Ik heb zelf geen ervaringen met een miskraam, ik kan me dan ook alleen maar voorstellen hoe jij je nu moet voelen meis :hug:
Misschien is wat Gerda zegt wel een goed idee? Even grondig laten nakijken?
:hug:
ik zou ook even gaan laten kijken bij de HA hoor… toch even een bloed testje laten doen
Lieve meiden…
Jullie zeggen niks om mij ongerust te maken hoor want deze dame is wel wat gewend!!!’
Ach na 4 jaar aan het stuntelen te zijn geweest om een kindje erbij te krijgen en zelf werkzaam geweest te zijn binnen de fertiliteit is er niet zoveel meer waar je nog van onderste boven raakt
Als ik het maandverband moest verschonen aan het eind van de dag was ie wel goed vol hoor… dat wel…
Maar toch… minder dan normaal!
Ik heb de afspraak van aankomende maandag die ik al had ook gewoon laten staan en daar ga ik ook gewoon heen… Nog even een echo om te zien of het echt een mk geweest is ofdat er nog wat zit… En als het een mk geweest is of alles dan wel goed schoon is…
Misschien wil ze ook nog wel even een bloedtest doen dan als er aanleiding voor is…
Ik kan dan in ieder geval nog even afscheid van haar nemen… Vind ik toch wel belangrijk na 4 jaar daar gelopen te hebben…
De huisarts gaf ook al aan om toch nog maar eens een testje te doen… Maar ik had zoiets van: zonde van het geld! Ik zie wel…
Maar nu jullie het ook zo zeggen, moet ik morgen misschien toch maar eens van de kruidvast testen gaan halen…
Of gewoon afwachten wat er maandag gedaan wordt…
Tis wat he… dat zwanger worden! zucht…
Liefs,
Wishgirl
Met een test krijg je weinig zekerheid.
Mocht je toch een miskraam hebben gehad, zal hij toch positief zijn. De hormonen zitten nu eenmaal in je lichaam en die zijn er niet binnen 3 dagen uit.
Mocht je zwanger zijn, dan is de test uiteraard positief. Maar ik denk dat het zonde van je geld is om morgen nogmaals een test te doen. Hoe dan ook, hij zal positief uitslaan vrees ik.
Ben benieuwd maandag!
Dat is ook weer zo…
Maar ik denk dat de arts maandag wel zal vragen of ik een positieve zwangerschap had of niet… maar ja… dan kan ik zeggen dat ie zaterdagmorgen positief was…
Ik had net met het afvegen weer zalmkleurige afscheiding…
Das toch niet normaal… zucht…
Liefs,
Wishgirl
Hoe gaat het nu met je? Inmiddels gesprek gehad?
Liefs!
Shirley
Sorrie… overal geplaatst hoe of wat… en dan hier vergeten…
Dom van me :oops: :oops: :wall: :doh: :doh:
Ik ben dus afgelopen maandag even bij de fert.arts geweest en ze was het roerend met me eens dat met mijn voorgeschiedenis en de rare dingen die ik altijd heb het even verstandig was om even goed te kijken en te checken… Je weet immers maar nooit en je wilt geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap of een zwangerschap tegenkomen als je met IVF bezig bent…
Dus even gekeken met het echo-apparaat… Dit bood niet echt uitsluitsel… Het kon zijn dat er nog een zwangerschap was, maar het kon ook van de nieuwe cyclus zijn… Bij de eierstokken etc. leek het ook rustig, maar bij de vorige bbz toen ik 7 weken was, was het daar ook rustig… op het echobeeld dan… want de HcGwaarde zei toch echt iets anders… En aangezien ik dan nu 5,5 week zou zijn, konden we ook niets zien verder…
Dus voor de zekerheid HcG laten prikken en aan de hand daarvan kwam dan de diagnose…
's Avonds rond half 5 kon ik haar bellen en het HcG was lager dan 1. Dit houdt in dat er geen zwangerschap meer is en dat er ook geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is dus…
Ik ben wel zwanger geweest! In een vroeg stadium dus weer afgebroken.
Hoogstwaarschijnlijk heeft dit toch met mijn leeftijd te maken waardoor de kwaliteit van de eicellen afneemt…
Ik heb dus ook gezegd dat ik gewoon voor IVF wil gaan, omdat je dan ook de slechte eicellen omzeilt… die worden nl. niet teruggeplaatst
En daar was zij het ook mee eens…
Ik heb nog een bedankkaartje voor haar meegebracht en voor het hele team lekkere chocolaatjes… Ik ben er toch 4 jaar geweest en heb er heel wat meegemaakt… Letterlijk lief en leed!
Ach en het had niet gehoeven… nee dat weet ik wel!!! Maar het is wel even leuk… Voor mij was het een mogelijkheid om even te zeggen dat ik het er naar mijn zin gehad heb… dat ik een fijne arts aan haar gehad heb…
Ik hoop dat ik snel weer terug kan naar het ziekenhuis want dat houdt in dat ik zwanger ben
Nu is het even afwachten wanneer de psychologische screening zal plaatsvinden en of ik het dan ga redden om in mei te starten met de IVF of dat het door de psychologische screening toch langer zal moeten wachten…
Ik hoop dat ik zo snel mogelijk kan beginnen… Ik ben liever bezig met proberen dan zo te niksen eigenlijk…
Maar goed… even een verplichte rust voor mijn lichaam is ook niet verkeerd haha
Liefs,
Wishgirl
Ik ga zooooo enorm :thumbup: :thumbdown: en dat je snel een geslaagde IVF-poging hebt.
Het zij je gegund meid :hug:
:-*
Dank je wel Shirley!!!
:-* :-* :-*
Liefs,
Wishgirl
Goh meis ! :hug:
Ik hoop héél erg mee dat je zéér binnenkort goed nieuws mag komen melden én een zwangerschapsbanner mag plaatsen.
Het is je inderdaad zoooooooo gegund.
liefs
Gerda
Dank je wel Gerda!
Ik ga straks maar eens even bellen met het ziekenhuis denk ik of ze al weten wanneer ik naar de psycholoog kan…
Liefs,
Wishgirl
Mag ik vragen waarom je naar een psycholoog moet?
(dat is toch niet standaard bij IVF)
Heb net jouw verhaal gelezen van de afgelopen dagen, wat frustrerend is het toch he… brrr
Sterkte iig met wachten… Wat een rotwoord is dat toch he, wachten… :?
wishgirl, balen zeg dat dat het fout is gegaan, maar hoop dat je gauw een mooie banner hebt staan!! :-*
Liefs Mariska (maatje in het speelhoekje )
@Nicje - Het is in dit ziekenhuis protocol dat alleenstaanden een psychologische screening krijgen…
Echtparen dus niet… maar alleenstaanden komen er niet onderuit…
Ik hoorde overigens van de fert.arts die ik altijd heb gehad met de inseminaties dat ze er druk mee bezig zijn om de psychologische screening er door te krijgen voor iedereen…
En dat is natuurlijk veel eerlijker…
Het doet nu overkomen of dat het een garantie is dat als je een echtpaar bent dat je dan een goede ouder bent en als alleenstaande moet dat maar worden bezien…
Wachten is idd een rotwoord
Liefs,
Wishgirl
@oessie - heee speelhoekmaatje!!! Ik hoop ook snel op een mooie zwangerbanner!!!
Zoals het er nu uitziet zou het net lukken om in mei met de 1e IVF behandeling te starten
Dank je wel meis!
Liefs,
Wishgirl
In het ziekenhuis waar ik de IVF ga doen is het protocol dat je eerst een psychologische screening krijgt als je alleenstaand bent voordat je door mag voor de IVF…
Die screening heb ik vorige week gehad en vanmorgen heb ik te horen gekregen dat er geen enkel probleem is en dat ik gewoon met de IVF mag beginnen!
Volgende week donderdag mag ik dus weer naar het ziekenhuis voor het vervolg van het voortraject…
Weer een stukje tastbaarder dus…
Ik zag net dat je nog posste…
Goh, het lijkt toch allemaal de goede weg op te gaan hé.
Ik duim mee hoor !!! Ja ja, nog steeds !
liefs
Gerda
Hee Gerda…
Ja ik weet ook niet zo goed waar ik het anders neer moet zetten
Maar het lijkt inderdaad de goede kant op te gaan zo… En ik heb er nu ook meer vertrouwen in moet ik zeggen.
Wat lief dat je nog steeds aan me denkt en voor me duimt!
mijn duimen ook overuren hoor
Gigantisch lief van je Oessie!
Dank je wel!!!