de hele dag de computer aan

kan dat ding ook uit dan??? :mrgreen: :mrgreen: :oops:

Hiermeestal ook bijna de hele dag aan. Ik check af en toe her en der maar ik ga alleen tussen de middag zitten als ik “pauze” houd (ben gastouder). Als de gastkindjes er zijn computer ik verder niet.

meestal gaat ie in de loop van de voormiddag aan en kok ik ff, mails checken enz.

nu Michaël slaapt nog ff piepen en vanavond weer.

tussendoor soms nog eens kijken als er tijd is.

dus: pc blijft de hele tijd aan en pas 's avonds terug uit als wij gaan slapen.



liefs

Gerda

onze comp staat eigenlijk altijd standby en als

we even willen computeren dan is -hup- aan. Lekker makkelijk.

die van mij gaat ook 'sochtends meteen aan… en blijft d ehele dag draaien. Niet dat ik er de hele dag achterzit, maar als Daan slaapt of als er een mailtje binnenkomt gelijk ff lezen…

Als ik s ochtends vroeg wakker ben dan gaat hij even aan. Half uurtje of zo.Dan weer uit.

Als Thije op bed ligt s middags en Yara voor tv dan weer een half uurtje vaak en dan weer uit.

S avonds draaid hij de hele avond.

Mijn pc staat ook de hele dag aan eigenlijk, maar ik kijk maar af en toe. Als ik er dan weer even klaar mee ben druk ik op de slaapknop om zo hopelijk nog wel wat energie te besparen. :oops:

Hier staat ie ook de hele dag aan. Als ik er niet achter zit gooi ik 'm op standby ( bijv. als Sam wakker is) en hij gaat pas echt uit als ik naar bed ga.



Voorheen deed ik m ook echt uit tussendoor, maar opstarten schijnt meer stroom te kosten dan op standby laten staan.

Goed argument toch? :mrgreen:

Hier staat hij wel de hele dag aan, maar heb een laptop.

Als ik vrij ben dan, anders staat hij uit tot hub thuis is.

hier staat hij eigenlijk altijd aan ja… zeker nu ik verlof heb. Anders op werkdagen niet.

De poll is duidelijk :D:D

anders:



afhankelijk van het weer (mooi weer= naar buiten), afhankelijk van Tyg en mijn gemoedstoestand, afhankelijk van werkdagen/vrije dagen…



Op werkdagen zie ik de computer pas 's middags als ik uit mijn werk kom. dan heb ik nog ff snel een uurtje voordat Tyg komt.



Op vrije dagen hebben we ook niet altijd tijd en zin om weg te gaan, dus dan gaat ie wat eerder aan, maar gaan we weg, dan laat ik hem wel aan staan.

:think:

Wij hebben een laptop op de keukentafel staan en ik moet bekennen dat ik er veeeeeeeel te veel achter zit :oops: Als ik even wil kokken zit er soms een uur later nog wel achter. Onze dochter vind het heeeeel vervelend als ik weer eens achter de laptop kruip want dan gaat ze net zo lang aan mijn been staan te dreinen tot dat ik ‘braaf’ :wink: met haar kom spelen of op de bank ga zitten :lol:

@colle wrote:

hier staat hij ook de hele dag aan…

behalve als ik even de deur uit ben…dan gaat hij uit…




hier net zo :smiley:

mijn lapptie staat wel vaak aan als ik thuis ben maar als ik weg ga doe ik hem altijd uit nachts ook

slaapstand is misschien idd wel eens een idee :wink:

zou het nu echt zoveel stroom nemen de laptop de hele dag aan?

hier staat hij ook de hele dag aan.

maar zzit er niet heel de dag achter,Ik kijk zo nu en dan

Ik had em eerst de hele dag aan maar ik zat er dan echt veel te veel achter… vond ik ook sneu voor Senne. Nu heb ik na de vakantie (afkicken!) met mezelf afgesproken dat ik em alleen nog aanheb als Senne op bed ligt ('s ochtends doet hij nog een dutje en 's middags nog) en dat lukt me verbazend goed!! Nu verwaarloos ik alleen m’n vriend nog :mrgreen: Probeer em daarom na 20.00/20.30 's avonds ook uit te zetten.

Hier gaat hij zelden uit, mijn laptop staat dus dag én nacht aan… :oops: :angel:

Mijn laptop gaat aan als ik beneden kom (staat op de eettafel),

en gaat uit als ik weer naar bed ga.



Als ik naar buiten ga staat ie ook gewoon aan (springt wel op slaapstand), en ik heb vaak de radio aan via het net.