Het koude weer is gearriveerd en daarmee ook de behoefte aan een panty. Ik kan na tig jaar nog steeds niet de perfecte panty vinden. Of ze zijn te mat, of ze glimmen te erg.
Het ergste vind ik nog, dat ze nooit passen.
Het kruis hangt ergens halverwege mijn bovenbenen. Een drama dus.
Ben er wel achter dat de panty dat doet, als hij te groot is, maar ook als hij te klein is.
Verder zijn de bovenstukken veels te groot. Kan het werkelijk waar tot boven mijn borsten optrekken, en heb dus altijd drie lagen panty om mijn middel zitten.
Wat is nu de perfecte panty, welk merk bevalt jou heel goed? (budget tot maximaal 10 euro per panty, 15 a 20 dinier)
Maakt het nog uit wat voor een figuur je hebt? Zelf ben ik 1,80 meter bij 60 kilo. Lang en slank dus, maar wel geschapen met een stevig onderstel.
(schrijft dit bericht, terwijl ze haar panty weer opheist…)
Ik heb helemaal geen verstand van panty’s maar moest er laatst eentje hebben voor een bruiloft.
Blijkt de hema lange benen panty’s te hebben :thumbup:
Ik ben namelijk ook boven de 1.80 en kan ws met kind én aanhang in een maat 48/50 maar heb die wel nodig voor de lengte van de benen. Nu dus niet meer! Top!!!
Zo, heb mijn eerste les al geleerd. Bij de hema dus speciaal voor lange benen.
echt elegant is het niet… maar dat ziet toch niemand… doe OVER je panty een tweede onderbroek… geheid geen afzakkertjes meer!!! :thumbup:
Waarom geen hold up kousen met een siliconen randje :think:
Ik heb ook lange benen en die van ulla popken (als ik het goed schrijf)
passen goed :thumbup:
En misschien wil het oog ook wat :lol: :lol: :lol: :mrgreen:
hier ook hold up.
geen nare randen in je zij, geen gezweet als je zit, en handiger op het toilet
ik koop altijd wel dikkere kwaliteit dan die 15 din.
die zouden het aantrekken niet eens overleven 8)
Koop tegenwoordig ’ leggings’ bij de Zeeman voor 1,99
Nog nooit zulke fijne panty’s gehad. Ze zijn mooi en zakken niet
af…wat heeeerlijk !! (koop altijd wel lekker een grote maat
hoor)