De lengte van je kindje en gemiddelde

Vanmiddag op het buro weer zoiets…(alsof ik haar uit elkaar trek ofzo)…Sanne was wel erg lang voor haar leeftijd. :roll: ja dat is ze altijd al geweest en ook altijd ondergewicht gehad maar niet te dun …( ze wordt gewoon model later :inlove: ) maar nu zit ze 5 cm boven het gemiddelde…! ze is nu 1,02 meter



Nu ben ik wel benieuwd hoe groot jullie kids zijn/waren op de leeftijd van 3 jaar…wil wel weten of ze echt zo lang is…gemiddeld is dus 97 cm op 3 jarige leeftijd volgens het CB…



ben wel heel erg benieuwd…gewoon leuk om te weten



groetjes van Esther

Nancy is nog lang geen 3 maar al wel 98 cm. en wordt ook vaak als 3 jarige geschat.

Heb niet gestemd in de poll om de peiling nauwkeurig te houden :wink:

Bij 3 jaar 95 cm hier, maar ja Amy heeft natuurlijk wel een aparte start gehad!

Die van mij is twee en nu al langer.

Aniek was met 3 jaar en 1 maand 96 cm en is nu 3 jaar en 9 maanden en 1 meter 2 :smiley: Maar die is in alles gemiddeld en wij zijn ook niet groot.



Peter echter, moet nog 3 worden en is nu al 98 cm

Britt was 98 cm. Nu is ze 1.01 met haar 3 jaar en 7 maanden.

Ach meid Charity is 3 en is 91 cm dus 6 cm te klein daar kwam bij dat ze wel zwaarder is dan het gemiddelde dus was ze meteen te zwaar.



Terwijl als je haar ziet ze geen vet heeft maar ik moest toch minder tussen doortjes geven.

Ze kijken naar het gemiddelde zonder naar het kind te kijken!!!

ethan is nu 4,5 en is nu ongeveer 98cm dus met 3 jarige leeftijd was hij kleiner. maar hij is zo wie zo een vrij klein mannetje altijd al geweest.

ik gok groter

ze is nu 95 cm dus nog minimaal 3 cm te gaan in 6 maanden moet lukken toch :think:

milan is nu op dit moment 98 cm…

Kaylee is nu met bijna 2.5 - 85 cm. Dus 97 cm zal ze wel niet halen voor ze drie is :lol:

Anne is nu 97.5cm, nog 2 maandjes te gaan, dus ze is in elk geval (iets :wink: ) groter. Ach, ze was altijd te lang en te dun, nu is het wel rechtgetrokken. Mij boeit het nooit wat ze op het cb zeggen.

Mariano was 98 cm toen hij net 2 was,hij zal nou wel langer wezen.

Joy is over 2maanden 3jaar. En is nu 93cm. Dus ik denk niet dat ze het gemiddeld zal halen, tenzij mega spurt hahahaha!

Maar wij zijn ook klein.

En ja gemiddeleden zijn er alleen maar door dat er langere en kortere kindjes zijn dusja haha! volgens mij is ze gewoon “normaal” :lol:

@charity wrote:





Terwijl als je haar ziet ze geen vet heeft maar ik moest toch minder tussen doortjes geven.

Ze kijken naar het gemiddelde zonder naar het kind te kijken!!!




Ja erg is dat he?

Ik luister nooit naar die adviezen over zwaar dik of lang of klein van CB.

We zijn elke 3maand bij de kinderarts luister daar wel (daar ook nooit gezeur ze doet t altijd goed in de groei haha)

Ik was gewoon nieuwschierig…vind dat ze bij het CB heel erg aan cijfertjes hangen altijd…had nu een nieuwe arts en zij was de eerste in 3 jaar tijd die niet over haar gewicht liep te zeuren…ze vond Sanne gewoon lekker slank ,wel ondergewicht maar het past gewoon bij haar lijfje…ze zei: ze is supergezond,ligt motorisch en verstandelijk voor :roll: (ook weer zoiets,is positief natuurlijk maar wat maakt het uit), en ik heb ze liever zo dan te dik…ze is gewoon mijn lieve "kleine modelletje :inlove: :inlove: :inlove: (maar dat zegt natuurlijk elke moeder)



en kinderen worden volgens mij toch steeds langer tegenwoordig…maar vind het wel leuk te lezen hoe het gemiddelde hier ongeveer is…

en toch blijf ik zeggen dat het goed is dat ze de kinderen nauwlettend in de gaten houden. vaak hoeft het niks te betekennen maar als het wel wat betekent ben je het in iedergeval voor.

mijn man was ook te lang en heeft medicatie gekregen om niet te lang te worden uiteindelijk is hij nu 2meter.

en het hoeft niks te betekennen maar het zou wel kunnen.


ze zei: ze is supergezond,ligt motorisch en verstandelijk voor (ook weer zoiets,is positief natuurlijk maar wat maakt het uit),

dat maakt wel heel veel uit van uit het medische oogpunt want als het niet zo was kunnen ze er wat mee doen.
dat heeft niks met jou liefde voor jou kind te maken maar wel voor de toekomst.

maar gelukkig gaat alles heel goed en daar ben ik ook blij om :inlove:

Mijn zoontje is nu 2,5 jaar en ca. 96 cm. Ik denk dat hij er wel overheen gaat met 3 jaar.

Noa is nu bijna 2 jaar en zo’n 80 cm. Het afgelopen jaar is ze 10 cm gegroeid.

Dus neuh, 97 cm met 3 jaar zal ze wel niet redden, denk ik. :lol:

Michaël was toen hij 2 1/2 jaar was al 97 cm. Hij zit boven de bovenste curve en qua gewicht bijna aan de bovenste.

CB heeft er geen probleem van gemaakt.

En wij ook niet !!!



liefs

Gerda