de hele dag de computer aan

ik heb de hele dag de computer aan staan , en tussen het werk door kijk ik eens op , maar ik zit niet de hele dag aan de computer maar dit is dus onnodig om hem dan de hele dag aan te laten staan :oops: ,



MAAAAAAAAR wie doet dat nou ook of ben ik de enige :think:

ik :oops:

ik :oops:

Ik ben van mening dat als je de pc vaak aan en uit zet op een dag, dit meer stroom kost dan 1 keer aan en aan laten staan.



Bij mij staan de pc’s altijd overdag de hele dag aan totdat we naar bed gaan. Ben er vaak te vinden (heb een laptop en staat op de eettafel) en anders zit ik op de bank met een boekje of met Lana.

Nee hoor, hier hetzelfde verhaal.

Als hub thuis is staan er 2 pc’s aan de hele dag.

Ze worden wel gebruikt hoor want wij downloaden veel.

Maar zo kan ik tussen de afwas en de was even spieken hoe het jullie hier vergaat :wink:

oh gelukkig dus ik ben niet de enige die de energie verspilt :oops: :mrgreen: :mrgreen:



daar was ik echt benuwd naar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Op mijn werk heb ik de hele dag de computer aan :stuck_out_tongue: (flauw)



Thuis heb ik de laptop aan, maar als ik m dichtdoe gaat ie slapen. 8)

Dus is nog wel aan, maar op slaapstand. (energie besparing) :wink:

@pegje wrote:

ik heb de hele dag de computer aan staan , en tussen het werk door kijk ik eens op , maar ik zit niet de hele dag aan de computer maar dit is dus onnodig om hem dan de hele dag aan te laten staan :oops: ,



MAAAAAAAAR wie doet dat nou ook of ben ik de enige :think:




Ik doe dat…



Maar moet wel zeggen dat ik hem zo rond 4 uur tot 7 uur ook echt uit zet.



Over het algemeen staat hier de laptop de hele dag aan.

Op mijn werk heb ik de hele dag de computer aan :stuck_out_tongue: (flauw)



Thuis heb ik de laptop aan, maar als ik m dichtdoe gaat ie slapen. 8)

Dus is nog wel aan, maar op slaapstand. (energie besparing) :wink:

@pegje wrote:

ik heb de hele dag de computer aan staan , en tussen het werk door kijk ik eens op , maar ik zit niet de hele dag aan de computer maar dit is dus onnodig om hem dan de hele dag aan te laten staan :oops: ,



MAAAAAAAAR wie doet dat nou ook of ben ik de enige :think:




Ik doe dat…



Maar moet wel zeggen dat ik hem zo rond 4 uur tot 7 uur ook echt uit zet.



Over het algemeen staat hier de laptop de hele dag aan.

Ik ben van mening dat als je de pc vaak aan en uit zet op een dag, dit meer stroom kost dan 1 keer aan en aan laten staan.



Bij mij staan de pc’s altijd overdag de hele dag aan totdat we naar bed gaan. Ben er vaak te vinden (heb een laptop en staat op de eettafel) en anders zit ik op de bank met een boekje of met Lana.

Veel dubbel gepost zeg… :mrgreen:





Ik heb de computer de hele dag aan, en kijk regelmatig even.

Gelukkig hebben wij wel een ‘sleep’ stand, anders zou ik gek worden van het geluid dat zo’n ding produceert (m’n man verklaart me voor gek, want hij hoort bijna niks :roll: :lol: )

@pegje wrote:

ik heb de hele dag de computer aan staan , en tussen het werk door kijk ik eens op , maar ik zit niet de hele dag aan de computer maar dit is dus onnodig om hem dan de hele dag aan te laten staan :oops: ,



MAAAAAAAAR wie doet dat nou ook of ben ik de enige :think:




Ik doe dat…



Maar moet wel zeggen dat ik hem zo rond 4 uur tot 7 uur ook echt uit zet.



Over het algemeen staat hier de laptop de hele dag aan.

hier gaat hij s’ochtends even aan tussen zegge 10 en 11.30 en dan kijk ik tussen de bedrijven door.



Meestal dan nog eens rond deze tijd en daarna gaat hij uit tot Ruud weer komt en de pc claimt.



Maar echt “uit” gaan ze niet, ze gaan dan op hybernating.

Energiezuinige slaapstand.

Je moet dan wel weer op de “aan” knop drukken, maar hij onthoud de laatste instellingen en start dan 3x sneller op.

hier staat hij ook de hele dag aan…

behalve als ik even de deur uit ben…dan gaat hij uit…

Nee hoor, hier hetzelfde verhaal.

Als hub thuis is staan er 2 pc’s aan de hele dag.

Ze worden wel gebruikt hoor want wij downloaden veel.

Maar zo kan ik tussen de afwas en de was even spieken hoe het jullie hier vergaat :wink:

Hier staat hij ook de hele dag aan. Laptop staat beneden en de pc boven kijk ik amper nog naar om. Arm ding :mrgreen:

Tussen de bedrijven door klap ik hem open (hier dus ook slaapstand) en check ik effe mail of google op dingen die ik wil weten.

Hier staat hij ook de hele dag aan. Laptop staat beneden en de pc boven kijk ik amper nog naar om. Arm ding :mrgreen:

Tussen de bedrijven door klap ik hem open (hier dus ook slaapstand) en check ik effe mail of google op dingen die ik wil weten.

3x is wel erg overdreven…

Bij mij gaat de lap alleen 's avonds aan.

Als ik hier overdag ben, ben ik op mijn werk!



Ik vind zelf, dat als Saar wakker is, ik niet achter de lap moet zitten…