De Stoppers van Juli 2009 - part II

Debbie, dat klinkt echt als zwanger, maar ik snap dat je voorzichtig bent.

Spannend hoor.

Ik zie net dat 12 augustus je nod is, dat is net voordat wij op vakantie gaan.

Dus ik hoef in ieder geval niet de hele vakantie gespannen af te wachten.

hahaha nee, dan zul je de uitslag al wel weten. Het is inderdaad spannend. Of het nu de eerste keer is of de 3e dat maakt niets uit. Je leeft er helemaal naar toe.

Ja blijf voorzichtig. Ik wil mezelf ten eerste niet al gek/blij maken en ik weet gewoon dat je lichaam raar kan doen als je die wens hebt. Je ziet het wel vaker. Dus blijf er nuchter onder, maar vind het wel fijn dat ik het hier gewoon kan schrijven. :mrgreen:

Jeanet wat jammer meis… Succes voor de volgende ronde!

Gister wees iemand mij op dde pr*dictor site daar kun je zien wat je vruchtbaarste dag is enzo… Klopt dat allemaal wel???

Ze zei me ook dat ik na de daad niet gelijk moest gaan plassen maar het moest laten zitten heel de nacht :think:

Ik zei nou als dat zaadje mn baarmoeder in wil gebeurt dat wel gelijk na ejaculatie en niet als ik slaap…

:mrgreen:

Tot nu toe iedere avond aan de klus haha wil geen dag overslaan.

Hello klussers.

Jeanet, jammer dat je ongi bent geworden. Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Ik heb net ook op de pr*dictor site gekeken. Volgens die site is vandaag mijn vruchtbaarste dag. Dus ik ga straks (wanneer het mogelijk is) lekker klussen. Eens kijken of die kleine straks nog een middagdutje wil gaan doen :smiley:

@Rooike wrote:

Ze zei me ook dat ik na de daad niet gelijk moest gaan plassen maar het moest laten zitten heel de nacht :think:

Ik zei nou als dat zaadje mn baarmoeder in wil gebeurt dat wel gelijk na ejaculatie en niet als ik slaap…

:mrgreen:

.

Dat lees ik dus ook weleens, nou ja, ik geloof daar niet zo in, als het raak is het raak en zaad kan tot een aantal dagen actief blijven, je kunt toch niet tot 5 dagen na het klussen niet naar de wc gaan hey :mrgreen: maar mijn punt, als ik niet binnen een kwartier ofzo na de seks naar de wc ga heb ik de volgende dag geheid een blaasontsteking, daar kan ik de klok op gelijk zetten…dus dat is ook echt geen optie. En ik vind het vies eerlijk gezegd om niet naar de wc te gaan maar zo te gaan slapen, bah :sick:

Heb al even niet meer gepost, wel meegelezen hoor, jammer van alle ongesteldheden! Maar op naar de nieuwe ronde!

Hier verder niet veel te melden, nog 1 weekje werken en dan vakantie oi oi oi kijk er naar uit!

Heb de laatste weken beetje vreemde klachten, verstopping en af en toe echt pijn in mijn onderbuik, weet niet wat het allemaal te betekenen heeft maar heb absoluut niet het idee dat het nu al raak is ofzo, eerder dat mijn lichaam zelf weer aan het ‘opstarten’ is na de pil. En ik denk ook dat mijn eerste menstruatie wat later zal komen dan de geplande datum, zomaar een gevoel. We zien het wel, we zijn op vakantie en mocht het nodig zijn kan ik ook zo daar een testje halen, handig een Turkse schoonzus die in het ziekenhuis werkt, maar ik ga dat pas doen als ik echt een gevoel heb dat het raak is of dat mijn menstruatie wel heel lang op zich laat wachten. We zien het wel!

Dat van de hele nacht niet plassen na het klussen kan ik echt niet volhouden. Ik moet echt altijd plassen na het klussen.

Maar nu even een andere vraag. Ik doe vaak een tampon in na het klussen tegen dat vieze lekken :sick: Werkt super. Maar nu absorbeert een tampon natuurlijk vocht. Absorbeert die tampon nou niet al mijn super zaadjes?

Ja, het is een rare vraag maar ik dacht stel hem toch maar aan ´Willem Wever´, hihi.

Geen idee Linda.

Als ik jou was zou ik inderdaad Willem Wever schrijven :mrgreen:

Ik wacht altijd wel even voordat ik ga plassen, maar een hele nacht hou ik dat ook niet vol.

Nu ik er zo over nadenk vind ik het ineens best vies allemaal.

Na het klussen sta je op en al die smurrie loopt er zo weer uit. :sick:

@Lotte wrote:

Geen idee Linda.

Als ik jou was zou ik inderdaad Willem Wever schrijven :mrgreen:

Ik wacht altijd wel even voordat ik ga plassen, maar een hele nacht hou ik dat ook niet vol.

Nu ik er zo over nadenk vind ik het ineens best vies allemaal.

Na het klussen sta je op en al die smurrie loopt er zo weer uit. :sick:

Ik sjees altijd met een handdoek naar beneden hahahaha!

Ik moet ook altijd plassen na de daad :oops:

Het is niet veel wat eruit komt maar het kijkt net of je helemaal leegloopt hahahaha!

Goeie vraag voor Willem Wever, denk dat hij het met rooie oortjes zal lezen hahahaha!

hahaha dames wat een verhalen.

Nou ik moet er ook niet aan denken om zo te gaan slapen. Bah. Trouwens ik moet ook altijd plassen na de daad. Die zwemmers doen hun werk heus wel hoor.

ook gestopt juli 2009 :smiley:

groetjes :-*

Hey Petatje, wat leuk dat je ons komt vergezellen!!!

Hahaha tja Debbie, idd ik moet ook lachen als ik het terug lees zo hihihi!

Petatje, welkom hier.

ik kom me ook maar melden hier als dat mag :shifty:

ben vorig jaar juli gestopt, maar tijdelijk weer met de pil begonnen

en nu weer gestopt in juli

Ziet welkom en veel succes!!!

Petatje en Ziet welkom hier en hopen dat er mooie zwangerschappen uit voort komen :inlove: .

De ene keer denk ik dat ik zwanger ben en de andere keer weer niet. Ach zo gaat dat he. nog 8 dagen wachten tot mijn NOD.

Hoe staat het met de rest van de dames? :mrgreen:

Aapie, Nog misselijk geweest. Voel je je goed? Jij hebt het goede voorbeeld al gegeven, dan moeten er toch snel wat meer gaan volgen. Ze zeggen toch altijd als één schaap over de dam is… :mrgreen:

Welkom Ziet en Patatje.

Nou ik was dus van plan om flink aan de klus te gaan deze dagen.

Hebben wij allemaal buikgriep. Dus wij zitten nu al twee dagen op de pot. Nou dat is ook een klus.

Wel jammer want dit waren mijn groene dagen. Maar we hebben het wel 1 x gedaan en soms is 1 x toch genoeg. Afwachten maar.

balen is dat

het zou wel leuk zijn als we weer samen zwanger zijn lynda :mrgreen:

zullen we dan weer een naam afspreken?

LOL

Oooh Lynda dat is balen zeg. Geen pretje om allemaal zo ziek te zijn. Hopen dat die ene keer meteen een schot in de roos is. :mrgreen:

Ziet jij ook welkom hier.

Lynda, 1 keer kan inderdaad genoeg zijn.

Het bewijs ligt bij ons boven in bed te slapen :mrgreen: