De spanning stijgt hier...

sterkte!!! :hug: :hug: :hug:

sterke!!

:hug:

Heee lieve meiden…

Dank jullie allemaal wel…

Tot op heden bloed het nog steeds door… dus tja… dan weet ik wel genoeg… helaas…

Jullie zijn schatten!!!

Liefs,

Wishgirl

ooh wat rot …

maar kijk het even na meid, je weet het nooit

sterkte :hug:

@Vuegje - het zet wel door hoor… ik heb bij het plassen nu ook bloedverlies… en vanavond zo rond half 6 heb ik wat krampen gehad…

Dank je wel!!!

tja ik heb 16 weken gebloed … ik ken geen zwanger zijn zonder bloed … :?

ik hoop dat het toch snel komt! laat de ivf dan de eerste keer werken :pray:

@Vuegje - oooh dat lijkt me verschrikkelijk als je dat hebt!

Ik ga er maar niet van uit dat ik dat ook heb… maar goed… ik zal het in mijn achterhoofd houden…

Liefs,

Wishgirl

Ohhhhhhh meis, wat naar!!! Heel veel sterkte!! :hug: :hug:

@Rebecca - Dank je wel meid!!!

Ergens hou je toch een klein beetje de hoop dat de bloeding niet doorzet he… maar dat is nu wel over hoor…

Ik heb nu ook bloed bij het plassen… dus dan is het laatste sprankje hoop toch weg…

Liefs,

Wishgirl

Begrijpelijk dat je ergens toch een sprankje hoop blijft houden. Ga je nog een afspraak maken bij de dokter ofzo misschien?

Lieve Wishgirl,

Heel veel sterkte :hug: . Ik ben zelf nog niet zo lang bezig, maar ik ben tot nu toe ook elke maand erg teleurgesteld geweest als het niet zo was en in jouw geval moet het helemaal hard zijn :hug:

Laat mijn pendel maar zitten hoor, als je je er niet toe voelt. Ik heb liever dat je jezelf weer zo snel mogelijk beter voelt.

Groetjes,

Ireen :slight_smile:

Ik moet nu verder naar IVF en die afspraken staan allemaal

Liefs,

Wishgirl

Hoi Ireen,

Lieve woorden van je…

Ik kijk gewoon even hoe ik me volgende week voel…

Nu krijg ik niets uit die pendel…

Liefs,

Wishgirl

Wishgirl ik kan me alleen maar voorstellen wat je nu meemaakt maar ik wens je heel erg veel sterkte met alles :hug: Ik heb je ook gevraagd om te pendelen, maar laat dat maar rusten tot je er zelf weer aan toe ben

wat vervelend hou!!!

Sterkte ermee hoor

Wishgirl,

Hoe is het nu met je? :hug:

Liefs,

Rebecca

:hug: Jeetje wat onwijs balen zeg :hug: Hoe gaat het nu?

Wachten tot mei, hoop dat alles met de ivf goed gaat en hoop dat het dan snel gaat lukken.

Sterkte de komende tijd en hoop voor je dat je in mei heel veel geluk mag hebben en dan in en keer meid.

Liefs van Marleen.

Heee meiden…

Tja… hoe gaat het hier… redelijk moet ik zeggen…

Tis alleen dat de menstruatie raar doet en dat werkt niet positief moet ik zeggen…

ik heb in totaal 4 maandverbandjes gebruikt, daarna niets meer en nu heb ik afwisselend bloed en bruinige afscheiding…

normaal gezien zou de menstruatie nu al wel over moeten zijn…

Maar ik vind het lief dat jullie nog aan me denken…

Dank jullie wel!!!

Liefs,

Wishgirl

lieve wishgirl,

Ik vraag me echt af of het wel een mk geweest is…

Sorry hé meis ! Ik hoop dat ik je hiermee niet overstuur maak. Maar het is niet omdat je bloedverlies hebt dat je je vruchtje kwijt bent.

Met dà t gevoel zit ik al sinds ik je berichtje las dat het fout zit…

Nu je schrijft dat je amper gebloed hebt (vier verbandjes is toch echt minimaal om als ongesteld beschouwd te worden hé :think: ) wordt dat gevoel bij mij nog sterker.

Ikzelf heb tijdens de zwangerschap van mjn derde dochter ook bloedverlies gehad toen ik 5-6 weken was en dacht ook dat ik ze kwijt was. Maar ze is intussen 15 jaar !!!

Laat misschien eens grondig nakijken !!!

Veel sterkte en sorry nogmaals voor mijn berichtje !

liefs

Gerda