smelt
Ohh, wat een bekkie :lol:
Horen jullie me al vanuit Almere klapperen :mrgreen: Want zo hard klapper ik nu als ik al die lieve koppies zie :mrgreen:
oww Ziet jij ook hier :inlove:
ik heb al 2 jaar dit tshirt in de kast liggen …ik wil het áán :twisted: :inlove:
Ohh, wat een leuk shirt! :thumbup:
Die wil ik ook :mrgreen:
ze zijn gewoon online te koop, met veel andere teksten ook…pb me maar voor een linkje of google op supermom :-*
ow guusje wat een geweldig shirt.
Ik ga de site zoeken en in mijn favo’s zetten!
Super!
IK heb even een dipje :shifty: Mijn vriendin is vandaag bij de VK geweest en vertelt dat in geuren en kleuren hoe leuk en leerzaam het was. Dat ze een cadeautje heeft gehad en dat ze binnenkort een echo krijgt…
Ik gun het haar wel, maar ik had zo graag vandaag bij de Vk gezeten met een wonder in mijn buikje Sorry dames, wilde even mopperen :oops:
Ik ga maar even zo mijn pizza naar binnen werken aangezien ik laat thuis was vandaag…
Misschien tot vanavond?
Nogmaals sorry dames! :oops:
Meid,
je hoeft toch geen sorry te zeggen!
Ik voel me af en toe ook :mrgreen: als mijn vriendin over haar zwangerschap verteld. Je gevoel is denk ik voor ons allen heel herkenbaar.
Hoe erg je het een ander ook gunt, je wil gewoon zelf ook!
Ga maar ff lekker eten, en ff balen, want dat mag!!!
Ben blij dat ik niet de enige ben :oops: Eten smaakte niet echt, dus heb niet veel gegeten…maar balen doe ik nog steeds…
Probeerde zojuist vriendje alweer gek te krijgen…maar hij houdt stug vol…en ik weet dat hij gelijk heeft…Het is nu niet meer klapperen het is nu gewoon echt keihard donderen :oops: :lol:
:hug: arme belly…
we know…we know…
guus…luv that shirt :thumbup:
ooh belly ik snap je echt hoor
Laat maar ff donderen, hier kan je het kwijt hoor!!
daarom ook dit topic
ding dong :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ding dong
klapper de klapper…
ik vraag me toch af he :think: … ondanks al dat geklapper daar… ik bedoel…is toch een vorm van beweging he…waarom blijf ik dan dat flubberbuikje houden??? :eh:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: geintje tussendoor moet kunnen he…houdt het luchtig :-*
whahahaha colle!!!
guus: ja ik ook hier (ssst :mrgreen: )
gaaf t-shirt!
nah, wat mij nou vandaag overkomt:
mijn vriend heeft ineens een impulsief initiatief genomen :shock:
we gaan maandag naar een huis kijken :dance:
:o
(wat houdt dat in… dat hij ineens sneller wilt???)
nou nee dat niet
maar alleen het feit al dat ie zo’n initiatief neemt is al :dance: :inlove:
nee bij hem klappert er nog niks.
we zijn eigenlijk nog net bekomen van al die ziektes die Tyg heeft gehad (dat is voor hem echt een reden om nog even op adem te komen)
(en voor mij eigenlijk ook wel)
aha…ja dat snap ik…
maar goed hij is op de goede weg :thumbup: …enne als dat allemaal door gaat dan scheelt dat stukje toch al in de knoop
da’s waar
ik vind hem in elk geval weer lief nu :mrgreen:
(had vorige week een beetje ruzie omdat ie me liet zitten
na een avondje/nachtje stappen door de hele dag op bed te liggen…)
(niet dat ik dat normaal gesproken erg vind hoor,
heerlijk, ga vooral je eigen dingen doen,
maar nu met die BI van mij, had ik vrijdag (zul je net zien) teveel gedaan, dus daar zat ik dan zaterdag: zware napijn, kon niks.
en hij kon zijn bed niet uit, want hij was moe… :roll: wie er dan voor tyg ging zorgen maakte ff niet uit… :naughty:
Maar nu vind ik hem dus weer lief
en dat is ook weer nodig natuurlijk, als ik ook aan ‘beweging’’ wil toekomen :mrgreen: )
toevallig wordt tyg al een paar keer krijsend van de pijn wakker.
ik weet zeker dat ie ergens pijn heeft, anders huilt ie op een andere manier, maar hij wil niet zeggen wat of waar het zit
dat op zich vind ik al heel erg he
dat zo’n kleintje zo hard is voor zichzelf, dat ie het wel zelf wil oplossen en het dus dan maar niet vertelt…
en wat ik nog erger vond: na de 4e keer optillen en troosten, driftbui opvangen, troosten, rondlopen met hem,
dan zegt mijn bekken dus “ho! stoppen!”
en dat vind ik dus nog het allerergste he, dat ik hem dan niet meer kan tillen, niet op de manier die hij lekker vindt om getroost te worden…
papa moest het overnemen, toen ging ie nog harder huilen…
pffff
heb gewoon ff zin om te janken nu…
ik hoop echt dat die BI nou eens over gaat…
geklapper is op dit moment ver te zoeken
Wat een mooie foto’s… :inlove: …
Alle dames met bekkenklachten… :hug:
ik heb (gelukkig) geen last van bi, maar ik zal even goed eens mijn man lief aankijken, zodat hij mij ook masseerd…
Hier klapper ik lekker verder…
Wat een geklapper hier zeg :shock: ben er een dagje niet een moet meteen een paar pagina’s verder kijken. Komt door die prachtige foto’s :inlove: wat een schatjes allemaal zeg!!!
Dat t-shirt is ook super leuk (alleen moet ik het nog voor de 1e x doen dus i did it again is niet van toepassing bij mij ) ik vind die van do not touch ook erg leuk, die ga ik denk ik kopen. Als ik mn vriendinnen hoor over hoe vaak mensen ongevraagd maar aan de buiken zitten! Hoop dat het shirt ze duidelijk kan maken dat ik dat liever niet heb (of misschien wel als ik eenmaal zwanger ben :inlove: )
Ziet, ik heb dit weekend ook gespijbeld hoor en gisteravond ook, want toen was ik aan de beurt voor een massage :lol: las net dat we zo’n beetje allemaal na het paasweekend gemasseerd zijn.
Vuegje: een kindje in 2009 is toch nu al proberen vanaf volgende maand worden de januari baby’s al weer verwekt :lol: daar gaan wij ook voor :inlove:
Wuahahahahah
wij gaan voor een 2010 kindje
beginnen in 2009