Ik heb Mier74 een pb-tje gestuurd en gevraagd of zij anders aan iemand anders het stokje wil overdragen.
Ik vind het gewoon zonde dat deze toppic stil blijft staan doordat er 1 iemand niet (kan) reageren.
Liefs,
Moon
Ik heb Elise even ge-pb’d of ze nog wil schrijven. Misschien wilde ze inderdaad niet voor het blok gezet worden. Ik had ook eigenlijk haar eerst in een pb moeten vragen :oops:
Mocht ze niet willen dan zal ik met een nieuwe naam komen! Topic zal zeker niet doodbloeden daar zorg ik wel voor
mag ik ook eens meedoen
Sorry meiden, heb het de afgelopen dagen razend druk gehad en was het daardoor ook een beetje vergeten, ook omdat dit een hoekje is waar ik normaal eigenlijk nooit kijk… :oops:
xxx
Hihihi… grappig dit, nooit geweten dat het bestond. Maarruh, nu is het dus mijn beurt (dank je Elise :mrgreen: ). Qua foto hoef ik niks te plaatsen, ben ondertussen de status “KOK verslaafde” wel waardig geloof ik :oops: :
1. Hoe ziet je gezinssituatie er uit?
Ik, manlief (Robert), en de meisjes (Saba en Tosca). Oh ja, de kat, Odo.
2. Wat doe je voor werk/opleiding (fulltime moederen telt net zo hard mee)
Inkoopcoördinator (tactisch) bij een zorginstelling in Noord-Limburg, 3 dg. per week. En de overige dagen moederen.
3. Wat is je grootste droom?
Mijn twee kleintjes als zelfverzekerde dames in de wereld zetten, zodat ze gezond en gelukkig de wijde wereld ingaan. En nog een keer terug naar hét wildlife privé reservaat in Zuid Afrika waar ik in 2001 een tijdje ben geweest .
4. Waar geloof je in?
Dat toeval niet bestaat en alles gebeurt met een reden.
5. Welke persoon -buiten je gezin- is heel belangrijk voor je?
Mijn KOK-dinnetjes :mrgreen: … hihihi… en een paar dierbare vriendinnen die ik liever niet bij naam noem uit privacy overweging.
6. Waar komt je nickname vandaan?
M’n naam, Jasia, maar dan anders.
7. Wat is je meest irritante gewoonte?
Ochtendhumeur, en niet zo’n beetje ook :oops: .
8. Wat voor type mens ben je? (emotioneel, nuchter, druk, kalm etc.)
Normaliter geordend, rustig en kalm, sinds een tijdje (door omstandigheden) labiel, druk en stressy :shifty: … maar dat komt wel weer goed hoor, haha.
9. Beste boek/film ooit gelezen of gezien
Beste boek: The mysterious flame of Queen Luana (Umberto Eco) en Hersenschimmen (J. Bernlef) en… oh ja, oh joh, ik weet er nog wel 10. Ik ben echt een vreselijke boekenwurm.
Beste film: uhm… moeilijk… ik vind Dragonheart dolkomisch (fout hè :oops: :lol: … tja, de stem Sean Connery, ik hou nou eenmaal van oudere mannen… “out of the way, ooooouuuut of the waaaaayyyy”… ahum. En “Devil’s Advocate” vind ik er eentje om over na te denken achteraf. Wie zondigt nu niet eens (onbewust)? Ennuh, beste film… pfoe… ik denk dan toch een miniserie… over tsarin Catharina de Grote, of over… jaaaaa… Sissy! Oké, ik hou op, het wordt nu wel héél genant :lol: .
10. Welke schoenen draag je het liefst?
Ballerina’s. Alle kleuren, maten en vormen. M’n kast staat er vol mee. Vraag maar aan een paar KOK-dinnetjes. Ik draag niks anders!
Zooooo… dit was leuk :mrgreen:. 's Even denken aan wie ik het stokje door ga geven… 's kijken of Victoria in de stemming is… …
Hi Jas … lief van je :-* maar ik ben al geweest zie pagina 1
:mrgreen:
:oops: :oops: :oops: … ook goedemorgen… :lol: :doh: . Nou, uhm, dan ga ik iemand anders pb’en! Even kijken… kimmie1976… die is nog niet geweest hè…? Dan krijgt zij nu een pb’tje van me. Leuk dit!!!
Oke dan, leuk dat ook ik mag gaan uitwijden over mijzelf
Samenwonend met vriend Tim :inlove:, zoontje Valentijn :inlove:, 2e spruitje op komst :inlove: en verder hebben wij nog 3 poezenbeesten, Gizmo, Pebbles en Floppie :lol: en over 8 weekjes gaan wij verhuizen naar ons mooie nieuwe huisje :dance:
Ik ben full-time huismoeder.
Dat wij als gezin gelukkig mogen blijven en dat onze kinderen een goed setje normen en waarden met zich mee zullen dragen. Dit is trouwens meer een wens dan dat ik het als droom zou omschrijven :think:
4. Waar geloof je in?
In mezelf en ik geloof en hoop ook dat er meer is tussen hemel en aarde, dan kunnen wij ons namelijk vasthouden aan onze engelen, vlindertjes en sterretjes… :vlinder: :**:
Lekker cliche… Mijn moeder :inlove: .
Mijn naam verkleind met mijn geboortejaar erachter .
Ik vraag altijd aan Tim “wat is er?!� En dat wel 100 keer op een dag :oops:
Ik ben zeeeeeeeeeeer emotioneel :lol: en kan zowel druk als kalm zijn, maar neig eerder naar druk :shifty: en ben erg verlegen stiekem… :oops:
Beste boek: Sickened en Een kind in nood . En ben gek op boeken van Preston & Child, lekker gruwelen! En verder lees ik best veel, ook lekker veel chicklets :lol:
Beste film: Jemig, een heleboel… ET blijft een topper absolute tranentrekker, maar Stepmom met Julia Roberts vind ik toch de beste film dan maar. :thumbup:
Maakt niet uit, als ze maar plat zijn! Vroeger liep ik alleen maar altijd op hakken (en droeg ik ook nog mantelpakjes :shock: maar sinds de zwangerschap van Valentijn wil ik alleen nog maar plat! Kan alleen nog steeds geen afscheid nemen van mijn hakken (het zijn ook maar zo’n 45 paar schoenen :oops: )
Nou, ik vond het leuk om in te vullen en ga nu maar eens kijken of KoK-dinnetje F’lien er zin in heeft :lol: (>>>>>>>>>>> PB is onderweg)
:mrgreen: :mrgreen: :dance: :dance: Thx Kimmie!!
Getrouwd met Ronald, onze dochter Merel, 3 poezenbeesten, we wonen in een 2 onder 1 kap, met heerlijk zonneige tuin in het dorp Huizen.
Ik ben verpleegkundige en werk in een regionaal ziekenhuis op de afdeling Neurologie/neurochirurgie, leukste wat er is (vind ik he )
Nou een groot gedeelte is al uitgekomen, een lieve man, kindje en een heerlijk huis, de rest hoop ik ook uit te laten komen -> nog een kindje samen, samen oud worden, kind(eren) zien opgroeien en haar leven zien opbouwen/ invullen
OOit nog eens mijn broer met gezien voor lange periode kunnen zien zodat ik ook echt zijn kinderen een beetje leer kennen, hij woont in Australië
4. Waar geloof je in?
In mezelf (gelukkig na al die tijd) en in het goede van de mens.
Is er een God, voor mij niet specifiek, maar geloof best dat er meer is dan wij denken.
Mijn schoonouders en buurvrouw, aan hen heb ik zoveel steun, zou niet zonder kunnen/willen :shifty:
Tja eigenlijk een afkorting van Evelien :mrgreen:
Ik echt re- te druk zijn (vind het zelf natuurlijk wel meevallen )
Ik ben een warm en zeer emotioneel iemand, zorg graag voor iemand en ben attent.
Heb goed vertrouwen en kan veel geven in een vriendschap mits dit wederzijds is. Als ik belazerd word, kan ik ook heel gemeen zijn en hard, don’t mess with me 8)
Pfff ben niet zo’n lezer, maar “Er komt een vrouw bij de dokter” is wel een topper geweest, ik hou van de realtiteit in boeken lezen.
Beste film: Nothing Hill of gewoon lekker emo, waar je de tissue bij nodig hebt, het liefst aan het einde van een dikke actiefilm :mrgreen:
Op het werk mijn klompen :mrgreen:
En thuis verschilt, dan loop ik weer op gympen en kan ook hele periode op laarsen met hoge hakken lopen, of mijn cowboy laarsen, het hangt een beetje af van wat ik aan heb, geen specifiek paar dus eigenlijk :shifty:
Zo ga eens even in de lijst spieken aan wie het stokje over mag
Jennifer77 heeft een pb-tje
Hee eef, wat lief dat je aan mij denkt :-* :-* :-*
Nou meiden, ik maak ff een kopje thee en dan komt ie…
Getrouwd met jeugdliefde Richard, trotse ouders van Merlin en Carmen joy. 2 katers Minos en Gismo, 1 poes Lou-Lou (zoals vele al wisten), 1 hond Peppi (nee, zonder kokki) en een bak vol met guppen.
Als ik werk dan werk ik als verpleegkundige in de thuiszorg.
Als ik heel eerlijk ben, heb ik alles wat mijn hartje begeerd.
4. Waar geloof je in?
Mijzelf, mijn meisjes, mijn man en mijn huwelijk.
Mijn paps en mams, zus, zwager en nicht, schoonouders en heel belangrijk onze vrienden.
Mijn naam met mijn geboortejaar erachter
48 uur in 24 proppen :?
Ik ben heel flexibel, alles kan niets hoeft, sta open voor iedereen, kan goed relativeren, ben heel nuchter en heel relax qua karakter
Boek, was dat???
film, pffff vind zoveel films leuk en mooi
van hak naar sneakers, maakt mij niks uit als ze maar comfortabel zitten (ja ook hoge hakken kunnen comfortabel zitten)
en aan wie geef ik t stokkie door :think:
es ff kijken of mijn kokkinnetje diana30 al slachtoffer is geweest.
p.b is onderweg…veel plezier diaan
:mrgreen: Leuk idee die foto erbij Jen :-*
nou jen dank je :-* :-* en hier ben ik nu echt juist zooo slecht in haha maar goed ik zal een poging wagen…hier komt die !!
getrouwd met peter…ik ben getrouwd met mijn zielsmaatje en buiten het feit dat we man en vrouw zijn,zijn we tevens ook elkaars beste maatjes en kunnen uren en uren lang aan de tafel zitten te kleppen als een stel vriendinnen. :thumbup: :inlove:
ook hebben we dus veel dieren…2 honden billy en buddy…en dan 3 poezen genaamd channel shelby en shania…waar ik mee fok.
mijn baan is huismanager,aangzien er nog geen kindjes zijn heb ik de zorg op me genomen voor al onze huisdieren en ben ik op die manier toch een beetje een huismoeder.
een kindje in mijn armen houden waar ik voor altijd voor mag zorgen en die bij ons blijfd.
4. Waar geloof je in?
ik geloof niet,maar heb het idee dat geloof in jezelf en je gezin het allerbelangerijkste is…
mijn moeder is heel belangerijk voor me…sinds mijn vader is overleden toen ik 15 was heb ik een heel hecht contact gekregen met haar en ga elke dag bij haar op de koffie.
diana30 tja ik was 30 toen ik me hier inschreef…ben nu bijna 33 alweer.14 september meiden (hint hint)
wil veel dingen te snel…ben dus ongeduldig…
ik vind mezelf een vrij nuchter persoon eigelijk…ik gooi mezelf wel veels te vaak aan de kanten voor het geluk van een ander en dat moet ik wel eens afleren.
boeken doen we niet aan…daar hebben we internet voor :mrgreen:
films pffffffff ben eigelijk niet zo’n film mens… ik kan vanavond een film kijken en als iemand me morgen vraagt wat een gave film he gisteren dan weet ik al niet eens meer waar het over ging haha…
pumps en sexy laarsjes…helaas heb ik weer abnormaal brede voeten dus kan bijna nooit mooie schoenen kopen grrrrr
oke ga ik nu ff snel kijken wie ik kan kiezen…
ik heb TinyBear uitgekozen en pb gestuurt :mrgreen:
en heeft ze je ook een reactie gegeven ;-)?
ik heb ook geen reactie terug gekregen…laten we maar iemand anders kiezen dan…kies jij er maar een.
ohhhhhh…das nie eerlijk diaantjuh (hint; vraag noui )
noem mij dan ff blondddd maar snap de hint niet haha…laat iemand anders dan maar ff iemand kiezen.ik weet zo niet ff iemand.zoveel mensen ken ik nu ook weer niet hier en de mensen die ik ken zijn al geweest :mrgreen:
leukk zeg die voorstel estafette :thumbup:
@mukkemuk wrote:
leukk zeg die voorstel estafette :thumbup:
ben jij al geweest?zo niet dan ben jij nu aan de beurt :mrgreen: