Ik heb deze maand mijn laatste KID-poging gehad. Hierna moet ik voor IVF…
Ik zit nu 1 dag voor mijn NOD en de spanning stijgt…
Normaal gezien krijg ik een dag of twee voor de NOD al zalmkleurige afscheiding… en ongigevoel op de NOD zelf…
Nu heb ik wel slijm met momenten, maar als ik slijm heb bij het afvegen dan is het helder of gelig… Dus nog niet zalmkleurig…
Ook heb ik nu al iets meer dan een week ongigevoel, maar meer in de liezen… ter hoogte van de baarmoeder… Een zeurderig gevoel zeg maar…
Ik ging er zo vanuit dat het IVF zou worden, maar nu stijgt de spanning toch wel moet ik zeggen…
wat spannend!
ik duim
Heee Ziet…
Dank je wel!!!
Ergens denk ik: ik ben zwanger!
Maar ik wil mezelf niet gek maken…stel je voor dat het niet zo is… Dan is de teleurstelling veel te groot…
Liefs,
Wishgirl
Ook hier draaien de duimen voor je!! Spannend! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Hee Rebecca!
Dank je wel!!!
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het ontzettend fijn vind dat er meteen zo enthousiast gereageerd wordt ook al ben ik nieuw!
Liefs,
Wishgirl
Iedereen leeft hier zo lekker met elkaar mee, je bent gewoon gelijk opgenomen in de groep :mrgreen:
Dat ervaar ik zeker ook zo Rebecca…
Echt ontzettend leuk en lief!!!
Liefs,
Wishgirl
wat spannend meis!!!
ik duim heel hard voor je hoor :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Spannend meid!
De duimen draaien :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
weet je al meer? :thumbup:
ohhh meid wat spannend…HEB JE AL GETEST???
Ik voel de spanning tot aan Den Haag!
En ik duimerdeduim gewoon ff lekker mee! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
jaaaa hier ook .
spannend !!
ik hoop het voor je
Ik duim voor je hoor!
Ik hoop op goed nieuws van jouw kant !
Spannend!!!
Ik hoop voor je dat het allemaal voorspoedig zal verlopen en er geen ivf nodig is! :inlove:
Oooh wat een veel lieve reacties zo ineens…
Dank jullie wel allemaal!!!
Ik voel me hier al meteen thuis… Naaa wie had dat kunnen denken… zo snel al… :dance: :**:
Tja… vandaag is het dus mijn NOD… Normaal gezien zou ik nu allang de rose/rode kant opgaan en al stolseltjes hebben…
Kheb wel vochtverlies… zo voelt het als ik ga zitten enzo… maar bij het afvegen is het gewoon helder op het moment…
Ik heb ook eigenlijk altijd dat ik precies op mijn NOD het wel word… dus als ik het morgenvroeg nog niet ben heb ik hier echt goede hoop hoor
Het zou mooi zijn als ik net voor de IVF zwanger zou zijn
Liefs,
Wishgirl
spannend… wanneer ga je testen???
Spannend zeg!!! Ik ga onwijs duimen voor jullie :kaars:
Hee Loesje,
Dank je wel…
Aangezien ik morgenvroeg voor het intakegesprek voor IVF naar het ziekenhuis moet denk ik dat ik maandagmorgen ga testen… maar wie weet hou ik het morgenvroeg niet meer…
@ Noukkie…
Dank je wel voor je duimen!! Zal ik nodig zijn