De stem achter.....

@Anita wrote:

@Rivella wrote:




Ik denk eerder Sam, Maria Mong, Cassidy en Sandy :wink:




Dat weet jij goed :think: :lol:




Hehehe ik kijk ook regelmatig tekenfilms en hoor vaak dezelfde stem terug komen, volgens mij doet ze ook Yin van Yin Yang Yo want die klinkt ook zo, ze is voor mij iig een bekende stem :mrgreen:

Mijn oudste is nu overgestapt naar de series voor oudere kinderen ( H2O )

TotallySpies-tijdperk is hier voorlopig voorbij.



Ik ben nu veroordeeld tot Dora en Diego :mrgreen:



De stem van Boots, die hoor ik ook regelmatig terugkomen.

Hij is ook Gochem het Gordeldier.



Wie is Boots? :think:

@Anita wrote:



Wie is Boots? :think:




Dieter Jansen :mrgreen:

Gevonden op Wiki en daar zag ik dat ook Dora in Affie haar lijstje hoort :stuck_out_tongue:

Aha, dus Dora is ook onthuld. :mrgreen:



Affie, vertel eens: Hoe wordt je stemmenmevrouw. Kun je daar voor leren? Heb je diploma’s nodig? Of toneelschool ofzo? :think:

Hoe is je nicht erin gerold dan?

@Anita wrote:





Toevallig Mandy uit Totally spies en Nina Hamburg uit Beugelbekkie? :think:




Dat is idd dezelfde stem, was mij ook al opgevallen.

En idd dat "oude" figuurtje. Weet niet of het nou papa, opa of gewoon de buurman is... :think:
Ze noemen hem iig Max, als ik me niet vergis..

@Anneke wrote:



En idd dat “oude” figuurtje. Weet niet of het nou papa, opa of gewoon de buurman is… :think:

Ze noemen hem iig Max, als ik me niet vergis…




Van Wiki :



Judy en Max



Max en Judy zijn de volwassenen in het huis, die de Tweenies volgen bij hun avontuurlijke ontdekkingen. Ze zijn streng, maar wel eerlijk en houden van grappen. Ze zijn altijd aardig terwijl ze de kinderen op zachte wijze in de juiste richting sturen.





Kennen jullie Pep, Toet en VroopVroop ook ? Hierin hoor ik de stem van Ruben Nicolai. :think:

Grappig he, met die stemmen.

Laatst zat ik met de kinderen naar Strawberry Shortcake te kijken. Denk ik bij het jongetje, wat een bekende stem: inderdaad, Lotte Lohr van Sesamstraat! (zag ik bij de aftiteling)



En die stem van Strawberry Shortcake is volgens mij ook dezelfde als van Emily Elisabeth in Clifford…

@Anita wrote:

@Affie wrote:
Mijn nicht is een heel bekende stem in de tekenfilmwereld :wink:



oa in Totally spies, beugelbekkie, prince of egypt (ned versie, de film), spongebob, pokemon enz… zo leuk! :slight_smile:




Toevallig Mandy uit Totally spies en Nina Hamburg uit Beugelbekkie? :think:



Mijn dochter keek dat vroeger wel eens :shifty:




Ik las over een vrouw genaamd Anneke Beukman dat ze de volgende stemmen ingesproken heeft:



‘‘Fizz’’ in de Tweenies

Rocket Power

‘‘rugzak’’ in Dora

Expeditie Berenklauw

‘‘Nina’’ in Beugelbekkie

Superbig

Boze bevers

Kleine Bill

Megabots

Flint de tijd detective

Generation’‘O’’



Kennelijk is de stem van Mandy in totally spies toch van iemand anders, of bovenstaand lijstje is onvolledig, dat kan natuurlijk ook!

@Suwanna wrote:

Grappig he, met die stemmen.

Laatst zat ik met de kinderen naar Strawberry Shortcake te kijken. Denk ik bij het jongetje, wat een bekende stem: inderdaad, Lotte Lohr van Sesamstraat! (zag ik bij de aftiteling)



En die stem van Strawberry Shortcake is volgens mij ook dezelfde als van Emily Elisabeth in Clifford…




En zo zagen wij laatst een tekenfilm bij Nickelodeon, en die stem kwam ook al zo bekend voor.

Na een aantal aflevereringen kwamen we er ineens op, was ook Lot.



Ik dacht eerst nog aan Chris van SamSam.

@Suwanna wrote:

@Anita wrote:
@Affie wrote:
Mijn nicht is een heel bekende stem in de tekenfilmwereld :wink:



oa in Totally spies, beugelbekkie, prince of egypt (ned versie, de film), spongebob, pokemon enz… zo leuk! :slight_smile:




Toevallig Mandy uit Totally spies en Nina Hamburg uit Beugelbekkie? :think:



Mijn dochter keek dat vroeger wel eens :shifty:




Ik las over een vrouw genaamd Anneke Beukman dat ze de volgende stemmen ingesproken heeft:



‘‘Fizz’’ in de Tweenies

Rocket Power

‘‘rugzak’’ in Dora

Expeditie Berenklauw

‘‘Nina’’ in Beugelbekkie

Superbig

Boze bevers

Kleine Bill

Megabots

Flint de tijd detective

Generation’‘O’’



Kennelijk is de stem van Mandy in totally spies toch van iemand anders, of bovenstaand lijstje is onvolledig, dat kan natuurlijk ook!




Zij heeft vroeger ook in SamSam gespeeld met John Jones. Dat was toen Elle van Rijn ermee stopte. Haar stem herken je echt heel goed :smiley:

@Rivella wrote:

@Anita wrote:
@Affie wrote:
Mijn nicht is een heel bekende stem in de tekenfilmwereld :wink:



oa in Totally spies, beugelbekkie, prince of egypt (ned versie, de film), spongebob, pokemon enz… zo leuk! :slight_smile:




Toevallig Mandy uit Totally spies en Nina Hamburg uit Beugelbekkie? :think:



Mijn dochter keek dat vroeger wel eens :shifty:




Ik denk eerder Sam, Maria Mong, Cassidy en Sandy :wink:




Eeehm… is Sam die met rood haar? ff gegoogled JA klopt, die is het :mrgreen: … andere namen gegoogled… kloppen ook! Jemig knap hoor Rivella!! :clap: :clap: :clap:



@Anita wrote:


Affie, vertel eens: Hoe wordt je stemmenmevrouw. Kun je daar voor leren? Heb je diploma’s nodig? Of toneelschool ofzo? :think:

Hoe is je nicht erin gerold dan?




Eeehm “stemmenmevrouw” ( :lol: ) wordt je door ingeschreven te staan bij een soort stemmen-castingbureau, al is het een beetje een “ons kent ons”-wereldje waarin iedereen elkaar kent/tipt enz…



…en mijn nicht is :silenced: een soort van bn’ner… :wink: ik zet haar naam liever niet neer wegens herkennning (en misschien vindt zij dat ook niet zo leuk :think: ) maar de nieuwsgierigen mogen pb’en :slight_smile:

@Rivella wrote:



Hehehe ik kijk ook regelmatig tekenfilms en hoor vaak dezelfde stem terug komen, volgens mij doet ze ook Yin van Yin Yang Yo want die klinkt ook zo, ze is voor mij iig een bekende stem :mrgreen:




Klopt! :mrgreen:

De stem van beugelbekkie zelf is Angela Schijf volgens mij die vroeger in GTST speelde. Vind het trouwense een leuke serie met leuke onderwerpen en ze is vegetarisch enzo :thumbup: En aktie voeren tegen bont :thumbup:



Jef had ik ookal ontdekt bij de Tweenies - echt heel duidelijk.



Pino leek me idd wel een vrouw al weet ik niet wie.



Leuk hoor dit stemmen topic.



VOlgens mij zijn het beste vaak bn-ers die een bijbaantje hebben zo ook in nederlandse versies van tekenfilms.

Jef bij de Tweenies :shock:

Maandag ga ik es goed luisteren, ik als jarenlange gtst verslaafdeling die de stem van JEF niet herkent, dat kan natuurlijk niet… :naughty:

@Affie wrote:

@Rivella wrote:
@Anita wrote:
@Affie wrote:
Mijn nicht is een heel bekende stem in de tekenfilmwereld :wink:



oa in Totally spies, beugelbekkie, prince of egypt (ned versie, de film), spongebob, pokemon enz… zo leuk! :slight_smile:




Toevallig Mandy uit Totally spies en Nina Hamburg uit Beugelbekkie? :think:



Mijn dochter keek dat vroeger wel eens :shifty:




Ik denk eerder Sam, Maria Mong, Cassidy en Sandy :wink:




Eeehm… is Sam die met rood haar? ff gegoogled JA klopt, die is het :mrgreen: … andere namen gegoogled… kloppen ook! Jemig knap hoor Rivella!! :clap: :clap: :clap:



@Anita wrote:


Affie, vertel eens: Hoe wordt je stemmenmevrouw. Kun je daar voor leren? Heb je diploma’s nodig? Of toneelschool ofzo? :think:

Hoe is je nicht erin gerold dan?




Eeehm “stemmenmevrouw” ( :lol: ) wordt je door ingeschreven te staan bij een soort stemmen-castingbureau, al is het een beetje een “ons kent ons”-wereldje waarin iedereen elkaar kent/tipt enz…



…en mijn nicht is :silenced: een soort van bn’ner… :wink: ik zet haar naam liever niet neer wegens herkennning (en misschien vindt zij dat ook niet zo leuk :think: ) maar de nieuwsgierigen mogen pb’en :slight_smile:




Heeft ze ook Jules Unlimited gedaan en Ko van de kamer van Ko? Oja en Dora natuurlijk…

:mrgreen: Je hebt haar gevonden :thumbup:

Ja, ik ben ook veel te nieuwsgierig altijd :lol:

@Kaar wrote:

Ja, ik ben ook veel te nieuwsgierig altijd :lol:




Haha leuk juist!

Ah, dan weet ik ook wie je nicht is :mrgreen:



Ze heeft ook meegedaan met “wie is de Mol?)”

Ja joh Affie is dat je nicht? :mrgreen:

Leuk zeg!!

leuk mens ook, lijkt me dat.

Tenminste bij wie is de mol vond ik haar leuk overkomen :thumbup: