de hormoonmeisjes kletsen hier door deel 2!!

Welkom Davina!!! Ik hoop dat je gauw goed nieuws krijgt!!!

Flowergirl wat een ontzettend moedige stap van je! Echt heel knap van je! :-* Post je af en toe eens wat. Hoe het met je gaat?

Meisje hoe voel je je?

Tinka :hug:

Tierr dikke knuffel voor jou!

Sasa hoe gaat het bij jou in het mooie zwitserland?

Ik heb me weer eens niet kunnen inhouden: :oops:

De streep kwam heel snel en is best donker voor nog geen 4 weken!!!

Ik ben echt super blij!!! Ik heb een goed gevoel!

newbe gefeliciteerd meid :dance:

hoe gaat het met je prinsesje?

@Newbe wrote:

hoe gaat het met je prinsesje?

heel erg goed :inlove: het is zo;n poppie :inlove: vanacht echter ging het weer waardeloos maar goed die nachten horen er ook bij he niet willen slapen etc

nu ligt ze te kraaien van plezier in de box het gaat allemaal zo snel! maar het is zo genieten :inlove:

Hier alles weer zwaar kl…!!

Vanmorgen getest en hartstikke negatief. Straks nog wel even bloed laten prikken, maar zal ook wel niks zijn. Zit nu wel ff in de dip. Weer een maand voor niks! Volgende maand niks, en dan eind juni mijn fertiloscopie. Dus duurt allemaal nog langer…had zo gehoopt!!

Sorry voor mijn klaagzang! Newbe gefeliciteerd!

babyenschede, :hug: :hug: :hug:

Newby!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Babyenschede je mag klagen hoor! Zoveel je wilt daar zijn we voor!!!

Dikke knuffel voor jou! :hug:

@babyenschede: :hug:

Hier is vandaag de ongi doorgekomen, en best hevig ook! :o

@newbe: ik wil ook zo één :mrgreen:

Newbe, wat goed!! Toch redelijk snel alweer, toch? Hoeveelste ronde na je miskraam was dit nou? Nou, hartstikke super in ieder geval, gefeliciteerd! :slight_smile: Toch weer een beetje samen zwanger!

Babyenschede, balen zeg… :hug:

Tierr ik moest 2 weken rusten na mk toen ongi opwekken en toen ben ik weer aan de clomid gegaan. En dus meteen zwanger!

wow Newbe, het was dus wel heel super snel weer raak. Wat fijn zeg! Lekker genieten hoor. Gewoon vanaf nu en niet pas vanaf 13 weken ofzo!!!

Hier alles goed. Ik ben alweer 27 weken. Vandaag had ik een groeiecho omdat ik zelf tot nu toe niks ben aangekomen. Sterker nog, ik ben lichter dan voor mijn zwangerschap door het vele overgeven. Maar gelukkig groeit de baby helemaal goed en ligt ze lekker op schema! Ik kan niet wachten tot ik haar in mijn armen heb!

Hier ff snel een berichtje voor de FM voor vandaag.

Newbe GEFELICITEERD, dat ik een prachtige donkere streep!

Tinka en Babyenschede :hug: :hug:

Zo hier weer een echo geweest.

Er waren er vandaag aan beide kanten 1 van 12 mm te zien! :dance:

Zaterdag moet ik terug om te kijken of ze tot de juiste grote zijn gegroeid, en dan dinsdag waarschijnlijk de inseminatie. FF afwachten dus nog!

BEn wel super blij dat er eindelijk wat groeit! hihihi

@twinnie: dat komt helemaal goed met die eitjes! :slight_smile:

Hier vandaag terug aan de Clomid, vraag me nu wel af, als ik die smorgens neem, haal ik dan al een dag in eigenlijk? Of werkt dat zo niet?

Vorige cyclus ben ik op dag 4 begonnen maar nu mag ik op dag 3 al starten…

Heb op dag 10 een eerst fm omdat dag 12 net een zondag is…

Twinnie Wat een goed nieuws! Hopen dat er nog meer komt!!!

Tinka ik snap niet zo goed wat je bedoelt. Maar ik begon ooka altijd op dag 3 en nam de clomid ook in de ochtend

wel, ik bedoelde eigenlijk als ik nu op dag 3 smorgens de clomid al neem ipv savonds, of dat dan verschil zou uitmaken qua snelheid van rijpen van de follikel…

Dat ie dan eigenlijk een dagje eerder rijp gaat zijn…

Tinka Over het algemeen maakt dat niet zoveel uit. Het is maar net hoe snel je lichaam erop reageert.

Ik merkte vaak geen verschil als ik vroeger begon met de Clomid, het gaat natuurlijk ook maar om één dag.

Twinnie Alvast succes met je fm morgen. Hopelijk zijn beide follikels mooi gegroeid en kan de IUI gepland worden.

Hoe gaat het met iedereen. Hebben jullie een beetje kunnen genieten van het mooie weer?

Hier gaat het goed. We last van mijn onderrug (had ik bij R ook) Maar verder prima.

Hi,

Ik zit te wachten op 3 juni, dan heb ik mijn fertiloscopie (soort HSG gecombineerd met soort laparoscopie, alleen gewoon op de poli).

Verder heerlijk weekend gehad, en nu een weekje vrij!

goodmorning allemaal,

Hopelijk schijnt het zonnetje daar ook.

Ben gisteren op fm geweest, was dag 12. Eén follikel van 10mm en eentje van 12mm, dus moet ik donderdag nog eens terug.

Gek want vorige maand, met zelfde dosis clomid, had ik op dag 12 al een rijpe van 20mm :think: .

De maand ervoor had ik een lagere dosis clomid en toen had ik op dag 12 hetzelfde als gisteren…uiteindelijk pas op dag 24 toen Pregnyl kunnen spuiten.

Maar ja,geduld is een schone deugd zeker hé, we zullen dus (weeral) maar eens afwachten.

Ondertussen al anderhalf jaar bezig en 6de ronde met clomid en Pregnyl, t zou toch wel eens gaan mogen hé.

Iemand hier al eens een ovariële drilling laten doen? Valt dat een beetje mee? Gyn sprak daarover…

Groetjes,