De Grote Voorstel-estafette

Chester is een mede juni-2005 mama en we hebben al een paar dagen niets meer van haar gehoord, waarschijnlijk weet ze dus niet dat ze zich hier moet voorstellen.

kan het stokje dan niet gewoon doorgegeven worden :shifty:

Ja idd… ligt wel heel lang stil zo! Is zo jammer!

Ja, dat is echt zonde… Kan iemand 'm niet gewoon oppakken en 'm daarna weer doorgeven?

Ik stuur Annemiek even een pb! :-*

:cry: :cry:

Ik ben ook nog niet geweest hoor…



Echt leuk om zo iedereen beter te leren kennen…



zit ongeduldig haar pb af te wachten…

Mm nog niks!! Jammer!!

Pom-tie-pom-tie-pom… :slight_smile:

Elke keer denk ik “yeah we gaan weer verder”… maar nee :cry: :cry:

Ik zou zeggen, eh… BrigitteBakker, jij bent!!! :wink:

Ik heb Chester én Annemiek een pb’tje gestuurd maar geen reactie, dus volgens mij mogen jullie gewoon verder doen hoor! :silenced:

Mooi ik stuur Brigitte wel een pb, dan loopt het hopelijk weer want is zo’n leuk topci!! :inlove:

:thumbup:

Jippie… bedankt…

Hier kom ik aan…


  1. Hoe ziet je gezinssituatie er uit?

    Ikkes en mijn vriend Robert.


  2. Wat doe je voor werk/opleiding (fulltime moederen telt net zo hard mee)

    Ik werk als doktersassistente op de orthopaedie poli in het ziekenhuis.


  3. Wat is je grootste droom?

    Mijn eigen baby/kinderkleding zaakje te kunnen openen.


  4. Waar geloof je in?

    In mezelf en de mensen die me dierbaar zijn.

    (en dat er iets is tussen hemel en aarde, alleen wat? :eh:


  5. Welke persoon -buiten je gezin- is heel belangrijk voor je?

    Mijn moeder…


  6. Waar komt je nickname vandaan?

    Das mijn naam voluit…


  7. Wat is je meest irritante gewoonte?

    Dat ik af en toe extreem druk kan zijn (mijn vriend zegt…mijn kwebbel… :roll: )


  8. Wat voor type mens ben je? (emotioneel, nuchter, druk, kalm etc.)

    Druk.


  9. Beste boek/film ooit gelezen of gezien

    Blauwe plekken.


  10. Welke schoenen draag je het liefst?

    Nikes.



    Ik ga mukkemuk PB-en…

Heeey dankje :dance:



Leuk BrigitteBakker :dance: :dance:



Nou ik ga mijn best doen :lol:







************************************************************


  1. Hoe ziet je gezinssituatie er uit?

    mijn gezinssituatie bestaat uit mijzelf Willeke (21) Mijn partner Laurens (24) en mijn dochter Benthe (morgen 1 jaar) En ons konijn nijntje :mrgreen:


  2. Wat doe je voor werk/opleiding (fulltime moederen telt net zo hard mee)

    Ik ben Fulltime moeder en ik heb 2 kindjes waar ik met grote regelmaat oppas :inlove:


  3. Wat is je grootste droom?

    Moeilijke vraag… :think: … Ik denk dat mijn grootste droom is om ooit een keer wat slanker te zijn als nu en dan lekker met dolfijnen werken (zwemmen) :shifty:


  4. Waar geloof je in?

    Dat iedereen die boven in de hemel is en een hele mooie :**: zijn over ons waken… :vlinder:


  5. Welke persoon -buiten je gezin- is heel belangrijk voor je?

    Mijn ouders…


  6. Waar komt je nickname vandaan?

    Mijn nickname… Tja … mijn peetekindje zei altijd mukkemuk tegen mij :inlove: tevens vond ik het wel een leuke en mooie naam om als nickname te gebruiken om herinnert te worden aan haar… :shifty:

    Waarom?? Omdat we een flinke kink in de kabel hebben … en ruzie hebben waardoor ik haar nooit meer zie :cry:



  7. Wat is je meest irritante gewoonte?

    Uhm … thuis ben ik een gewoon koppig en eigenwijs mens die heel moeilijk dingen recht voor zijn raap durft te zeggen… :shifty:

    En gemakkelijk dichtklapt op het moment dat er iets over je gezegd word… En vrij snel emotioneel ben … :shifty:



  8. Wat voor type mens ben je? (emotioneel, nuchter, druk, kalm etc.)

    Een gaoot… :lol:


  9. Beste boek/film ooit gelezen of gezien

    ** Boek: Blauwe plekken

    *** film de horse wisperer



  10. Welke schoenen draag je het liefst?

    Uhm … thuis mijn sloffen/crocs

    En als ik weg ben mijn laarzen… of ballerinas</span><br /> <br /> Zooow hopenlijk weten jullie nu genoeg :lol:<br /> <br /> Ff Kijken wie ik ga PBen … :lol: Ik hou het nog even geheim dat zien jullie vanzelf :-*

:dance: jeej het loopt weer, leuk hoor meiden!

Yes!! eindelijk weer schot in de zaak.

ja ja, ik had de ‘eer’ :mrgreen:


  1. Hoe ziet je gezinssituatie er uit?

    Alleenstaande moeder van Lucas(5 tijdelijk uit huis) en Daan (bijna 1)
  2. Wat doe je voor werk/opleiding (fulltime moederen telt net zo hard mee) ik zit momenteel in de ziektewet, en uizicht op normaal kunnen werken is er eigenlijk nog niet… Dus ben redelijk full-time moeder
  3. Wat is je grootste droom? weer als een normaal gezinnetje samen met mijn kinderen te mogen wonen
  4. Waar geloof je in? dat alles uiteindelijk goed komt
  5. Welke persoon -buiten je gezin- is heel belangrijk voor je? mijn ouders en mijn vriendinnen
  6. Waar komt je nickname vandaan? ik ben Moeder Van 2 Kids…
  7. Wat is je meest irritante gewoonte? ik rook… maar er gaat een dag komen datik daarmee stop
  8. Wat voor type mens ben je? (emotioneel, nuchter, druk, kalm etc.) ik probeer redelijk kalm te blijven, overzicht te houden op de situatie en helder te blijven denken, maar vaak ben ik juist erg chaotisch en bang
  9. Beste boek/film ooit gelezen of gezien boek: Harry Potter, film: geen specifieke film
  10. Welke schoenen draag je het liefst? comfortabele schoenen, in de zomer vooral crocs, in de winter verschillende dichte schoenen





    En het stokje gaat naarrrrr… uhhh… Jemig, wie is er nog niet geweest??? Guusje?

ow :wall: :wall: die is al geweest…



ga ff verder zoeken… :mrgreen:



ilsederooy… kompie!!!

Hoi



sorry ben/was een beetje ziekjes


  1. Hoe ziet je gezinssituatie er uit?

    woon samen met frans, ben moeder van emily bijna 12 ,wes van 9 en fransje van 17 maanden. en hebben 3 katten en 1 konijn.
  2. Wat doe je voor werk/opleiding (fulltime moederen telt net zo hard mee) ik werk 12 uur in de week bij abn-amro en daarnaast fultime moeder
  3. Wat is je grootste droom? financieel onafhankelijk zijn
  4. Waar geloof je in? dat er naar regen altijd zonneschijn komt
  5. Welke persoon -buiten je gezin- is heel belangrijk voor je? mijn moeder en oma
  6. Waar komt je nickname vandaan? het is mjn echte naam :lol:
  7. Wat is je meest irritante gewoonte? ik kan me werkezelijk om alles snel zorgen maken
  8. Wat voor type mens ben je? (emotioneel, nuchter, druk, kalm etc.) chaotisch, emotioneel, zorgzaam,druk,sociaal ect. ect.
  9. Beste boek/film ooit gelezen of gezien boek: komt een vrouw bij de dokter, film: dirty dancing
  10. Welke schoenen draag je het liefst? comfortabele schoenen mijn uitgelopen ecco’s. Ze zien er niet meer uit maar lopen zo lekker



    Mijn stokje gaat door naar maxime