar toen ik aan de ticker zag dat ik nog 3 dagen moest, dacht ik: laat ik eens zo’n vroege test halen.

En nog postief ook wauw!!!

:dance: :dance: Wat goed zeg.

Het begin is er .

Moed houden, dan komt alles goed en hebben jullie over een par maanden een prachtig kindje.

Wat heerlijk om bevestiging te krijgen van zo’n digitest!! Wanneer ben je ongeveer uitgerekend? Is dat nog 2010 of wordt het 2011?

@Noor82 wrote:

Wat heerlijk om bevestiging te krijgen van zo’n digitest!! Wanneer ben je ongeveer uitgerekend? Is dat nog 2010 of wordt het 2011?






Uitgerekend op 31 december hahahaha goed uitgemikt he? :mrgreen:

@Rooike: Gefeliciteerd met je zwangerschap!!



Geniet er van, en hoop dat alles goed gaat