de hele dag honger wat eet je allemaal

mac :drool: breng me niet op ideeën

toen ik in het boek zag staan 6-8 sneeën brood als je zwanger ben d8 ik hoe krijg ik dat in godsnaam weg nou nu makkelijk

bij nikki niet en voel me heeeel anders zal het een jongen zijn??

oooh ik krijg honger van dit topic, ik ben een paar weken heel misselijk geweest en leefde toen op lu crackers (volkoren) maar nu… :shifty:

Ik fiets zo’n anderhalf uur per dag naar school op en neer en dat valt me nu toch wel zwaar, voorheen at ik dus ook wel 2 x op een dag 2 boterhammen omdat ik dat gewoon nodig had voor het fietsen, maar nu ontbijt ik rustig met 4 en daarnaast nog sap en thee. Ik lust ook geen brood uit de winkel meer, heel irritant want er gaat veel brood doorheen hier en alles zelf bakken is best een klus.

Verder heb ik een chocoladekoekjes verslaving en doe ik heeeel hard mn best daar niet teveel aan toe te geven… Wil liever geen 20 kilo aankomen dit keer :roll:

Zit momenteel heerlijk te genieten van een bord yoghurt met aardbeien en niet te vergeten… een flinke hoeveelheid suiker :drool:

Maar ben ook al enorm dol op waterijsjes, en dan met name raketjes! Of zo’n grote beker slushpuppie…mmmmmmm

Echt zomers eten dus!

Als ik aan avondeten denk, is het nu nog erg vaak :sick:

Ik kan ook echt de hele dag door eten. 's morgens ontbijt ik met 2 bruine boterhammen, of yoghurt met cornflaxes of yoghurt met fruit. Rond de klok van 10 koffie met een koek.

Tussen 12 en 13 uur 3 boterhammen. 's middags fruit en ontbijtkoek. En vaak nog wat anders.

Ik eet gemiddeld om de 2 uur iets.