De stoppers van juli 2005 deel 2

Stiekem spannend hoor.

:-* jentel

Stiekem wat spannend :thumbup:

Spannend :pray: :pray: :pray: :pray: dat het raak mag zijn!!!

Tot over een week

jullie zijn lief

En ons dan een week in spanning houden? Nou vooruit dan maar en terugkomen met goed nieuws hè… :wink:

Groetjes Garfield

PS: Cynhtia, hopelijk is het inderdaad snel weer op orde!!!

Nou stiekem houd het wel spannend voor ons.

Maar ik hoop het zo voor der. :pray:

Ik heb tot nu toe geen ongi verschijnselen. Wel overal spierpijn en ik ben een beetje down, maar datzal wel van de spanningen komen. Nu maar duimen dat ik dinsdag een test mag gaan kopen.

He welkom en stiekem.

Heel erg spannend…

Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor jullie!!!

Veel liefs, Chantal.

Hoi dames,

Ben alle even niet zo actief geweest op de site, het ging te veel in mijn hoofd zitten, probeer het even wat rustiger aan te doen.

Maar ik lees dat een aantal dames het weer heel spannend maken, ik duim voor jullie!

Ben net terug van een weekendje weg en zit midden in mijn klusdagen, vanaf nu worden het weer twee lange weken…

Sofie

Welkom spannend hoor :wink: .

He welkom, hoe gaat het ermee???

Hopenlijk blijven de :twisted: :twisted: weg.

ben erg benieuwd… :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Veel liefs, Chantal.

Hoi Chantal,

Lief dat je er naar vraagt, tot nu nog geen :twisted: :twisted: gezien en hoop dat dat zo blijft. Wel flinke last van mijn darmen en onderrug vandaag. We wachten af, morgen kan ik pas testen gaan kopen, dus dat wordt er spannend, woensdag ochtend testen als er de duiveltjes er niet zijn.

Ik wordt wel gek van mezelf, wil het ook zo ontzettend graag net als iedereen. :pray: :pray:

he welkom, ik hoop voor je dat de :twisted: :twisted: weg blijven. Ook is de hopen dat de klachten niet te maken hebben met de ongi.

Ik blijf voor je :thumbup: :thumbup:

veel liefs, Chantal

En nog geen :twisted: :twisted:

Zou het kunnen?? morgenvroeg weet ik meer.

Spannend Welkom, bij mij begint het ook een beetje spannend te worden.

Verwacht morgen mijn :twisted: :twisted: , althans: eigenlijk juist niet natuurlijk!!

Garfield

Welkom en Garfield, ik bijt mijn nagels eraf van de spanning!! …bibber…

En volgens mij gaat het hier ook erg lekker en is mijn ei nu aan het springen. Ik heb al een aantal dagen van dat heldere dunne slijm en meer zin in vrijen. En meer plassen en ook meer pijn van die spierreuma en dan ook nog steekjes in mijn onderbuik, aan de rechterkant. Voor mij altijd van die tekenen dat het zover is.

En …oops… we hebben het weekend geen bescherming gebruikt… Niet helemaal de bedoeling, want we moeten eigenlijk een cyclus wachten, maar ik dacht dat die eisprong wel even op zich zou laten wachten. Nou ja, zo wordt het voor mij natuurlijk ook wel weer heel erg spannend. Leuk spannend!! Jiehaaaaa!!!

(Sorry hoor, liet me even gaan… :oops: )

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Garfield spannend nu flink :thumbup: :thumbup: :thumbup: dat de :twisted: :twisted: mogen wegblijven.

Cynthia spannend, hopen dat je snel weer zwanger wordt en aller belangrijkst dan ook blijft.

Ik voel me erg gespannen, kan bijna niet wachten met testen, maar doe het toch maar wel. Morgenvroeg zit ik hier op het forum rekening maar, met tranen van blijdschap of met tranen van vreugde.

Cynthia,

Alleen maar lekker toch?!

Dat betekent in ieder geval dat je cyclus weer op gang komt!!

Misschien is het al gelijk weer raak… ook bij jou alweer spannend dus :wink:

Garfield

ohhh Welkom, weet je al wat?? Ik duim voor je…

Uislag vanmorgen: NIET ZWANGER

Even slikken, want nu heb ik nog geen zekerheid, want ik zie of bemerkt geen :twisted: :twisted:

Als ik zondag nog niet ongi ben dan test ik opnieuw.

:eh: :eh: