Nou ik ga het dan ook maar invullen.
1. Hoe ziet je gezinssituatie er uit?
Ik woon samen met Ronnie en Tycho en Skunky de kat in een flat op de begane grond.
2. Wat doe je voor werk/opleiding
Ik werk als secretaresse voor een aantal juristen.
3. Wat is je grootste droom?
Groter huis en gelukkig en gezond blijven en nog een klein beetje gezinsuitbreiding.
4. Waar geloof je in?
Ik geloof in mezelf
5. Welke persoon -buiten je gezin- is heel belangrijk voor je?
Mijn ouders, mijn broertje en mijn ‘echte’ vrienden.
6. Waar komt je nickname vandaan?
Mijn nicknaam is mijn eigen naam maar dan met een Y
7. Wat is je meest irritante gewoonte?
Ik zelf vind dat alleen nagelbijten. Maar ik denk dat andere vast wel wat anders kunnen verzinnen.
8. Wat voor type mens ben je? (emotioneel, nuchter, druk, kalm etc.)
Ik ben de rust zelfe. Maar van binnen…
9. Beste boek/film ooit gelezen of gezien
Ik ben niet echt een boeken lezer. Ik heb af en toe van die periodes dat ik wel wat lees. Het laatste boek was ‘komt een vrouw bij de dokter’.
10. Welke schoenen draag je het liefst?
Crocs
Degene die na mij komt is Lenie. Om het nog maar even een Haags onder onsje te laten zijn. hihi
@Ziet wrote:
Degene die na mij komt moet de moeder van Jul zijn :mrgreen:
ik ga ff PB’en
De moeder van Jul? Ik ken wel een Juul… :think:

Edit: ik heb 'm door!

Ik woon samen met mijn vriend, cavia en 2 grote dikke goudvissen.
Ik werk in de gehandicaptenzorg met meervoudig complex gehandicapte jongeren.
Dat de IUI gelukt is en wij straks in verwachting zijn van een ukkie.
4. Waar geloof je in?
Ik ben spiritueel aangelegd. Ik geloof niet in toeval maar dat het je toekomt.
Mijn ouders, Schoonouders, zusje en mijn neefje Stein.
Mijn nickname is mijn eigen naam.
Ik kan heel veel kletsen over van alles en nog wat.
Ik ben een druk persoon die even de tijd nodig heeft om aan ideeen te wennen. Kan sons negatief zijn over iets maar na een tijdje zie ik het positieve wel in.
Het beste boek is echt heeeel moeilijk aangzien we hier 3 boekenkasten vol hebben. Maar het blijft toch wel de gebroeders leeuwenhart. die heeft een lerares ooit voorgelezen in groep 6 en die blijft mij altijd bij.
de beste film is toch wel Lord Of The Rings.
Mij esprit laarsen.
Nou weten jullie wat meer van mij.
ik draag een uod collega maar nu vriendin aan!!!
@Cynthia wrote:
@Ziet wrote:Degene die na mij komt moet de moeder van Jul zijn :mrgreen:
ik ga ff PB’en
De moeder van Jul? Ik ken wel een Juul… :think:
Edit: ik heb 'm door!![]()
Nou, mijn hersens kraken, maar ik kom er niet uit :think: :think:
maar ik ben wel heel nieuwsgierig!
Liefs,
Moon
Ik ben de moeder van Jul.
Want Tygo is Jut.
Tygo & Tycho zijn Jut & Jul.
Ik woon samen met mijn vriend Laurens, en 2 poezen (Loes en Timo)
Ik ben verpleegkundige op afdeling neurologie in een ziekenhuis in Den Haag.
Lang en gelukkig leven met Laurens en ons gezinnetje in opkomst.
4. Waar geloof je in?
Ik geloof in een mooi plekje na deze wereld, zoiets als in de film “what dreams may come”.
Mijn vader en m’n zusje, vanwege wat we samen hebben meegemaakt;
en een paar hele goede vriendinnen, gewoon omdat je alles aan ze kan vertellen.
Gewoon, mijn voornaam
Ik kan moeilijk ophouden over iets als ik iets graag wil, vooral m’n vriend heeft het soms zwaar te verduren :silenced:
Ik ben meestal erg rustig, vooral als ik mensen niet zo goed ken. Maar als ik me op m’n gemak voel kom ik aardig los en ik kan een behoorlijke kletskous zijn. Ik sta wel heel nuchter in het leven, ik accepteer de dingen die er gebeuren gewoon snel, maar zal niet snel mijn emoties hierbij tonen.
9. Beste boek/film ooit gelezen of gezien?
De boeken van Robin Hobb: de series van ‘De Zieners’, ‘De Nar’ en ‘De Levende Schepen’.
Beste film is Lord of the Rings, die heeft een ereplaatje bij ons thuis.
Mijn gympen, zomer of winter, maakt eigenlijk niet echt uit.
Nou, bij deze weten jullie dus een stuk meer over de oud-collega en nu vriendin van Lenie.
Ik draag Santos_05 voor, een stopmaand-genootje van mij.
Sinds maart 2007 ben ik, Henrieke (26) getrouwd met Roel, we wonen samen met 3 katten, 2 konijnen en een hamster.
Ik ben Warehouse Engineer, verantwoordelijk voor alle opslag van gereed product van een honden/kattenvoerproducent
Natuurlijk ons gezin uitbreiden met een kleine frummels :mrgreen: Eigen sportpaardje bij huis en 3 honden :lol:
4. Waar geloof je in?
Ik geloof dat je vrienden en familie nodig hebt in voor en tegenspoed
Mijn vriendinnen, zus en ouders. Ze staan allemaal voor me klaar en hoe ver we van elkaar af wonen, we kunnen altijd bij elkaar terecht.
Mijn ‘verzorg’ paard. Deze naam gebruik ik op verschillende forum’s, dus erg makkelijk dat je niet elke keer hoeft te wisselen
Erg nieuwsgierig en wil me overal mee bemoeien, waar ik ook snel ongeduldig bij wordt. Volgens collega’s en manlief ben ik rustiger geworden, maar dat kan nog beter
Afwachtend, maar zodra ik weet waar ik ben of waar ik over praat wil ik altijd meepraten en heb ik erg veel moeite om mijn mond dicht te houden. Verder heel erg nuchter normaal gesproken, maar de laatste dagen voor de NOD is dat toch een stuk minder :doh:
Zoveel boeken… maar detectives blijven in de kast staan :mrgreen:
Films…mmm…eigenlijk geen favoriet, maar ik tel graag moorden in een film
Werkschoenen bij de paarden
Om nog even bij de mei-stoppers te blijven draag ik K1TT3N voor!
Sinds 30 juni 2007 ben ik getrouwd met Bart en we hebben 2 katertjes van 15 maanden rondlopen (broertjes van elkaar). Ze heten Mickey en Woofer
Ik werk als verkoopmedewerker in een winkel voor dameskleding bij ons in Batavia Stad.
Een paar kinderen van onszelf en een eigen bedrijfje hebben zodat ik (hopelijk) wat meer thuis kan zijn.
4. Waar geloof je in?
Ik geloof in mezelf en in mijn relatie. Ondanks de ups en downs, maar die heb je in elke relatie
Mijn ouders, ze staan namelijk altijd voor ons klaar, zelfs al hebben ze het zelf niet al te makkelijk.
Ik heb deze nick eigenlijk al jaren, stamt nog uit de tijd dat ik op IRC zat. De naam die ik toen had beviel me niet meer en ben toen gaan zoeken naar een andere, aangezien ik best wel een kattig iemand kan zijn, kwam ik op de naam K1TT3N
Ik wil alles nu meteen en nu direct, lukt het niet of kan het niet, dan ben ik heel snel teleurgesteld en zelfs een down voor een aantal dagen.
Ik ben een emotioneel figuurtje, kan al heel snel in tranen uitbarsten, kan nog wat worden als ik ooit zwanger raak. Verder ben ik heel verlegen en kijk ik graag de kat uit de boom.
Ik vind lezen gewoon heerlijk, heb dan ook niet echt een favo boek. Een favo film heb ik ook niet, hou wel van drama’s, lekkere huilfilms
Ik draag het liefst een schoen met een hak, aangezien ik nogal klein ben en graag wat groter wil lijken.
Om nog even bij de mei-stoppers te blijven draag ik diaantje17 voor!
Mijn man Jacques en 2 kinderen Kenneth en Marvin , helaas hebben we onze hond Senna vorig jaar December in moeten laten slapen…
Ik ben nagelstyliste en als bijbaan ben ik huisvrouw
Een kleintje erbij …ach eigenlijk zijn mijn dromen al uitgekomen…kleintje erbij is een kadootje
4. Waar geloof je in?
Ik geloof vooral in mijzelf en mijn gezin, voor de rest ben ik een “alleswatje”…ik pik alle positieve dingen uit verschillende geloven
Mijn ouders, zijn er altijd als ik ze nodig heb…
Tja…diaantje van Diana…17…van mijn verjaardag 17 augustus…mijn eigenlijke nickname is Bets
Controle freak…en zeer ongeduldig!
Ik ben nuchter, nouja…tot ik me bezig ging houden met een eventuele zwangerschap…ben ook wel een druk baasje…gun me geen tijd om ff stil tezitten en volgens mijn man…staat mijn klep ook nooit stil…dat begint het al als ik mijn ogen open doen s’ochtends…(zijn de meningen over verdeelt hihhi)
Ik ben een grote fan van Stephen King…heb alle boeken…en als er een nieuwe uitkomt …moet ik m hebben …
Ik draag het liefst laarzen en mijn adidas superstars en in de zomer heerlijke open slippers
Hierbij draag ik Maantje van de Meistoppers voor!
het duurde ff maar ik heb het gevonden, bedankt diaantje :mrgreen:
- Hoe ziet je gezinssituatie er uit?
Ik ben bijna 10 jaar samen met mijn hubby, we hebben 2 prachtige kereltjes en een derde wondertje op komst.
- Wat doe je voor werk/opleiding
Als opleiding heb ik de PABO gedaan. hiervoor oko 4 jaar voor de klas gestaan maar met al het voor/nabereiden en niet altijd even leuek oudergesprekken en het niet leuk vinden dat ik ‘alweer’ zwanger was ben ik even overgestapt. Nu doe ik buitenschoolse opvang en in de ochtend uren een peuter klasje, helemaal top :thumbup:
- Wat is je grootste droom?
Mijn gezin, heerlijk genieten van alles wat dat met zich mee brengt.
En verder als ik uit de kleine kinderen ben weer een andere baan zoeken en misschien wel een studie nog…
- Waar geloof je in?
verder niet religeus hier. Geloof er in dat alle geloven uiteindelijk 1 oorsprong hebben en hoop dat de mensheid uiteindelijk ook elkaar allemaal kan accepteren. verder in heel veel liefde :lol:
- Welke persoon -buiten je gezin- is heel belangrijk voor je?
mijn broertjes en zusjes, moeder, vrienden.
- Waar komt je nickname vandaan?
Ik probeerde eerst met mijn eigen naam wat maar dat was allemala al bezet. Teon kwam net mijn kat binnen lopen, hij heette Maan, en zo kwam Maantje er! Inmiddels is Maan trouwens overleden maar zoals jullei zullen begrijpen denk ik nog wel vaak aan hem :lol:
- Wat is je meest irritante gewoonte?
ehhhh ben wat ongeduldig en wil graag dat de dingen oop mijn manier gebeuren, zeker als ik zwanger ben kan ik er neit tegen als dingen volgens mij niet ‘goed’ gedaan worden.
- Wat voor type mens ben je? (emotioneel, nuchter, druk, kalm etc.)
Ik ben vrij nuchter en ook kalm. Ik raak niet snel in paniek en weet wat ik wil in het leven!
- Beste boek/film ooit gelezen of gezien?
Ik ben een echte lees fan, zou niet kunnen zeggen wat mijn mooiste boek is. Hou van harry potter tot de vliegeraar.
Qua films graag thrillers of lord of the rings…
- Welke schoenen draag je het liefst?
Mijn sport schoenen, die lopen zo heerlijk.
nu ga ik ff kijken wie er nog niet gewesest is!
en hierbij nodig ik ejb uit van de 9maanden mama’d februari, de beste maand!! :mrgreen:
Haha, kreeg net een pb-tjevan Maantje dat ik me hier voor moet stellen, nou, vooruit dan maar :mrgreen: :
Ik ben getrouwd, ruim twee jaar en bijna 12 jaar samen en ik heb een zoontje Elliott van bijna 1 en ons tweede kindje wordt verwacht in februari.
Ik werk als raadsadviseur bij een gemeente.
Buiten de bijna logische dingen als dat we allemaal gezond blijven en gelukkig zijn zou ik heel graag in de toekomst naar Californië willen verhuizen of anders überhaupt een tijdje in ‘het buitenland’ wonen.
4. Waar geloof je in?
Ik geloof in God en in positief denken en handelen.
Mijn schoonmoeder
Mijn initialen voordat ik getrouwd was
Dat ik niet direct alles opruim en dat het dus vaak een rommeltje is (en daar erger ik mezelf ook aan).
Ik ben behoorlijk nuchter en rationeel.
Beste boek of film vind ik lastig, boeken lees ik niet heel veel, maar de boeken van Sofie Kinsela vind ik erg leuk en beste film, er zijn zoveel goede films, maar wat ik gewoon heel leuk blijf vinden (zwijmel, zwijmel) is…the Sound of Music .
Maakt me niet zoveel uit, als ze maar mooi zijn en (redelijk) lekker zitten. Maar dat wisselt echt van gympen tot pumps.
En dan ga ik nu eens even kijken wie ik voor kan dragen als volgende…
Ik nodig LK uit, ga haar nu een pb-tje sturen!
Op uitnodiging van EJB:
ik ben sinds 21 maart getrouwd , wij zijn nu ruim 11 jaar samen en hebben een dochter, Claire van bijna 1. Daarnaast hebben we vier katten.
Ik werk als beleidsmedewerker Proces en Kwaliteitsmanagement. Maar houdt mij vooral bezig met vraagstukken rondom onderiwjs en arbeidsmarkt. Ben van oorsprong communicatieadviseur maar doe nu al een jaar of 4 compleet andere dingen
Gezond en gelukkig blijven zijn de veelgebruikte maar o zo toepasselijke cliche’s. Maar later als ik groot ben wil ik wel graag burgemeester worden.
- Waar geloof je in?
Ik geloof in het goede.
dat moet moet mijn moeder zijn.
het zijn de eerste letters van mijn 2 voornamen. Toen ik me aanmelde bij dit forum had ik nooit bedacht dat LK in deze context iets heel anders betekende
Mijn man zou zeggen: dat ik vaak te snel dingen regel of afspreek zonder goed te overleggen.
mijn collega’s zouden vooral klagen over de rommel op mijn bureau
Ik ben vooral nuchter maar ga er voor 100% in.
- Beste boek/film ooit gelezen of gezien
Oi oi beste boek… Dat is wel heel erg moeilijk. Alles met letters is leuk maar niet altijd even goed. Ik denk dat in verschillende fasen van je leven, je beste boeken kan hebben. En er zijn boeken die niet per definitie goed zijn maar je wel erg kunnen raken. Dus in willekeurige volgorde 3 boeken:
Die verwandlung van Kafka
Amethist van Delany
Trinity van Leon Uris (of elk ander boek van hem :mrgreen: )
beste film: bijna net zo moeilijk hmm daar ga ik nog even over nadenken
beste TV serie is daarentegen wel makkelijk: the West wing met stip 8)
het credo is hier: als ze maar plat zijn. Maar vooral lekkere instappers van Greve of bootschoenen
ik ga eerst ff teruglezen wie allemaal geweest zijn en dan nodig ik iemand uit.
en ik stuur Hazze een PB
@LK wrote:
het zijn de eerste letters van mijn 2 voornamen. Toen ik me aanmelde bij dit forum had ik nooit bedacht dat LK in deze context iets heel anders betekende
:think: Volgens mij heb ik geen idee waar je het over hebt.
Enlighten me! Wat betekent LK in de context van het forum? 8)
lactatiekundige, waardoor iedereen haar adviezen over borstvoeding zeer serieus neemt!
He, wat leuk, ik werd uitgenodigd door LK om me hier voor te komen stellen!
hub en ik, al bijna 17,5 jaar samen (ja ja, ik was bijna 16), waarvan 2 jaar getrouwd. Sinds 9 augustus vorig jaar de trotse ouders van onze zoon Yvan. We hebben een zwarte poes van 14 die Murphy heet en 2 vissen.
Ik ben sinds 2 jaar adviseur concernfinanciën bij een gemeente. Dit betekent in de praktijk dat ik mij bezig houd met financiële vraagstukken die de gehele gemeente aangaan, ik adviseer daarover aan de directie en B&W. Verder doe ik o.a. financiële kaderstelling, planning&control, beleidsdeel van belastingen, treasury en adviseer ik over BTW-vraagstukken waar de gemeente mee te maken heeft. Kortom: heel veelzijdig, lekker druk en verantwoordelijk en… op fietsafstand van mijn woning, heerrrrrrrrrrrrlijk! Ik werk 3x9 uur per week en heb daarnaast 1 dag ouderschapsverlof tot en met 31 december 2007. 2 dagen per week, de dinsdag en de woensdag, ben ik dus aan het genieten van Yvan! :inlove:
Dat ik nog heel lang mag genieten van mijn gezin en hopelijk nog eens een brusje erbij voor Yvan.
- Waar geloof je in?
Ik geloof in geluk.
Mijn ouders.
Hazze komt uit de friestalige versie van ‘raad eens hoeveel ik van je hou’ (wit’st wol hoe mâl ik mei dy bin?). Wij hadden het spreukje uit dit boekje in het fries op onze trouwkaart staan, toen ik me hier aanmeldde was ik net getrouwd en zo was mijn nickname al snel gekozen. Hazze = fries voor haas.
Nagelbijten en mijn soms gekmakende perfectionistische gedrag (gaat sinds Yvan al veel beter :dance:)
Ik ben een gevoelsmens.
- Beste boek/film ooit gelezen of gezien
Vóór de komst van Yvan las ik veel, nu gun ik mezelf die tijd vaak niet meer (ja, Nijntje voorlezen, maar dat is toch anders :lol: ). Ik vind de boeken van Jane Auel van de serie Aardkinderen heel mooi (Stam van de Holebeer e.a.) en verder hou ik van spannende boeken. Ook hou ik erg van Harry Potter, kan ik me helemaal in verliezen :thumbup: .
beste film: Meet Joe Black (vanwege ‘lightning strikes’)
beste TV serie: ik kijk niet veel tv, (zit meer achter de computer :mrgreen:)… maar als ik iets kijk dan is het CSI of Las Vegas.
Het liefst loop ik op Tevaslippers, want dat betekent dat ik vakantie heb. Maar daarbuiten loop ik op verschillende soorten schoenen, variërend van lekkere bootschoenen tot hakken op een avond uit. Nu ik wat slanker ben geworden, lijken me laarzen ook heel leuk :dance: .
en de volgende die zich hier mag voorstellen is een mede-augustusmama… Mier74, ik zal haar een uitnodiging sturen!
He wat leuk, ik ga mij dan na ruim 3 jaar lidmaatschap mij nu ook eens netjes voorstellen!
Gisteren was ik alweer 14 jaar met Rik. Op 5 september zijn wij 4 jaar getrouwd en sinds 1 jaar hebben wij een prachtige dochter Lynn genaamd. O ja we hebben ook nog 2 Japanse vechtkatten Yuki & Yoshi genaamd (zijn gewone huis-tuin-en-keuken-katten hoor)
Ik werk bij Mexx op het hoofdkantoor als Business System Analyst. Ik hou mij bezig met een Product Life Cycle database waar onze designers en productiemensen mee moeten gaan werken om hier alle style info in te zetten. Mijn werkzaamheden zijn dus met name, praten met de business om zo de processen in kaart te brengen, dit te vertalen naar de systemen zodat de softwareontwikkelaars weten wat ze moeten bouwen. Daarnaast geef ik ook trainingen in dit systeem en ben ik ook betrokken bij de grafische applicaties.
Een lang, gelukkig en gezond leven samen met mijn gezinnetje (papa,mama, Lynn, brusje, brusje) op een woonboerderijtje met eigen beestjes zoals paardje, pony, schaap, kippen,
- Waar geloof je in?
Dat ieder mesn een doel heeft om hier op aarde te zijn. Dat ik dus geboren moest worden. Verder ben ik nog met mijzelf in conclaaf of ik nu wel of niet geloof in God.
Mijn ouders en broer. Al zou ik ze a en toe achter het behang willen plakken zijn zij het belangrijkst voor mij.
Van Mireille + geboortejaar. Een stomme nick eigenlijk maar was blijkbaar toen inspiratieloos. Eigenlijk zou ik hem wel willen veranderen naar gewoon mijn naam. Wel zo makkelijk.
Iets te snel een oordeel klaar hebben over een persoon of situatie.
Ik reageer heel sterk op mijn emoties. Ik kan dus heel snel op de kast zitten wat in mijn werk niet altijd even professioneel overkomt :oops: maar ga voor vrienden en familie door het vuur en ben ik zo trouw als een straathondje maar trap je mij op mijn hart dan laat ik je vallen als een baksteen. Gelukkig is dat nog maar 1 keer gebeurd.
- Beste boek/film ooit gelezen of gezien?
Oei moeilijk. ik verslind boeken en kijk graag films.
Boeken vind ik de Harry Potter en Lord of the Rings serie heel gaaf maar ik vond de Zwerm ook ontzettend mooi.
Qua films ook weer de HP en de Lord of the Ring serie maar een film waar ik toch steeds weer van onder de indruk raak is Good Will Hunting.
Ik ben dol op mooie laarsjes, maar slippers lopen ook heerlijk. Hak of plat het maakt mij niet uit als het maar bij mijn outfit past.
Zo hopelijk kennen jullie mij nu een stukje beter!
Ik wil het stokje graag doorgeven aan Elise. Zij schrijft mee in de shop-a-holic-topic! Ik zal haar pb-en!
We liggen stil…
Jammer!
Zit al een paar keer te kijken hier of er weer iemand zich voorgesteld heeft! :think:
Wat een gaaf idee,zo leer je iedereen een beetje beter kennen