De Stoppers van Juli 2009 - part II

Ik heb net ovu testen besteld.

10 stuks voor 13,99 en dan zitten er ook nog 2 zwangerschapstesten bij.

Het was niet de bedoeling dat ik die testen zou gaan gebruiken deze ronde, maar omdat de vorige ronde zo lang was en ik geen idee heb wanneer ik nu mijn eisprong heb wil ik toch weer gaan testen.

Zou wel leuk zijn weer samen zwanger Ziet.

Dan weer dezelfde naam en dan ook weer net anders geschreven, hihi.

toch maar niet gaan shoppen vandaag maar dagje strand gedaan :stuck_out_tongue:

Ik ben gewoon gestopt met de pil en dus niet 3 maand ontpilt ofzo. Nu weet ik niet goed hoe lang mijn cyclus is. Dus weet ik ook niet wanneer ik echt ongi moet worden…heb laatste twee dagen al opgezwolle buik en krampen maar geen pijnlijke borsten als ik mijn pil nog zou nemen zou ik rond de 15e pas ongi moeten worden…Hoe deden/doen jullie dat?

Petatje, ben je halverwege de strip gestopt of heb je hem eerst op gemaakt?

Ik heb beide keren de strip op gemaakt, dan wordt je de eerste keer op de gebruikelijke dag ongi.

En de eerste cyclus zonder pil hield ik 28 dagen aan.

Pfff was het gister mn vruchtbare dag of zoiets, gaat mn schatje vroegnaar bed omdat hij te moe was… :roll:

Nou jaaaa, we zien wel hahahaha!

Ben afgewerkt voor vandaag en ga zo naar het gemeentehuis de ID ophalen voor mn dochter.

jaja hier ook het levende bewijs dat 1x voldoende kan zijn.

Petatje, dat kan inderdaad het verschil maken wat Lotte schrijft. Of je nu halverwege bent gestopt met de pil of de maand hebt afgemaakt. Gewoon rustig bekijken hoe je cyclus nu gaat lopen en wie weet is dat dan helemaal niet meer nodig 8)

Dat kan natuurlijk niet Rooike :naughty: Ben je er niet gewoon bij in gekropen :smiley:

Hier op dit moment totaal geen gevoel meer dat ik zwanger kan zijn, maar ik heb nog een week. Ik denk dat ik ook een volgende ronde ga meemaken. Over een week mijn NOD.

@Debbie wrote:

Dat kan natuurlijk niet Rooike :naughty: Ben je er niet gewoon bij in gekropen :smiley:

Ja dat wel, maar ik was te laat, meneer was al onder zeil…

Vanavond moet hij weer bij zijn tante een zoldervloer gaan leggen, maar dan heeft hij toch pech want dan trek ik hem straks na het eten mooi effe mee naar boven haahahahaha!

Hopelijk blijft je NOD uit Debbie!!! :pray:

heb mijn strip opgemaakt en ben dan ook op de normale dag ongi geworden

ben is benieuwd!

ik :pray: mee voor jullie hehe

heb nog een ander vraagje…ovulatietesten…

Direct mee starten of even afwachten?

ik heb net getest, was negatief :frowning:

:hug: op naar de volgende ronde he :frowning:

Petatje en Ziet Welkom!!

Heb vorge week paar dagen last ven een verstopt en opgeblazen gevoel gehad nu weer zo goed als over.

voor de volgende ronde moet ik toch echt eerst ongi worden…

maar zo voelt het ook weer niet

@Petatje wrote:

heb nog een ander vraagje…ovulatietesten…

Direct mee starten of even afwachten?

In jou geval zou ik nog even wachten met ovulatietesten.

Zelf wil ik ze deze ronde wel gebruiken, maar dat is omdat ik een onregelmatige cyclus heb (ben in mei al gestopt met de pil, dus heb al een paar “pilvrije” cycli" meegemaakt).

Jammer Ziet dat de test negatief was!!!

Succes met de volgende ronde meis…

Nou, ik snap er effe niets meer van.

Moet nog dagen tot mijn NOD maar had gister bloedverlies na de seks :oops: …

Of het vandaag verder bloed weet ik niet, dat zie ik straks wel, heb nu wat in.

Rooike, misschien een adertje gesprongen :think:

Ik weet niet, iemand zei een innesteling misschien maar ja we zien wel…

Ik vloei nog lichtelijk dus ik ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld ben…

Het is de uitwerking van de prikpil dus dan krijg je dat onregelmatig gedoe weer steeds…

Pffff niet leuk… :snooty:

Ziet, jammer dat je test negatief was. Hopen op een goede volgende ronde.

Petatje, ik zou het in jou situatie ook nog niet doen. Gewoon op je eigen gevoel eerst proberen. Als je echt een onregelmatige cyclus hebt en je echt niet meer weet wanneer je eisprong is dan zou ik het je wel aanraden.

Rooike ik zou ook eerder denken aan een gesprongen adertje ofzo. Ik het ook wel eens na de sex gehad.

Hier af en toe wel een opgeblazen gevoel en ook wat krampjes zo nu en dan. Dat heb ik wel vaker voordat ik ongi moet worden.

Ik heb een baan (eindelijk). :dance:

Volgende week woensdag ga ik beginnen. Dus dit weekend gaan we nog even lekker weg naar de camping van vrienden bij Den Helder.

Jammer dat het weer iets minder wordt, maar dat zal de pret niet bederven.

@Rooike; Vervelend dat je nu weer ongesteld bent vanwege de uitwerkingen van de prikpil. Hopen dat je snel weer regelmatig bent en dat je weet waar je aan toe bent.

:clap: met je baan :smiley:

had nog een vraagje,wat waren jullie klachten tijdens het ontpillen?