ik wordt er gek van heb werkelijk de hele dag honger weet geen eens meer wat ik moet eten.
ja brood en verder?
iemand nog lekkere tips?
kan ik na me cursus f boodschappen doen :lol:
rode gele paprika komkommer tomaat stukjes en opeten lekker
frikandelspeciaal, rundvleeskroketten, chips, koekjes, veel koekjes, chocolade… mmm
Oh wacht! Dat bedoelde je zeker niet 8) :lol:
Ik at veel fruit, moest als ik echt zin had in bovenstaanden dingen altijd eerst 2 stuks fruit opeten. Dan zit je voller en past er minder van dat andere spul in
Verder had ik rijstewafels, die belegde ik dan met kaas ofzo.
En eigenlijk verder toch wel waar ik gewoon zin in had. In het 2e trimester vrat ik alles, bij het avondeten soms wel 2x zoveel als mijn vriend :lol:
oh herkenbaar…
Hier zijn in het begin hele pakken creamcrackers erdoor gegaan.
Die belegde ik dan met kaas, boursin, jam, pindakaas, plakjes worst, gepasturiseerde brie, roomboter en basterdsuiker :oops: enz…
Heerlijk!
Of ik maakte een kaasplankje met olijven, augurk en komkommer erbij… mjam :drool:
En ik at vaker tussendoor schaaltjes yoghurt met cornflakes of gewoon dubbelvla ofzo.
En een selfmade milkshake gaat er ook wel in (dat doe ik nog wel zeker om de dag) lekker roomijs, melk en een lepel aardbeienjam :drool:
en wat ik NU net op heb doe ik ook vaak…
1/2 in plakjes geraspte komkommer met een paar stukken feta erdoor, theelepeltje mayo en yoghurt en veel verse bieslook…
Heeeeeeeeeeeeerlijk :drool: :shifty:
worteltjes en fruit
Liga koeken
ik eet ook alles waar ik zin in heb.
net een koekje , rijstewafel en een blok kaas op… :oops:
Ik probeer er niet aan toe te geven ,maar soms…
verder snoep ik wortels , olijven , komkommer , avocado en ander gezond spul hoor.
net yorgos pita gegeten :drool:
pita (om op te rollen)
met gyros met Tzatziki ui,tomaat en patat en dat is lekker :drool:
aangezien ik nu vol zit en straks weer honger heb :roll:
heb ik er lekker 2 gehaald
en straks boodschappen.
paprika,wortel,komkommer wat heb ik nou nog meer voorbij zien komen?
kaas,feta :drool: ,olijven :drool:
dat doe ik sávonds
feta,olijven en stokbroodje uit de oven :drool:
gelukkig ben ik niet de enige ik sterf van de honger om het uur :oops:
:lol: :lol: :lol:
Ik kan hier ook a 2uur eten hoor, maar veel water drinken helpt me ook het wat te stillen of een flink glas karnemelk, beker yoghurt.
En alles wat al genoemd is 8)
Ik sta er 's nachts voor op, anders kan ik niet meer slapen, maar die 2 bammetjes met pindakaas heerlijk in de nacht :shifty:
@F’lien wrote:
:lol: :lol: :lol:
Ik kan hier ook a 2uur eten hoor, maar veel water drinken helpt me ook het wat te stillen of een flink glas karnemelk, beker yoghurt.
En alles wat al genoemd is 8)
Ik sta er 's nachts voor op, anders kan ik niet meer slapen, maar die 2 bammetjes met pindakaas heerlijk in de nacht :shifty:
ja dat had ik ook de 1e maanden maar was misselijk dus werd misselijk na het eten en van tanden poetsen.
maar man ik lijk wel een bouwvaker zou die pit nu wel lusten maar wacht maar heel even.
ben een lijst aan het maken voor de boodschappen.
fruit hou ik niet zo van ja appels.
Druiven, bananen, rijstwafels en ontbijtkoek. Boterhammen met appelstroop en kaas of pindakaas en kaas.
En natuurlijk paaseitjes, chips, koekjes, kaasstengels, blokjes kaas met mosterd, dropjes, etc. :drool:
Zit as we speak 2 rijstwafels te eten, al wachtend op de pizzakoerier. Heb zo’n honger!
evergreen, ontbijtkoek, fruit, cream crackers. Boterham met pindakaas
ben helemaal gek van brood :drool: vanochtend 2 's middags 2 en met de kids 4 :oops:
Bij mijn 1e zwangerschap een verslaving aan aardbeienijsjes :drool:
Bij de 2e waren het dorito’s met kaassaus.
Nu niet meer zwanger maar toastjes met tomatentapenade :drool: :drool:
Of wraps met zalm!!!
Maar rauwe zalm mag jij nu niet hebben natuurlijk.
je brengt me op een idee wendy ik heb perenijsjes :drool:
fruit vooral veel fruit
chocola met nootjes en met biscuit
broodje met appelstroop
yogi(perzik smaak)
donuts
ik heb de hele dag door zin in beschuit met jam :drool:
Ik eet ook echt om de 2 a 2,5 uur :oops: Anders voel ik me helemaal slap worden.
Meestal donkerbruin brood met oude kaas, grillworst of rookvlees. Ook lekker is brood roosteren en dan met smeerkaas of sambal smeerkaas. Broodjes gezond, of met feta/sla/paprika/walnoten, tosti’s, tomaat/bacon/sla, tonijn salade, bieslookkaas wraps. Ik eet ook hele pakken met crackers op. Bamisoep :drool:, fruitsalades, cruesli met yoghurt. Kan zo nog wel even doorgaan
Ik weet niet waarom ik dit topic ook alweer ging lezen, want alles wat hier voorbij komt, kan ik hier niet eens kopen, maar oww wat klinken sommige dingen lekker. Ik ben zo blij dat ik over 2 maandjes weer even naar NL ga om daar alle lekkere dingen te eten.
Niet dat ik nu overal zo’n zin in heb, want krijg hier niks binnen, sta al te schudden als ik eraan denk om sommige dingen naar binnen te krijgen. Gisteren had ik een heerlijke cheeseburger voor me staan waar ik al de hele week zin in had en toen kon ik hem niet opeten
Vandaag alleen maar fruit gegeten!
Hoe kunnen jullie zo’n honger hebben? Hopelijk krijg ik het ook snel, want ben wel toe aan weer eens normaal eten
Ik eet om de 2 uur… Begin de dag ook altijd goed hoor 2 crackers, 2 stukken brood met thee en een glas sinaasappelsap of melk (vandaag even alleen thee). Verder eet ik wel 4 tot soms 6 stukken brood op een dag, appels, sinaasappels en een mueslireep omdat ik dat gwn lekker vind en niet verkeerd is…
Verder vind ik lekker
aardbeitjes op brood of beschuit of zo met een beetje suiker
fruit
ik zelf vind yogi drink ook heerlijk
taart of pinda m&ms (af en toe mag je heus wel eens even lekker bunkeren)
Maar chips enzo zegt me dan weer niks…
Maar goed aankomen doen we toch & lijnen is absoluut niet goed…
ow wat fijn om te horen dat ik niet de enige ben die eet als een bouwvakker. Gister bij ons grote vriend Maccie D geweest. quater pounder en mac chicken gehad oooow en een milkshake …large. Later die avond er nog maar even een zak chips bijgegooid… ow en dat dat ijsje van die middag al bijna vergeten… :oops: :oops: :oops:
dat doe ik gelukkig niet elk dag! meestal weet ik me in te houden en stop alleen maar 4- 6 boterhammen in mijn mond om later nog een aardig bordje warm erbij te gooien. plus fruit!!! dat dan weer wel!
hiervoor at ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder. oke ik rookte als een ketter maar toch. Ik at altijd super gezond nu is dat helemaal omgedraait. I just love fast food!
omdat ik al deze bladzijden heb gelezen krijg ik mega zin in een broodje doner. Mijn eetlust is volgens mij alles behalve sexy… gelukkig heb ik eindelijk (’)(’)…dan verzacht de pijn
…"hhmmmmmm wat zal ik nu eens even eten :think: "