OOOOOH testeeeeeeeeeennnnnnnnnn
ben helemaal niet nieuwschierig :liar:
:mrgreen:
Dat zou zuper zijn als je nu zwanger blijkt te zijn!!
Ik duim voor je!!!
Ook hier gaan de duimen draaien voor je :thumbup: :thumbup: …spannend hoor.
@Vuegje - Het heeft nu eigenlijk nog niet zoveel zin om te testen
Ik moet echt even wachten tot in ieder geval morgen… Ik word nl. als ik ongi wordt altijd de 15e dag na de inseminatie wel ongesteld en dat is vandaag… Het kan zijn dat het smiddags is… het kan savonds zijn…
Maaar als ik morgenvroeg nog niet ongi ben, heb ik echt goede hoop
@Amanda en Marleen - Dank jullie wel ook voor het duimen!!
Is echt leuk zeg dat iedereen zo meeleeft…
Liefs,
Wishgirl
Hallo Wishgirl,
Ook ik leef mee en :thumbup: :thumbdown: mee voor een goede afloop. Spannend!!! :mrgreen: :: :: :**:
Groetjes,
Ireen
Heee Ireen…
Dank je wel meid… en ik zie dat ik moet duimen voor jou!!!
Ze draaien al volop hoor! Succes!!!
Liefs,
Wishgirl
@Wishgirl wrote:
@Amanda en Marleen - Dank jullie wel ook voor het duimen!!
Is echt leuk zeg dat iedereen zo meeleeft…
Liefs,
Wishgirl
Geen dank hoor!!
Zou leuk zijn als je over 9 maanden je koeintje vast kunt houden
Ik hoop dat jij nog héél lang (een negen tal maanden zo ongeveer ) NIET ongesteld zult worden !!!
Ik wens jullie alle goeds !!!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
liefs
Gerda
@Amanda en Gerda: 't Zou inderdaad fantastisch zijn om over 8 maanden ongeveer pas weer ongi te worden
Want als ik nu zwanger ben heb ik er al een maand op zitten he haha…
Doet me er trouwens aan denken dat ik maandverband moet halen… kheb nog 1 of 2 liggen en dan ist op…
Voor het geval dat ik eerder ongi word ist wel prettig wat in huis te hebben he…
Dat is waar, maar laten we hopen dat je het dan gewoon in de kast kan leggen en dat je het pas weer hoeft te paskken dat er een laag stof op ligt
Ik heb vorige maand nog heel wat gekocht omdat het in de aanbieding was, maar hoop ook dat ik het op kan bergen
wishgirl: maak maar een deal met jezelf:
je koopt vandaag nog maandverband, MAAR … je gebruikt het pas ten vroegste november 2008.
Dus binnen 8 maanden !!! :lol:
liefs
Gerda
Heeeeee meiden…
Nou het is nu 23.25 uur… De dag is dus bijna om en nog geen enkel spoor van ongi te bekennen…
Ga mezelf zo even lekker douchen en dan fris het bedje in…
Morgen weer vroeg dag… en nee… geen tijd om te testen
Liefs,
Wishgirl
Super dat alles tekenen van ongi er nog niet zijn
Hopenlijk blijft dit ook zo!!
Heb je al gependeld voor jezelf of je zwanger zou zijn momenteel???
Ben toch helemaal niet nieuwsgierig hoor !! :liar: :liar:
liefs
Gerda
@Amanda: dank je wel!!! Ik hoop ook dat het zo blijft… Eigenlijk weet ik niet wat me overkomt na zo lang proberen… Ik had er helemaal niet opgerekend eigenlijk…
Maar goed… heb nog niet getest he… dus ik weet nog niet veel
@Gerda: Nee nog niet voor mezelf gependeld, omdat ie elke maand weer zegt dat ik zwanger ben haha… dat schiet dus niet op…
Ik kan niet voor mezelf pendelen
heheh dat kan ik dus ook niet voor mijzelf pendelen hehehehe
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
we zitten in spanning … :shifty:
En hoe is die vandaag?
Nog steeds geen tekeken van ongi?
Enne kan jij wel pendelen voor anderen?
Meiden… nog steeds geen tekenen van ongi hier
Ik word steeds positiever haha…
Ik denk dat ik straks even een ovulatietest ga doen… die werken nl. hetzelfde als een zwangerschapstest en zwangerschapstesten heb ik niet in huis
Aangezien er bij de ovulatietesten 4 uur minimaal tussen moet zitten, moet ik nog wel even geduld hebben… Op zijn vroegst mag ik dan om 19.00 uur…
@Amanda - ja hoor ik pendel wel voor anderen…
Maar zo via een site is het niet de manier om te pendelen hoor… Ik bedoel als ik voor iemand pendel terwijl de persoon erbij is… dan ben ik zo een anderhalf uur alleen met die persoon bezig…
En via de manier zoals het hier gebeurt, een minuut of 5… Kan je nagaan dat het dus in schril contrast staat tegenover hoe het zou moeten…
Liefs,
Wishgirl
oh spannend!! laat het even weten goed/? :mrgreen: