De Panty!!!

Ik doe ook altijd nog een broekje eroverheen. of hold ups inderdaad. Verder weet ik t ook niet. Ik heb ook altijd maat 44/48 door de lengte van mijn benen en ik trek ze dus ook echt tot onder beha op om ribbels te voorkomen

@faizaa wrote:

@melanie wrote:
Ik weet dat die van ulla popken goed zijn (ik heb lange benen :wink: )

zit zelfs een dubbele siliconen randje in :thumbup:

Ik heb wel eens een panty bij de bijenkorf gekocht van wolfort van 35,- ik trok en aan en direkt een ladder o, men wat was ik ziek dus dat nooit meer :oops:

Ik heb een paar panty’s van Wolfort… eerlijk gezegd vind ik het top kwaliteit… ze zijn sterk en zakken niet af…

Verder moet je natuurlijk ook erg goed opletten met panty’s of ze nou duur zijn of goedkoop :wink: … Ik ben zelf ook een ruwe hoor, maar let wel op geen haakjes aan nagels of ringen om en zo… :angel:

Ik vindt de kwaliteit van ulla popken echt veel beter, ik ben echt geen ruwe heb geen scherpe ringen altijd gladde zonder steentjes, en lange nagels heb ik al helemaal niet vanwege werk :think:

Ik denk gewoon dat het een slechte panty was !

ook daarin kan een fout zitten :wink:

Ik heb altijd de panty’s van V en D 3 stuks in een doosje…prijs???..toen 12 gulden geloof ik, nu weet ik niet hoeveel ze kosten, heb ze wel ergens in de kast liggen :think: :think:

Enne voor het afzakprobleem een microfibre boxer eroverheen en hij blijft perfect zitten, ook erg handig als je minirokje toevallig omhoog waait :thumbup: :thumbup:

:lol: :smiley: :lol:

@melanie wrote:

@faizaa wrote:
@melanie wrote:
Ik weet dat die van ulla popken goed zijn (ik heb lange benen :wink: )

zit zelfs een dubbele siliconen randje in :thumbup:

Ik heb wel eens een panty bij de bijenkorf gekocht van wolfort van 35,- ik trok en aan en direkt een ladder o, men wat was ik ziek dus dat nooit meer :oops:

Ik heb een paar panty’s van Wolfort… eerlijk gezegd vind ik het top kwaliteit… ze zijn sterk en zakken niet af…

Verder moet je natuurlijk ook erg goed opletten met panty’s of ze nou duur zijn of goedkoop :wink: … Ik ben zelf ook een ruwe hoor, maar let wel op geen haakjes aan nagels of ringen om en zo… :angel:

Ik vindt de kwaliteit van ulla popken echt veel beter, ik ben echt geen ruwe heb geen scherpe ringen altijd gladde zonder steentjes, en lange nagels heb ik al helemaal niet vanwege werk :think:

Ik denk gewoon dat het een slechte panty was !

ook daarin kan een fout zitten :wink:

:mrgreen: dat kan zeker ja… :wink:

ik ben dus wel een ruwe boerin wat dat betreft en hier blijven ze goed, dus denk idd dat je pech hebt gehad… wel balennnnn dat dat dan net met een panty van 35 euro is he :hand: :hug:

ulla popken, ga es googlen… :angel: :thumbup:

@melanie wrote:

Waarom geen hold up kousen met een siliconen randje :think:

Ik heb ook lange benen en die van ulla popken (als ik het goed schrijf)

passen goed :thumbup:

En misschien wil het oog ook wat :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :wink:

ik vindt ze DE uitvinding van deze eeuw…ik heb aardig lange benen met mijn 1.88 kwa lengte, dus kan niet zonder deze dingen…Héérlijk zitten ze! en geen ge-emmer meer met afzakkende panty`s !!

@melanie wrote:

Waarom geen hold up kousen met een siliconen randje :think:

Ik heb ook lange benen en die van ulla popken (als ik het goed schrijf)

passen goed :thumbup:

En misschien wil het oog ook wat :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :wink:

nou, die krullen om

whahaha, dat iemand dit topic start vind ik al wel grappig.

ja, waarom zijn het van die ondingen…

die tailles zijn altijd zo strak alsof je je romp in een condoompje moet persen… en dan heb je een jurkje aan… seamles… maar dan wel met drie rollen… onderbroek… panty… en die tweede onderbroek

charmant…