de stem van Boots..

Dat heb ik dus altijd ook met de stemmen bij Spongebob :evil: :evil:

Vooral Octo en Spons zijn zoooo irritant.

:lol: :lol: :lol:



Ik heb algemeen een hekel aan Dora, ontzettend stomme tv serie (en jij moet helpen waarom, snap best dat kinderen er iets van leren.





spongebob is idd ook irritant

@Madre wrote:



Er gaat een gerucht dat Dieter voor een lange tijd naar Los Angeles gaat om daar cartoons in te spreken.






:clap: :clap: :clap: dát zou mooi zijn :mrgreen:

En laten ze dan gelijk een nieuwe serie Dora maken :wink:





:shock: had me alleen een heeeeel ander hoofd voorgesteld bij die stem. Valt eigenlijk reuze mee. Vraag me dan wel altijd af hoe die vent normaal praat… ( :shifty: of zou ie in 't echt ook zo praten??? Nee toch??? Maar zou kunnen, aangezien Jake en Boots toch wel hetzelfde irritante zeikstemmetje hebben :silenced: )

aaaaaah lotgenoten…



GATVERDAMMEEEEEEEEE




Zo dat lucht op. :mrgreen:

@Vicky wrote:

Ik heb het met kabouter Klus… wat een verschrikkelijke stem zeg… bah




Daar krijg ik ook kromme tenen van!





Is Plop trouwens ook niet die burgemeester van Samson en Gert?



En Jeff uit GTST doet de stem van Max, van de Tweenies.



Maaruh, heeft die man op pagina 1 ook in GTST gespeeld?

Nog nóóóóóit gezien.



Stem is inderdaad vreselijk irritant, ken hem alleen als Jake uit de Tweenies dan.

Steeds als ik dat hoor wil ik ‘Jakie’ zijn oranje nekkie omdraaien… :twisted:



Met Toto heb ik dat trouwens niet. Eerder met koning Koos, wat een sul van een pop… :?

Oja, en als vroeger Grover uit Sesamstraat op de buis kwam dan rende ik gillend naar de trap waar ik met mijn hoofd tussen mijn knieën en mijn handen op mijn oren heel erg hard ging neuriën en heen en weer wiebelen om hem maar niet te hoeven horen.



Mijn ouders kwamen me pas halen als het afgelopen was.

Ze zetten het niet expres op ofzo, Sesamstraat vond ik toen ook gewoon leuk. Mijn zus vond Grover ook juist geweldig.



Vreselijk vond ik dat beest, kon hem niet horen, niet zien, flipte hem helemaal.



Die stem ging echt door merg en been. Dat voelde voor mij net als met je vingers over een schoolbord gaan, en dan 10 keer zo erg.

Grover brrrrrrrr

Inderdaad, dat hele Dora: " jij MOET helpen… ", Flker op… ik MOET helemaal niks… Vraag het eerst maar es netjes… :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol:

@~Marion~ wrote:

Inderdaad, dat hele Dora: " jij MOET helpen… ", Flker op… ik MOET helemaal niks… Vraag het eerst maar es netjes… :lol:




Ga staan … ja ga staan :lol: :lol:



YES we did it … :dance:

wat vond jjij het leukste,

stil stil stil



ja vond ik ook leuk :wall: :wall: :wall:

@Esther75 wrote:

Dat heb ik dus altijd ook met de stemmen bij Spongebob :evil: :evil:

Vooral Octo en Spons zijn zoooo irritant.




Bij Spongebob vergeleken vind ik Dora in het niets vallen, volgens mij zijn bij Spongebob alle stemmen door dezelfde hysterische lsd slikkende gestoorde ingesproken, als dat hier 5 minuten aanstaat ben ik helemaal hyper en dan zetten de kinderen vanzelf wat anders op met de mededeling; ehh, even switchen, mama wordt een beetje niet goed geloof ik… :mrgreen:

Spongebob komt er hier beslist niet op, wat een vreselijk schreeuwend en walgelijke cartoon zeg :sick: :silenced: :thumbdown:

http://www.youtube.com/watch?v=aqyRxWpWpjg

@Karin1981 wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=aqyRxWpWpjg




Nou, “lollig” hoor :wall: :wink:

hihi

:mrgreen: :mrgreen: zaterdag en zondag was het de top 100 van spongebob, ik hoef spongebob ff niet meer te zien

Hier komt Jetix en Nickelodeon er sowieso niet op…

Wij kijken alleen eigenlijk ned 3, en Sesamstraat natuurlijk.

Zou niet eens weten waar Dora op komt, ben echt allergisch voor dat dwingende, arrogante en TE vrolijke ding. en gelukkig is Daniël nog te klein om het te missen, ik :pray: dat hij er niet naar taalt…

Kaylee kent Dora pas sinds de psz… zal wel van de andere kindjes komen denk ik. Vorige week heb ik er een dvd van gekocht voor haar met een cadeaubon die we gekregen hadden.

Ze kijkt wel, maar dat meedoen echt niet en ze vindt Dora dus raar omdat ze steeds “goed zo” zegt als Kaylee niets doet :lol: :mrgreen:

Hier vinden ze Dora geweldig en ik vind het ook wel grappig, maar die stem van Boots is idd irritant :sick:

Vind het wel grappig dat ze er toch wel wat van leren, ze kunnen goed in het engels tellen en ze gebruiken soms ook de engelse woorden. Pepijn was riep gisteren de hele tijd “let’s push it” haha en hij was een stoel aan het verschuiven. :lol: :lol: :lol: