de hormoonmeisjes kletsen hier door deel 2!!

@zientje wrote:

Twinnie, zaterdag was de fm nog niet goed genoeg: 2 eitjes van 16mm.

Maar… vandaag terug geweest en 1 ei van 25 mm (!) en baarmoederslijmvlies van 13,8mm. Even bloedresultaten afwachten en dan hopelijk vanavond pregnyl spuiten. Valt het wachten een beetje mee bij jou?

Heb sinds zaterdag een soort van ongesteldheidsgevoel, maar ik heb vandaag een opgeblazen gevoel en zit vol met lucht dus dat zijn mijn darmen.

Ook sinds zaterdag gevoelige tepels, maar dat heb ik nu al een paar x gehad na pregnyl dus daar maak ik maar niets van.

Waar moet je nu bloed voor prikken dan? Dan zie je dat het overal toch net anders gaat, want dat heb ik helemaal niet hoeven doen.

Twinnie, er wordt iets van hormoongehalte getest. Heb om 15u telefoon gehad van de gyn en mocht onmiddellijk Pregnyl spuiten,dus dat heb ik net gedaan. Nu is het afwachten tot de 16e juni, nog zo lang!

Gevoelige tepels had ik de eerste keer ook na Pregnyl, vorige keer dan weer niet.

Wanneer is je NOD?

Meisje, wanneer ben je uitgerekend? Leuk hé dat geschop. Hoewel ik het op het einde bij onze Michiel wel pijnlijk vond… maar dat valt in 't niets bij de bevalling :mrgreen:.

@zientje wrote:

Meisje, wanneer ben je uitgerekend? Leuk hé dat geschop. Hoewel ik het op het einde bij onze Michiel wel pijnlijk vond… maar dat valt in 't niets bij de bevalling :mrgreen:.

Ik 18 augustus uitgerekend. Het komt nu langszaam dichterbij. Eerst aftellen tot het verlof. Lijkt me heerlijk! hihi, schoppen zou inderdaad wel in het niet vallen bij bevallen!

@meisje1974 wrote:

@zientje wrote:

Ik 18 augustus uitgerekend. Het komt nu langszaam dichterbij. Eerst aftellen tot het verlof. Lijkt me heerlijk! hihi, schoppen zou inderdaad wel in het niet vallen bij bevallen!

Ik riep direct na de bevalling: morgen weer??? :inlove: :angel:

@zientje wrote:

Twinnie, er wordt iets van hormoongehalte getest. Heb om 15u telefoon gehad van de gyn en mocht onmiddellijk Pregnyl spuiten,dus dat heb ik net gedaan. Nu is het afwachten tot de 16e juni, nog zo lang!

Gevoelige tepels had ik de eerste keer ook na Pregnyl, vorige keer dan weer niet.

Wanneer is je NOD?

Ik heb van de gyn 11 juni opgekregen maar 9 juni is het twee weken na de IUI. Afwachten maar weer. Wel fijn dat je gebeld wordt door het zh dan heb je meteen duidelijkheid! Succes met pregnyl prikken en succes met het wachten!

@pooh wrote:

@meisje1974 wrote:
@zientje wrote:

Nou als ik dat lees dan zie ik daar helemaal niet tegenop, maar ja laat ik maar eerst zorgen dat ik zwanger wordt! hihihihi

@Twinnie wrote:

@pooh wrote:
@meisje1974 wrote:
@zientje wrote:

Nou als ik dat lees dan zie ik daar helemaal niet tegenop, maar ja laat ik maar eerst zorgen dat ik zwanger wordt! hihihihi

Zwanger worden wil ik dan NOOOOIT weer :angel:

al was het met heeeel veel bloed zweet en tranen en heb er een ontzettend mooi en lief meisje voor gekregen maar ik beval zo weer maar dan wel zonder zwangerschap :angel:

Dames effe een vraagje. Ik heb gisteren om 15u Pregnyl gespoten. Normaal ‘klussen’ we dan de avond van de spuit en de avond er op.

Eisprong zou (als ik 36u tel, dat is toch juist hé?) dan vannacht om 3u zijn. Klussen is gisteren niet gelukt, wegens vent véél te laat thuis/doodmoe en vanochtend ging het jammer genoeg niet…. Als we nu vanavond rond 23u klussen is het dan nog in orde denken jullie? Want dan hebben die zaadjes niet veel tijd om naar het eitje te zwemmen voor het springt hé. Wat denken jullie?

@zientje wrote:

Dames effe een vraagje. Ik heb gisteren om 15u Pregnyl gespoten. Normaal ‘klussen’ we dan de avond van de spuit en de avond er op.

