Ik :thumbup: natuurlijk ook mee voor een ieder…
Heb ook iets geks!
Zit op dag 13 van mn 3e ronde… Had vanochtend net gegeten, moest ik ineens een sprintje trekken naar het toilet joh… Misselijk!! En datgene dat ik gegeten had, kwam er met dezelfde vaart weer uit… Vandaag de gehele dag ook wat missleijk geweest. Niet overdreven, wel een beetje ie… Mn laatste kop koffie heb ik maar laten staan want deze zou er echt weer uitkomen…
is dit verhaal logisch met een eerste cyclus van 46 dagen en een tweede van 41 dagen??
Groetjes,
PUk
Puk het kan altijd, spannend joh.
:-* jentel
Hoi Puk, ik weet het niet, hopen dat de misselijkheid snel weer wegtrekt.
Het is elke maand weer spannend zeg!
Bij mij is mijn temperatuur eindelijk goed aan het zakken. Een paar dagen geleden ging het al wat naar beneden, maar toen toch weer omhoog. En nu is hij, in totaal, al 0,26 naar beneden! Grappig, het klinkt als heel weinig, maar het is voor mij zo belangrijk te weten dat mijn cyclus weer gaat werken.
En dan ook nog: Mijn beste vriendin is al jaren bezig met zwanger worden en het lukt maar niet. Ze had het dus ook best moeilijk toen ik laatst zwanger was. Moeilijk, maar ze was wel superblij voor me.
En nu is ze misschien zelf zwanger! Vandaag moet ze een bloedtest doen (ze woont in Frankrijk) van haar huisarts, omdat ze heel erg moe is en haar bloeddruk is erg gezakt. Daarbij heeft ze een ijzersmaak in haar mond. Ze was ook 6 dagen overtijd en heeft toen een menstruatie gehad van maar 3 dagen. Kan een innesteling zijn, toch?
Ik ben zooooooo benieuwd en blij voor haar. Dat had ik niet verwacht, dacht dat ik het wel moeilijk zou vinden. Maar ik zit hier gewoon te springen op mijn stoel!
En het erge is dat ik nu denk: Leuk, zijn we straks samen zwanger… :oops:
Ik ken haar al 18 jaar, en we zijn dus heel erg verbonden.
Ik moest het gewoon even kwijt hoor! :mrgreen:
Zo, en nu hoop ik dat straks mijn temp weer omhoog gaat en ik (lekker) ongesteld word. Dan kunnen we weer! :inlove:
Cynthia,
Hoe werkt het ook alweer met temperaturen. Wanneer kan ik daar het beste mee beginnen? Als ie stijgt, ben je dan al ongesteld of komt dat dan een paar dagen later??
Groetjes Garfield
PS: en hopelijk is je vriendin inderdaad zwanger en jullie straks samen
Garfield:
even in het kort…
Je begint de eerste dag van je cyclus (=eerste dag menstruatie)
Tijdens, of vlak na je eisprong gaat je temp iets omhoog (halve graad ongeveer) en als je weer ongesteld wordt, dan gaat ie weer omlaag. Als je zwanger bent, dan blijft hij hoog.
Als je temp omhoog gaat, ben je eigenlijk al te laat om te klussen, omdat dan je eisprong al is geweest, maar na een poosje ken je je eigen cyclus, dus dan weet je wel wanneer je ongeveer moet klussen.
Snap je 'm nog?
Ik hoop dat ik niet hoef te gaan temperaturen. Bij de 3 rondes die ik tot nu toe heb gehad heb ik duidelijk mijn eisprong gevoelt en bemerkt. Als ik over een half jaar niet zwanger ben, wil ik het wel gaan proberen.
Ik voelde 'm ook altijd al, maar ben voor de zekerheid gaan temperaturen om te kijken of het ook klopte. En dat was zo. En nu moet mijn cyclus zich opnieuw gaan instellen, dus ben ik er weer mee begonnen om te kijken hoe het gaat verlopen. Ik vind het gewoon een handig hulpmiddeltje. :mrgreen:
Als je het zo bekijkt heb je wel gelijk, maar is dat temperaturen niet erg ongemakkelijk.
Hoi Welkom,
Ik temperatuur ook al 3 maanden (wij vrijen dus nog even om de vruchtbare dagen heen) en ik vind het niet zo ongemakkelijk hoor. Het kost je maar een half minuutje 's ochtends voordat je uit je bed gaat. En het is ook maar 1x per dag :roll: , valt wel mee toch??
Ja dat valt wel mee
Hee meiden,
Denk dat het een vorm van een griepje is… Ben ok wat snotterig nu…Lekker zo vlak voor je vakantie… :roll:
Als mn cyclus hetzelfde is als de vorige ronde heb ik mn ovulatie net na mn vakantie… Vind ik eigenlijk niet zo heel erg… kan ik eten en drinken wat ik wil tijdens mn vakantie…
Ga vrijdag weg!! Vanaf vanavond lekker vrij!
Puk
Fijne vakantie Puk, geniet er lekker van en hopen dat je “griepje” niet erger gaat worden.
DAnk je Welkom!!!
Zou het leuk vinden als je na mijn vakantie goed nieuws te melden hebt. Ga voor je duimen!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Liefs,
Puk
Dank je wel! kan bijna niet wachten om te testen :?
Ik hoop het zo
He Puk,
Ik ga zaterdag op vakantie naar Sardinië! Waar ga jij heen?
Ik ga voor een week ben zaterdag 8 oktober weer terug!
Nou, fijne vakantie iig en hopelijk word je lekker zwanger op je vakantieadres…vakantie-baby… :inlove:
Prettige vakantie dames!
En yesss… Het gaat heel goed hier! Ik heb weer normale vaginale afscheiding. Volgens mij wel een teken dat alles na twee weken weer normaal begint te werken. Mijn temperatuur is nu in totaal 0,3 graden gezakt en bijna op het normale niveau wat ik eerst ook altijd had, tussen menstruatie en eisprong in.
Als dat zo doorgaat, heb ik binnen no time ook weer zo’n mooi bannertje in mijn profiel staan. Daar kijk ik nu wel naar uit hoor, dat ik weet wanneer mijn NOD is…
Ik is errug blij! :inlove:
Dat is nog even leuk nieuws Cynthia, zo vlak voor mn vakantie…
Stiekem, we gaan niet zo ver weg hoor, naar de Belgische kust voor een weekje… Ga over een uurtje of twee weg… Enne…d at vakantiekindje zou wel leuk zijn… :dance: Maar als mn cyclus net zois als de vorige twee valt mn NOD net na mn vakantie…?? Maar we houden hoop natuurlijk!!!
Tot over een week,meiden!!!
Stiekum ook een fijne vakantie toegewenst.
Fijn Cynthia dat het weer de goede kant op gaat, ik hoop je NOD snel op het lijstje erbij te mogen zetten.
Het is me gelukt om geen testen te gaan kopen, nu kan ik dat pas weer dinsdag doen. En nu maar hopen dat ik er een nodig heb. Bah veel te spannend.
He meiden, vandaag moest ik ongi worden, maar ben het nog niet!
We zien morgen wel weer. Tot over een weekje!