de stem van Boots..

Whahahahaaaaaaaa :lol: :lol:



Dat had ik dus met Toto :roll:

Ik dacht dat het dezelfde stem was als Jake van de Tweenies? Of heb ik dat mis :think:

Hier trouwens een kind wat bijna geen dora kijkt, omdat ik t gewoon nooit op zet :mrgreen:

@Vicky wrote:

Ik dacht dat het dezelfde stem was als Jake van de Tweenies? Of heb ik dat mis :think:


Klopt, het is Dieter Jansen die de stem doet. http://nl.wikipedia.org/wiki/Dieter_Jansen

Dieter Jansen (Amsterdam, 17 september 1969) is een Nederlandse acteur.



Zijn TV debuut had hij met de rol van Jan van Ede in de soap Goede tijden, slechte tijden. Daarna heeft hij nog in verschillende televisieseries gespeeld, zoals Villa Borghese, Flodder (televisieserie), Vrienden voor het Leven, De Sylvia Millecamshow, Onderweg naar Morgen, De Viktorie en Voor hete vuren.



Tegenwoordig is hij een veelgevraagd stemacteur voor de Nederlandse nasynchronisatie van tekenfilms. Zo is hij bekend van onder andere de Tweenies, waarin hij de stem van Jake doet. Tevens doet hij de Nederlandse stem van Edd in Ed, Edd n Eddy, Chicken in Cow & Chicken, de eekhoorn van de Tuttels, het aapje Boots van Dora, Numbah 2 in Kids Next Door, Joey in Yu-Gi-Oh. Hoodsy en Decaan Miller in As told by Ginger, Roger in Juniper Lee, Frank in De Koala Broertjes, Minimus in Atomic Betty etc.



In de bioscoop was hij oa te horen in: Disney’s Dinosaur, Monsters & Co, Titan, Piraten Planeet, Herby, Back to Gaya, Madagascar (film), etc.



Hij was de stem van RedCat voor het bedrijf Davilex. RedCat was een serie educatieve softwareprogramma’s voor de jeugd, ontworpen voor Davilex.



In het theaterseizoen 2004/2005 was hij te zien in het Blijspel “De Tante van Charlie”, met verder onder andere Jon van Eerd, Maarten Wansink, Nienke van Hassel en Pamela Teves. Hierin speelde hij de rol van Charlie Wijckerham.



In het theaterseizoen 2005/2006 speelde hij de grobbebol Geeltje in de musical Tita Tovenaar in het Efteling theater.



Er gaat een gerucht dat Dieter voor een lange tijd naar Los Angeles gaat om daar cartoons in te spreken.

@Karin2 wrote:

@Vicky wrote:
Ik dacht dat het dezelfde stem was als Jake van de Tweenies? Of heb ik dat mis :think:


Klopt, het is Dieter Jansen die de stem doet. http://nl.wikipedia.org/wiki/Dieter_Jansen




Hey, jij was sneller…Ik zocht ondertussen ook nog een foto, maar dat is niet zo makkelijk :eh:

Ja Jake van de tweenies is ook gezegend met die KUD stem en Toto is inderdaad ook werkelijk om het riool te trappen… :evil: :evil: :evil:

:shock: :mrgreen:

@~Marion~ wrote:

Ja Jake van de tweenies is ook gezegend met die KUD stem en Toto is inderdaad ook werkelijk om het riool te trappen… :evil: :evil: :evil:


Zo dan haha ! Vrouw naar mijn hart :thumbup: Maar eh, heb jij geen voorbeeldfunctie hier op kok ? :angel: :angel: :wink:

@Madre wrote:

@Karin2 wrote:
@Vicky wrote:
Ik dacht dat het dezelfde stem was als Jake van de Tweenies? Of heb ik dat mis :think:


Klopt, het is Dieter Jansen die de stem doet. http://nl.wikipedia.org/wiki/Dieter_Jansen




Hey, jij was sneller…Ik zocht ondertussen ook nog een foto, maar dat is niet zo makkelijk :eh:


@Karin2 wrote:

@~Marion~ wrote:
Ja Jake van de tweenies is ook gezegend met die KUD stem en Toto is inderdaad ook werkelijk om het riool te trappen… :evil: :evil: :evil:


Zo dan haha ! Vrouw naar mijn hart :thumbup: Maar eh, heb jij geen voorbeeldfunctie hier op kok ? :angel: :angel: :wink:




Imagine koltrui en een jasje:



NU EVEN NIET!!!

@~Marion~ wrote:

@Karin2 wrote:
@~Marion~ wrote:
Ja Jake van de tweenies is ook gezegend met die KUD stem en Toto is inderdaad ook werkelijk om het riool te trappen… :evil: :evil: :evil:


Zo dan haha ! Vrouw naar mijn hart :thumbup: Maar eh, heb jij geen voorbeeldfunctie hier op kok ? :angel: :angel: :wink:




Imagine koltrui en een jasje:



NU EVEN NIET!!!




* duikt net op tijd naar beneden* 8)

:wink:

@Karin2 wrote:

@~Marion~ wrote:
Ja Jake van de tweenies is ook gezegend met die KUD stem en Toto is inderdaad ook werkelijk om het riool te trappen… :evil: :evil: :evil:


Zo dan haha ! Vrouw naar mijn hart :thumbup: Maar eh, heb jij geen voorbeeldfunctie hier op kok ? :angel: :angel: :wink:




hahahaha

Ik mis nog een middelvinger smiley

Ik heb het met kabouter Klus… wat een verschrikkelijke stem zeg… bah

Vreselijk he…dat aapje…ik erger me ook dooooood aan die stem…

Verder vind ik het best een leuk programma…die stem had echt anders gemoeten…zo zeurderigggggggggggg…

Ik dacht al dat ik de enige was :mrgreen: :mrgreen:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :wall:

Me nooit zo aan Boots geergerd :think: Maaruh nu kan ik niet meer naar Dora en Boots kijken zonder het hoofd van die man op blz 1 voor me te zien :shifty:

:mrgreen:



Hoe herkenbaar. Wij zetten Dora soms speciaal hierom in het engels aan en dan is Boots’ stem nog best te pruimen.

Overigens vind ik Dieter Jansen er niet zo slecht uitzien voor iemand die zo’n stem op kan zetten.