Eisprong zou (als ik 36u tel, dat is toch juist hé?) dan vannacht om 3u zijn. Klussen is gisteren niet gelukt, wegens vent véél te laat thuis/doodmoe en vanochtend ging het jammer genoeg niet…. Als we nu vanavond rond 23u klussen is het dan nog in orde denken jullie? Want dan hebben die zaadjes niet veel tijd om naar het eitje te zwemmen voor het springt hé. Wat denken jullie?
ik merk dat als ik de spuit op zaterdag tss 6 en 8 zet, dat mijn ei dan springt maandag in de voormiddag, tegen de middag aan. Dat is ook de dag van de IUI, maar bij mij moeten ze dus niet zo’n grote afstand afleggen he…

volgens mij moet je ten laatste de dag na de pregnyl seksen…

Volgens mij ga je nog wel op tijd zijn hoor, je eitje blijft ook nog zo’n 12 uur bevruchtbaar na de eisprong en de zaadjes kunnen het, dat hebben ze bewezen bij Michiel :slight_smile:

Zientje Als je vanavond klust, is dat nog wel op tijd. De zaadcellen doen er een paar uur over om bij je ei te komen en een eicel is een paar uur te bevruchten. Dus qua timing zit je dan nog wel goed. Hier werd de IUI altijd zo’n 40 u na de Pregnyl gepland, dus volgens mij is je eisprong zelfs nog wat later.

Hoi meiden,

FF ego bericht:

Wij zijn gister al terug gekomen van vakantie (een week te vroeg)

R was de hele week uit haar doen. Ze had koorts, diarree en ze sliep slecht en dronk heel weinig. Zelf konden we daardoor ook helemaal niet uitrusten… Ikzelf ben de hele dag misselijk :sick: :sick: en heb heel erg maagpijn gehad en hoofdpijn :wall: . Ik ben echt super moe :zzz: :zzz: :zzz: en heb lood in mijn benen. Verder heb ik het heel snel benauwd. Dus het leek ons beter om naar huis te gaan. Dan kan je ook veel makkelijker naar een dokter enzo.

Liefs :-*

@Newbe, denk je lekker op vakantie te gaan, krijg je dit! Kan me voorstellen dat je dan weer naar huis wilt! Hoop dat R zich snel beter voelt en jij natuurlijk ook!

o, Newbe, balen zeg. Ja, die moeheid en misselijkheid kan de eerste periode heel naar zijn. Ik ben er echt 8 kilo door afgevallen en zelfs opgenomen geweest. Hopelijk lukt het jou wel om goed te eten, zodat je in ieder geval niet zo verslapt. Wel balen van je vakantie, maar in sommigen situaties ben je toch thuis het beste af. :hug:

Nou hier is vandaag de :twisted: weer door komen zetten!

Wat FRUSTEREND is dat toch zeg!

Weer beginnen met die prikken!

En het rare is dat ik helemaal niet teleurgesteld ben. Het lijkt wel of je die emoties uitschakeld hoe langer je bezig bent!

Nou morgen maar meteen een afspraak maken in het zh, en dan hopen dat het deze maand heel snel groeit allemaal en de IUI nog voor mijn vakantie kan plaatsvinden, anders ben ik helemaal gefrustreerd!!!

Sorry, moest het ff kwijt!

he jakkes twinnie :hug:

Nou de emoties zijn gisteravond toch nog boven gekomen hoor!

Heerlijk een potje gejankt en nu gaat alles weer goed!

Zo een afspraak maken voor een fm en dan op naar IUI nr 2.

Newbe hoe is het me je? al wat minder last van misselijkheid?

ff en copie van mijn verhaal in een ander topic!

Hoi Dames,

Gister even de knop bij mezelf omgezet!

Heb besloten om geen hormonen te prikken de aankomende 2 maanden!

Ten eerste omdat ik eind van de maand op vakantie ga en het waarschijnlijk toch niet red om voor die tijd de IUI te hebben. Na mijn vakantie zijn ze in het zh op vakantie en kan het dus ook niet.

Dus heb nu deze twee maanden geen injecties, en ben dus vanaf vandaag begonnen met het Cambridge dieet.

Ik hoop in 8 weken 15 kg af te vallen.

Het is wel moeilijk om niet bezig te zijn met het gene wat je het liefst wilt, maar hou me zelf maar vol dat het dieten alleen maar kan helpen om het eerder te laten gebeuren.

Ik zal dus ook niet veel mee schrijven/lezen deze twee maanden omdat ik er zo weinig mogelijk aan wil denken.

Ik wens jullie allemaal heel veel succes, en als ik in augustus terug kom hoop ik jullie allemaal zwanger aan te treffen.

hoi twinnie!!

heel veel succes toegewenst!!! ik weet wat het is meid… ook ik wil eerst 15 kilo afvallen voor ik weer met "het"bezig ga,

you go girl!!! :hug:

Xxx suus

hier ook nog ff melden!

Ik heb een testje gedaan:

Bloedonderzoek is bezig! Duimen omhoog en hopen dat juni onze maand is! :slight_smile:

Die is zo duidelijk als wat! :shock: Super zeg, gefeliciteerd!! :smiley: