Het koude weer is gearriveerd en daarmee ook de behoefte aan een panty. Ik kan na tig jaar nog steeds niet de perfecte panty vinden. Of ze zijn te mat, of ze glimmen te erg.
Het ergste vind ik nog, dat ze nooit passen.
Het kruis hangt ergens halverwege mijn bovenbenen. Een drama dus.
Ben er wel achter dat de panty dat doet, als hij te groot is, maar ook als hij te klein is.
Verder zijn de bovenstukken veels te groot. Kan het werkelijk waar tot boven mijn borsten optrekken, en heb dus altijd drie lagen panty om mijn middel zitten.
Wat is nu de perfecte panty, welk merk bevalt jou heel goed? (budget tot maximaal 10 euro per panty, 15 a 20 dinier)
Maakt het nog uit wat voor een figuur je hebt? Zelf ben ik 1,80 meter bij 60 kilo. Lang en slank dus, maar wel geschapen met een stevig onderstel.
(schrijft dit bericht, terwijl ze haar panty weer opheist…)
Ik heb helemaal geen verstand van panty’s maar moest er laatst eentje hebben voor een bruiloft.
Blijkt de hema lange benen panty’s te hebben :thumbup:
Ik ben namelijk ook boven de 1.80 en kan ws met kind én aanhang in een maat 48/50 maar heb die wel nodig voor de lengte van de benen. Nu dus niet meer! Top!!!
Zo, heb mijn eerste les al geleerd. Bij de hema dus speciaal voor lange benen.
echt elegant is het niet… maar dat ziet toch niemand… doe OVER je panty een tweede onderbroek… geheid geen afzakkertjes meer!!! :thumbup:
Waarom geen hold up kousen met een siliconen randje :think:
Ik heb ook lange benen en die van ulla popken (als ik het goed schrijf)
passen goed :thumbup:
En misschien wil het oog ook wat :lol: :lol: :lol: :mrgreen:
hier ook hold up.
geen nare randen in je zij, geen gezweet als je zit, en handiger op het toilet
ik koop altijd wel dikkere kwaliteit dan die 15 din.
die zouden het aantrekken niet eens overleven 8)
Koop tegenwoordig ’ leggings’ bij de Zeeman voor 1,99
Nog nooit zulke fijne panty’s gehad. Ze zijn mooi en zakken niet
af…wat heeeerlijk !! (koop altijd wel lekker een grote maat
hoor)
jep kousen is veeeeel makkelijker als dat gedoe met een panty :thumbdown: en als je dan toch persee een panty wil inderdaar een onderbroek erover heen :thumbup:
Inderdaad hold ups en verder kan ik met mijn lange benen ook vaak slagen bij wibra is de enige die bij mij niet op mijn knieen hangt
Ik HAAT panty’s!
Wat een gruweldingen zijn dat.
Inderdaad, die rand zit net ergens onder je oksels, heb je dat ding aan, moet je plassen, zie hem dan maar weer eens fatsoenlijk aan te krijgen met je rok onder je ellebogen geklemd terwijl je met je gezicht zowat tegen de tegeltjes zit geplakt omdat het veel te krap is in zo’n hokje.
Bij mij zit ook altijd die naad gedraaid zodat het stuk waar mijn billen moeten zitten ergens aan de zijkant zit, en ik weet ook nooit wat nu de boven- of onderkant is.
Ik moet zeggen dat ik met een panty ook altijd koude benen heb. Lijkt wel of die stof kou aantrekt ofzo. Brrr.
Ik ben meer van de maillots, of een panty met minimaal 60 denier ofzo.
Maar dan alleen als het moet, want zoals jullie begrijpen ben ik niet zo van de panty’s… 8)
@Paschal75 wrote:
Koop tegenwoordig ’ leggings’ bij de Zeeman voor 1,99
Nog nooit zulke fijne panty’s gehad. Ze zijn mooi en zakken niet
af…wat heeeerlijk !! (koop altijd wel lekker een grote maat
hoor)
ik opende een tijdje geleden ook een topic over pantys, omdat die van mij ALTIJD kapot gaan…en ik heb sindsdien ook de leggings van de zeeman, en ik ben helemaal blij!!! ik doe denk ik meer dan 15x langer met een legging dan vroeger met welke panty dan ook. en ook geen lage kruizen en zo.
)verder heb ik een totaal ander figuur dan TS (lees kort en dik :mrgreen: ) dus geen verder tips…
Ik heb toevallig vandeweek een panty gekocht (voor de probeer nota bene) bij de AH voor 1,89. Hij zit perfect en zakt niet af. Wel is hij wat stevig, waardoor het aantrekken niet al te gemakkelijk gaat…dus ff naar de wc zit er niet in :lol:
Fiep? Jij in panty’s??? Rol nu ff onder buro hoor :o :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Toen ik ze vroeger nog moest dragen (werkte in de catering was verplicht), haalde ik ze bij de hema en trok er gewoon een 2e onderbroek overheen aan :mrgreen:
Die van ah zijn de benen voor mij te kort :?
En een bangmaker over de panty :oops: moest ik vroeger ook al verschrikkelijk :mrgreen:
Lang leve de hold up kousen makkelijk en sexy :mrgreen: :inlove: :lol:
Ik heb ook van die hold-ups maar bij mij zakken zelfs die krengen af :evil: .
Iemand tips.
Bij een gewone panty doe ik er altijd een pantybroekje overheen, die zitten lekker strak dus verhuld ook nog eens je buikje. :thumbup:
Hoi,
Je moet je benen niet invetten als je hold ups hebt met siliconen randjes
en anders een jarretel gordeltje :mrgreen:
gr mel
@Ninanien wrote:
Fiep? Jij in panty’s??? Rol nu ff onder buro hoor :o :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
uh ik heb momenteel nog maar twee broeken en verder alleen nog maar rokjes met panty/legging eronder....
@melanie wrote:
Hoi,
Je moet je benen niet invetten als je hold ups hebt met siliconen randjes
en anders een jarretel gordeltje :mrgreen:
gr mel
Oh nee ik haat jarretels, ze zijn leuk voor in bed maar meer ook niet :silenced:

Ik vet me nooit in dus daar zou het ook niet aan gelegen kunnen hebben.
Misschien moet ik gewoon eens andere proberen.
Weet iemand een goed merk, voor niet al te veel, want dat ben ik echt niet waard bij mij zit er zo een ladder in.
Ik weet dat die van ulla popken goed zijn (ik heb lange benen )
zit zelfs een dubbele siliconen randje in :thumbup:
Ik heb wel eens een panty bij de bijenkorf gekocht van wolfort van 35,- ik trok en aan en direkt een ladder o, men wat was ik ziek dus dat nooit meer :oops:
@melanie wrote:
Ik weet dat die van ulla popken goed zijn (ik heb lange benen)
zit zelfs een dubbele siliconen randje in :thumbup:
Ik heb wel eens een panty bij de bijenkorf gekocht van wolfort van 35,- ik trok en aan en direkt een ladder o, men wat was ik ziek dus dat nooit meer :oops:
Ik heb een paar panty’s van Wolfort… eerlijk gezegd vind ik het top kwaliteit… ze zijn sterk en zakken niet af…
Verder moet je natuurlijk ook erg goed opletten met panty’s of ze nou duur zijn of goedkoop