De Stoppers van Juli 2009 - Part III

Ik zelf ben niet meer zo actief in dit topic sinds ik zwanger ben. :oops:

Maar ik heb voor de actieve leden even een nieuw deeltje aangemaakt.



Ik zal zo nog even het lijstje bijwerken.

Op- en aanmerkingen en toevoegingen voor het lijsjte mag je weer pb-en naar mij en dan zal ik die verwerken.



Lynda thanks :-*

Ik zal nog even in het ouden lijstje kijken of er voor mij nog gegevens aangepast moeten worden.

Lynda, was idd wel weer een keer nodig hier.



Groetjes En fijn weekend

Meld!

Lenie ik ben erg benieuwd!!!



Thumbs up!!! :thumbup:





Wat fijn dat we weer een nieuw topic hebben.

Snap ook wel dat de zwangeren nu in een ander hoekje kletsen hihi!

Zou ik ook doen hoor!!



Nou, mn vruchtbare dagen zijn gearriveerd en heb afgelopen week bijna dagelijks geklust dus nu ook nog effe het hele weekend door hoppen :mrgreen: en dan zijn ze weer voorbij.

Gelukkig heb ik geen hekel aan een seks sessie zeg hahahaha! :oops:



Fijn weekend allemaal!!

Ik schrijf in verschillende topic’s en dan is het nog weleens lastig om alles bij te houden. :oops:

Het is dus niet zo dat ik het niet wil, maar het lukt soms gewoon niet.



Rooike, ik :thumbdown: :thumbup: weer voor je hoor.

Vandaag mijn 2e echo gehad en wat ze zagen was wat minder. Aan beide kanten heb ik teveel eitjes. Ze zijn niet allemaal dominant maar als ze allemaal blijven groeen dan kan er geen inseminatie plaatsvinden.

Ik heb er echt even een dipdag van.

Maandag moet ik weer een echo om het te bekijken allemaal…

Ik weet niet wat ik moet doen. reeel denken of hopen…

Wat een balen zeg.

Is er een kans dat je maandag wel een goede uitslag krijgt?

:hug:

Dan moet alles nu zo’n beetje stoppen met groeien en 2 ofzo dominanter worden…hmmmmm…weet niet hoe groot die kans is.

Tjeetje wat jammer zeg, hopelijk stoppen ze met groeien dan!!

:hug:

Lenie ik hoop voor je dat je eieren een beetje meewerken.



Rooike ik hoop dat je klussen resultaat heb, anders heb je wel weer genoeg lichaamsbeweging gehad.

Moet er zelf nu niet aan denken zoveel klussen. Alles zit mij nu in de weg en heb last van mijn rug/bekken, dus standje hopeloos, is nu mijn favoriet, hihi.



Lotte ik vind het ook moeilijk om verschillende topics bij te houden.

Heb soms al moeite met één topic, daar wordt soms al veel geschreven, tegen de tijd dat ik dan alles heb bijgelezen, weet ik niet meer wie wat heeft geschreven.



Klussende meiden ik ga voor jullie :thumbup: :thumbdown:

nou hier ook nog niks aan de hand… denk dat ik het eerdaags weer me nod heb aan me humeur te merken hhahah :stuck_out_tongue:



Moet dinsdag met me vriend na de gyn voor eerste gesprek ben benieuwd wat daar uit komt. Iemand ervaringen mee hoe dit in ze werk gaat?





Groetjes davina

Nee daar heb ik geen ervaring mee, althans nog niet.

Aangezien wij nu toch ook al 8 maanden bezig zijn… Hoe lang moet je bezig zijn wil je voor gesprekken gaan? Als het niet wil lukken??

Bij ons was het 1e gesprek gewoon een vragenlijst doornemen, heeft u dit, heeft u dat enz. Daarna een echo en bloedprikken.



Ook wij dinsdag weer naar de gyn voor de uitslagen, maar zal wel PCO syndroom uitkomen. op de echo waren de kenmerken duidelijk en als ik wikepedia enz lees, lees ik veel herkenningsdingen.

Hopen dat wat afvallen help, dat gaat goed want was daar al mee begonnen in het kader van de zomer komt er weer aan :slight_smile: en anders krijg ik medicijnen. dan wordt de kans op een "ei"wat groter. Maar hoe en wat precies zal ik nog wel horen.



Rooike duimen dat het dit keer bingo is.



groetjes

@Rooike wrote:

Nee daar heb ik geen ervaring mee, althans nog niet.

Aangezien wij nu toch ook al 8 maanden bezig zijn… Hoe lang moet je bezig zijn wil je voor gesprekken gaan? Als het niet wil lukken??


Is dat niet na een jaar??? :think:

@Lotte wrote:

@Rooike wrote:
Nee daar heb ik geen ervaring mee, althans nog niet.

Aangezien wij nu toch ook al 8 maanden bezig zijn… Hoe lang moet je bezig zijn wil je voor gesprekken gaan? Als het niet wil lukken??


Is dat niet na een jaar??? :think:




Hier moet je een jaar bezig zijn voor je een doorverwijzing krijgt. Bahalve wanneer er aanwijsbare redenen zijn door minder vruchtbaar enzovoorts.

Mijn vriend heeft vroeger een auto ongeluk gehad en daaronder is toen een operatie gedaan maar hij zei dat hij op vruchtbaarheid getest was destijds, dus hij zou gewoon kinderen kunnen krijgen.

In sept had ik een posi test dus ik neem aan dat er bij ons geen verminderde vruchtbaarheid is…

Althans… niet dat ik weet dus daarom mijn vraag.

Ik heb dinsdag mijn eerste gesprek bij de gyn gehad met mijn vriend. Kreeg gelijk allemaal bloedtesten en mijn vriend moest vanmorgen zijn kwakje brengen… Volgende week vrijdag moet ik terug komen om te kijken of ik een eisprong heb en krijgen we de uitslagen. Ik ben erg benieuwd gaat allemaal wel erg snel.



Omdat ik van die vele en vage bloedingen heb en midden 30 ben hoef je niet zo lang te wachten voor je hogerop mag!



Dus rooike waarom probeer je het niet?

Inderdaad, proberen kan je het altijd.



Davina, het gaat inderdaad erg snel allemaal.

Kan je het allemaal wel bijbenen?



Ik heb vanavond de eerste les van de zwangerschapsgym gehad.

Erg leuk om met allemaal zwangeren bij elkaar te zijn.

Op zich is het niet nieuw voor me, het is tenslotte nog geen 2 jaar geleden dat ik de cursus gevolgd heb.

De babykamer is ook al bijna klaar.

Eigenlijk moeten alleen de kleertjes nog in de kast, het bed opgemaakt en wat verzorgingsspulletjes gekocht worden.

Oh oke… kaart ik het eerst aan bij mijn huisarts of bij mijn gyn waar ik vorig jaar ben geweest? :oops:

Eerst deze maand eens afwachten, kan over een dikke week misschien wel zwanger zijn daar niet van!! :slight_smile:





Wat fijn Lotte dat de kamer bijna klaar is!

Heerlijk! :stuck_out_tongue: