Tuulk! :-*
Oh oh mensen toch…ik schaam me diep… :oops:
Ik ben het helemaal vergeten, en ik kreeg gisteren van Annaatje een pb…thanks Anna!
Ik heb TaMa toch gevraagd, misschien vind ze het leuk om in te vullen.
Is dit niet het geval zoek ik iemand anders en hopelijk duurt het dan niet zo lang… :oops:
Natuurlijk vind ik dit leuk om in te vullen, wist alleen niet van dit topic af dus als ik hem zo ingevuld heb dan ga ik hem eens goed lezen, harstikke leuk om zo meer van jullie te weten te komen.
- Hoe ziet je gezinssituatie er uit?
Ik woon samen met Glenn, we zijn nu 8 jaar bij elkaar :inlove: en we hebben nu nog twee kinderen. Duncan 11 jaar is van mijn ex maar Glenn ziet hem ook als de zijne, Samara 2 jaar.
- Wat doe je voor werk/opleiding (fulltime moederen telt net zo hard mee)
Ik werk parttime in de zorg, deed de thuiszorg maar dat is nu lichamelijk te zwaar voor me dus nu werk ik bij de zorg op kantoor/planning. Ik heb een HBO opleiding/ SPH, daar doe ik nu niet veel mee omdat ik toch maar 12 uur wil werken vanwege mijn kinderen en dan is de thuiszorg dus ideaal.
- Wat is je grootste droom?
Mijn grootste droom is toch dat wij als gezin gelukkig en gezond blijven en dan heb ik het ook over het wondertje wat nu lekker aan het spartelen is in mijn buik :inlove: .
- Waar geloof je in?
Ik geloof in God, in het paranormale en ik geloof ook vooral in onszelf
- Welke persoon -buiten je gezin- is heel belangrijk voor je?
Mijn moeder, die heeft best een zwaar leven gehad, op 39 jarige leeftijd een herseninfarct en ik zou het zo mooi en fijn voor haar vinden als ze iemand zou vinden waar ze derzelf bij zou kunnen zijn. Mijn moeder mag nu toch weleens iemand vinden na 27 jaar alleen zijn…
- Waar komt je nickname vandaan?
Helaas hier geen mooie verhalen over mijn nickname, ik heet Tamara dus TaMa is een afkorting
- Wat is je meest irritante gewoonte?
Ik heb er aardig wat hoor :oops: maar ik ben ongeduldig, als ik iets in mijn hoofd hebt dan moet het gelijk gebeuren
- Wat voor type mens ben je? (emotioneel, nuchter, druk, kalm etc.)
Ik ben wispelturig, emotioneel, soms druk, soms rustig, gezellig, behulpzaam en zorgzaam… Maar kan ook vreselijk irritant zijn
- Beste boek/film ooit gelezen of gezien
Lord of the rings, Requim for a dream, Trainingday en boeken The da vinci code, veel boeken van Stephen King, Dean Koonz.
- Welke schoenen draag je het liefst?
Nike max, mijn zwarte leren laarzen met een hak en mijn kralen slippers :mrgreen:
Dan geef ik het stokje door aan Azzy, ik stuur hem wel een pb.
He TaMa leuk dat je het stokje aan mij doorgeeft. Faizaatje heeft hem al ingevuld, vandaar dat ik deze topic al kende. Is echt leuk.
Ben getrouwd met Faizaatje, en heb twee kindjes Sanae en Aisah.
Ben adviseur bij een ingenieursbureau.
Vol trots kunnen terug kijken op mijn leven.
- Waar geloof je in?
Ik geloof in een God. God van alle mensen. Heer der werelden.
Mijn oma, ze vervangt mijn moeder aangezien ik vanwege mijn partnerkeuze geen contact meer heb met haar en de rest van mijn familie. En mijn schoonmoeder.
Een vriendin van mijn vrouw kwam ermee.
Ben subassertief. en daardoor vrij naar binnen gekeerd.
Ik ben vrij kalm.
Brot und spiele van Siegfried Lenz (boek). Ben meer een muziek liefhebber. oa Dj Tiesto en allerlei andere underground dj’s.
Ik heb ooit een paar schoenen gehad van Jan Baran. Een Nederlands product. Waren echt lekere schoenen. Zwart leren hoge schoenen, simpel klasiek model.
Geef het stokje door aan: BREN1970
Zal haar even een pb sturen.
Azzy.
Wat leuk, nog één! Ik dacht dat Loeksel de enige man op het forum was!
(Ja, en Ruud natuurlijk, maar die hoort bij het interieur)
@mamalena wrote:
Wat leuk, nog één! Ik dacht dat Loeksel de enige man op het forum was!
(Ja, en Ruud natuurlijk, maar die hoort bij het interieur)
Ben sinds kort op het forum… Heb vaak meegelezen met Faizaatje (mijn vrouw) en ze zei op een gegeven moment je moet een account aanmaken… Dus vandaar… :mrgreen:
Ik dacht dat dit topic al een tijdje niet meer liep, maar blijkbaar heb ik het gewoon even gemist… vind het zo’n supertopic!!
(Komt vast omdat ik zo nieuwschierig ben, hihi)
En bij deze staat dit topic ook bij “mijn berichten”, handig, want daar kijk ik altijd als eerste als ik Kok!!
Zie je pb’tje nu pas… :oops:
Ik ga zo mijn best doen om het zo mooi (en eerlijk mogelijk in te vullen!!!
:-*
Ik woon samen met Mischa en we hebben samen 1 dochter, Sari-Fay
Ik ben directie secretaresse bij de Nederlandse Spoorwegen, nu in Rotterdam. Wil graag terug het P&O-vak in. Begin binnenkort met HBO Personeelsmanagement.
Ik wou dat ik rijk was en niet zo knap… :mrgreen: geintje.
Ik zou heel graag een huisje willen kunnen kopen en een autootje. Ik zou ook graag met dieren willen werken.
Verder alle dromen die de meeste mensen hebben, liefde, vrijheid en geluk in je leven (voor iedereen om je heen). Ik drrom te veel…
- Waar geloof je in?
Ik geloof in een God, in dat er veel meer is tussen hemel en aarde en ik blijf geloven in het goedheid van de mens.
Mijn moeder, mijn broer. En mijn pa, die niet meer leeft, jammer genoeg.
Ik het Brenda (maar niemand noemt mij zo voluit), dus Bren en geboren in 1970
Ik kan zeuren… en ik wil altijd de wereld verbeteren op mijn manier… dus ik corrigeer mensen in het openbaar… instappen in de trein bijvoorbeeld, als er nog mensen uitstappen… heb vaak een grote mond…
Ik ben een heel emotioneel mens, extravert. Is ook vaak mijn buitenkantje, ik word ‘stoer’ als ik onzeker ben…
Potters!!.. 6th Sense, Kill Bill. Boeken? De Wetten van de Magie van Terry Goodkind.
Mijn hoge, zwarte laarzen, teenslippers of helemaal nix!
Ik pb wel even iemand die de volgende kan zijn!!
@Bren1970 wrote:
ik corrigeer mensen in het openbaar… instappen in de trein bijvoorbeeld, als er nog mensen uitstappen…
Da’s geen irritante gewoonte van jóu… da’s irritant dat die mensen al instappen! Haha, ik herken dat wel, ik zeg daar ook meestal wat van… :mrgreen:
@Bren1970 wrote:
Ik pb wel even iemand die de volgende kan zijn!!
Ik voel me vereerd dat ik dat pb-tje kreeg! :mrgreen:
Ben meteen aan de slag gegaan… hier komen de antwoorden:
1. Hoe ziet je gezinssituatie er uit?
Jeroen = mijn man
Isabel = mijn dochter
We wonen met ons drietjes in een appartementje in Den Haag en hebben daarbij nog één huisgenootje: Tarzan, onze kat.
2. Wat doe je voor werk/opleiding
Ik werk bij Unicef Nederland als afdelingssecretaresse op de afdeling Vrijwilligersbeleid en –organisatie (da’s een hele mond vol)
3. Wat is je grootste droom?
Wereldvrede. Tja… :think: :roll:
Wat mezelf betreft is het een droom om met ons gezinnetje te wonen in een idyllisch plaatsje ergens in Toscane of zo. Eigen olijfboompjes, wijngaarden… :inlove: In die droom wonen mijn moeder, schoonouders en andere familieleden vlakbij ons en aangezien zij volgens mij geen verhuisplannen hebben naar het buitenland… zal het wel altijd een droom blijven… :roll:

4. Waar geloof je in?
In mijn dochter, in mijn man, in mijzelf… :mrgreen:
Op het religieuze vlak heb ik niet echt een geloof dat ik aanhang. Toch geloof ik niet in “niets�. Er moet naar mijn idee “iets� zijn, maar ik heb geen beeld bij “wat dan precies�.
5. Welke persoon -buiten je gezin- is heel belangrijk voor je?
Mijn moeder, met stip op nummer één (van de mensen buiten ons gezin)!
Na haar scheiding van mijn vader ben ik zo’n vijftien jaar met haar alleen geweest. Een geweldige tijd! En nu nog zie ik haar meer dan regelmatig. Vrijdags past ze op Isabel, maandag en woensdag ben ik vrij en gaan we meestal met ons drietjes even op stap.

6. Waar komt je nickname vandaan?
Jeroen noemde mij vroeger, in onze beginjaren, wel eens Pino. Vandaar…
7. Wat is je meest irritante gewoonte?
Dat ik vervelende klussen uitstel… :eh:
8. Wat voor type mens ben je? (emotioneel, nuchter, druk, kalm etc.)
Soms ben ik emotioneel, meestal nuchter.
Soms ben ik druk, meestal kalm…
Ik ben in elk geval heel zorgzaam voor de mensen om me heen. Meestal…
9. Beste boek/film ooit gelezen of gezien
Een boek of film vind ik goed als het “iets� met me gedaan heeft. “Komt een vrouw bij de dokter� heeft me doen huilen, “Pay it forward� ook. Op dit moment staan die bovenaan mijn lijstjes boeken/films.
10. Welke schoenen draag je het liefst?
Geen twijfel over mogelijk: mijn Crocs! Sinds ik ze maanden geleden kocht heb ik ze alleen uitgehad om te douchen of te slapen… :roll: :mrgreen:
De volgende die het stokje krijgt is wat mij betreft… (iene miene mutte…ik heb namelijk een heel lijstje koksters in m’n hoofd die ik het lijstje wel wil sturen…) …tromgeroffel…
… Jannigje!
Ik zal haar een pb sturen en vragen of ze daar zin in & tijd voor heeft!

@Bren1970 wrote:
@pino wrote:Wereldvrede. Tja… :think: :roll:
Miss World..... :mrgreen: :wink:
Oe... m'n sjerp zakt af... :mrgreen:
ik het vanavond in ga vullen!!!
Ik woon samen met Stein :inlove: in een huisje in Den Haag
Ik heb een VIG diploma dus ben eigenlijk ziekenverzorgende. Maar omdat ik dat niet te combineren vond zo alleen met Stein ben ik in de kinderopvang gaan werken.
Ik heb eigenlijk heel veel dromen. Ik droom van een lieve man en meer kinderen.
Verder droom ik net als Pino over vrede op aarde :mrgreen:
4. Waar geloof je in?
Ik geloof in iets maar weet niet precies wat. Ik ben wel spiritueel aangelegd.
Verder geloof ik in Stein en in mezelf :mrgreen:
Mijn ouders zijn heel belangrijk voor me en mijn zus met haar vriend.
Je weet van allemaal precies wat je aan ze hebt. We steunen elkaar allemaal door dik en dun!!!
Mijn nicknaam is tevens mijn eigen naam :roll:
Irritante gewoontes :think: Heb ik die :mrgreen: ???
Uhhh ik ook dingen uitstel tot het laatste moment.
Ik ben meestal kalm en nuchter. Met kalm bedoel ik dan dat ik mezelf niet gelijk op de kop laat zetten.
Ik ben niet kalm qua kwebbelen :eh: dat kan ik erg goed
Het beste boek wat ik gelezen heb is Snowflower. Qua film heb ik een brede intresse. Vond the six sence erg goed. Maar pay it forward kan ik lekker bij huilen.
Als ik echt moet kiezen kies ik The green mile als beste film.
Ik woon zowat ik mijn crocs :mrgreen:
Als volgende kies ik ZIET (ik pb haar en ik weet niet eens of zij al geweest is)
nou daar gaat ie dan
:mrgreen:
Ik woon samen met Mario en Tygo in een flat acht hoog
Ik werk met een groep verstandelijk gehandicapte pubers die vooral creatieve dingen maken en huishoudelijk werk doen, ter voorbereiding op hun verdere leven (als ze 18 zijn moeten ze bij ons weg en gaan ze iets in doen waar hun interesse ligt, dus dat zoeken wij uit)
een huis met een tuin en mijn rijbewijs halen,
veel vrienden over de vloer
en een sfeer waarin alles gezegd kan worden.
4. Waar geloof je in?
ik geloof in het lot…
dat niets voor niets gebeurt
en dat alles een reden heeft of dat je er voor jezelf een les uit kunt trekken.
de mensen om je heen zijn er om je die dingen in te laten zien. wat niet betekent dat iedereen overal verstand van heeft; de een is er voor een andere reden dan de ander, maar dat maakt het juist bijzonder.
mijn collega;s en vrienden zijn op dit moment de meest belangrijke personen voor me.
Mijn nicknaam is tevens mijn eigen naam :mrgreen: alleen afgekort, maar iedereen noemt me al mijn hele leven zo.
ik heb er meerdere :mrgreen:
maar nagelbijten vind ik zelf het irritantst…
het ziet er niet uit en toch doe ik het
Ik zie er rustig en ‘sterk’ uit, kom zelfverzekerd over, ben direct in gesprekken, maar ondertussen…
ben denk ik het meest een denker en kan ontzettend piekeren over dingen, totdat er een stop op wordt gezet door iemand die alles helder en nuchter bekijkt. Ben ook best wel verlegen :oops: :mrgreen:
pfff ik kan niet kiezen…
boeken zat hier in huis…
ik hou van thrillers, zoals die van Nicci French, Saskia Noort
films: kan ook niet kiezen… het is maar net waar mijn pet naar staat.
er zijn heel veel slechte films, maar ook heel veel goede…
noem er een paar (goede): Braveheart, The devils advocate (komt toevallig vrijdag op tv), Magnolia, A Beautiful Mind, The lord of the Rings triologie, alle Potters, American Beauty, Fight Club enz.
Ook nederlandse films zijn soms erg goed… bijvoorbeeld de Tweeling, Kleine Blonde Dood…
Wolky’s!
Degene die na mij komt moet de moeder van Jul zijn :mrgreen:
ik ga ff PB’en
Wat leuk om weer even bij te lezen!