Ja echt geweldig goed weer! Helaas is de kleine vent nogal moeilijk in slaap te krijgen vandaag, dus het zonnetje gaat al onder en ik ben niet buiten geweest!!! Echt jammer, maar ja!
Echt knap hoe je je er doorheen slaat! Jemig wat heb ik bewondering voor jou! Heb je binnenkort weer een afspraak met de gyn? Hoe nu verder?
:mrgreen: Wat ik nou heb gedaan??? Iig ik moest inloggen en weet natuurlijk mn wachtwoord niet meer… Brechtje1 heet weer Brechtje :mrgreen:
Nicje meis, de bewondering van mij uit is ook zeer groot voor jou,
echt reuze, wat jij doet wat je mee maakt, hoe je het doet je kracht energie, echt toppertje.
Ikzelf merk dat ik af en toe weer sterker ben, zo net na die laatste gesprek bij de gyn en het stoppen met die bezoeken ben ik even ingezakt. ( zie ook mijn gedicht van destijds die ik schreef navv daarvan)
Want ik had zo graag gehad dat we doorgaan konden, nu is het wachten op het IUI, en het verwerken van alles. De rust due nu is hoopte ik dat het goed zou zijn,maar eig wil ik juist verder, en helemaal geen rust, maar goed, nog 2 a 3 maand en dan kunnen en ogen we voor IUI gaan, willen is nog even ander verhaal, die drempel moet ik nog over, maar komt wel.
Ik heb nu heerlijk marco b opstaan , en dan voel ik me even heerlijk. Lekker hard aan mee bleren, soms mee janken en lachen , ach die man kan bij mij heel wat emoties losmaken m heerlijk.
Brechtje meis, makt niet uit hoe je typt onder welke naam we weten wel ja,
hoe is het met julie verder meis?
Hier geenniuews dus verder, niet zwanger helaas. Wel veel en vaka pijnklachten,maar goed, doorgaan …er gaat alleen veel diclofenac en paracetamol door haha
Ik duim voor je Bianca! Goed om eens wat uitgebreider van jou te lezen! Hopen dat je gauw door mag met de volgende stap!!!
:-*
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
SOPJE HEEFT EEN DOCHTER GEKREGEN!!!
HARTELIJK GEFELICITEERD MEID!!
EN VEEL GELUK MET ELKAAR!!!
LIEFS ESTHER :**:
Van harte gefeliciteerd Sopje!!!
EN ROSA HEEFT OOK EEN DOCHTER GEKREGEN!!!
EEN ZUSJE VOOR RINKE!!
HARTELIJK GEFELICITEERD MEID!!!
DIKKE KUS, ESTHER :**:
Jeetje wat een nieuws! Van harte Rosa! Geniet ervan meid!!!
Jeetje meiden!!! :mrgreen:
Sopje en Rosa gefeliciteerd met jullie dochtertje!!! :inlove:
(es ik heb mijn boek naar jou gestuurd, je zult m morgen wel ontvangen denk ik (op het nieuwe adres)
Hoe gaat het met verhuizen? Al helemaal over of nog druk bezig?
Hoe is het hier met iedereen???
hha brechtje jij mag ook wel uitgebreider reageren hoor ikkûh ook aagje zijnnaar jullie
hier alles oke, laatste niwutje van Dré en mij we mogen in mei startten met iui , mijn oude topic is weer naar boven gehaald met alle info,
nog even wachten dus van hiewr uit,
Dat is mooi nieuws Bianca! Wauw! Eindelijk weer een stap verder!
Hier gaat alles erg goed. De kleine maakt het goed en ik ook. Natuurlijk wel wat laatste klachtjes, maar niks bijzonders eigenlijk. Ik moet nog maar 1,5 dag werken, maar heb nu even vakantie. Daarna schandalig lang verlof dus dat is geweldig! Met ons kleine mannetje gaat het ook heel goed. Vorig weekend is hij 2 geworden en het is zo´n heerlijk ventje! Hij kletst de oren van je hoofd en is enorm vrolijk altijd. Dus we genieten met volle teugen!
Nicje hoe gaat het met jou?
ow al weer 2 jaar joh, leuke dag gehad dus? gefeliciteerd nog ,
en met de kleine opkomst dus ook alles oke,spannend, en dus zo al met vakantie en verlof, gaat rap nu , de laatste periode zo voor de bevalling.
Ja hier gaat het goed,
:-*
Tjongejonge…
Waar blijft de tijd zeg…2 jaar GEFELICITEERD kleine man :dance:
Fijn te horen dat ook alles goed gaat met de kleine in jouw buikie :inlove: Spannend hoor… bijna alweer verlof.
Hier gaat alles z’n gangetje… Volgende week ben ik jarig, word ik 30… :dance:
Ik vind jarig zijn zo leuk he, ben ik net een klein kind haha
Mochten jullie zin hebben om te komen
Nicje gaan jullie nog een poging wagen? Hoe gaat het nu? Ik ben erg benieuwd!
En bijna jarig! Hoera! Met de verjaardag van onze vent waren wij ook echt weer kleine kinderen. Mooie taart, slingers en balonnen, heerlijk!
Hoi Meiden,
Dacht laat ik maar weer eens van me horen.
Sopje las dat je net bevallen bent. Nou ja net, een dochtertje. leuk hoor!
essie, bianca en nicje nog steeds hopen op een wonder! ik gun het jullie zo!
brechtje tegen het einde van haar zwangerschap loopt! suces de laatste lootjes meid.
ik schrijf nu zonder hoofdletters omdat mijn kleine deugniet op schoot zit te wiebelen.
ze word morgen 1 jaar alweer wat gaat de tijd toch hard zeg!
zal even een foto plaatsen van hoe ze er nu uit ziet.
meiden ik blijf duimen voor een heel groot wonder voor jullie!!
liefs linda
Hey Linda!!!
Alsnog van harte!!! Tjeempie, alweer een jaar oud! Wat onwijs leuk die foto! Hoe gaat het verder met jullie?
Hoihoi
Wat een poepie :inlove:
Het is wel erg stil hier ja, ik schrijf meestal in een ander topic, daar heb ik veel te melden :mrgreen:
Komen jullie ook weer wat vaker kletsen???
Even een korte samenvatting van ons leven op dit moment:
- morgen (27-03) een MRIscan in Maastricht om te kijken of de endo rustig is of verergerd
- 4 arpil de uitslag hiervan
- 9 mei (geloof ik) gesprek met mijn eigen gyn in Nijmegen over hoe en wat nu verder
Ik voel me redelijk fit. Heb nagenoeg geen pijn, maar wel behoorlijk last van de hormoonspuiten (bijwerkingen)
Ben daardoor erg moe, veel last van mijn gewrichten, val niks af. Maar voordelen, ik voel me goed omdat ik niet ongesteld word, heb bijna geen pijn en als het goed is blijft de endo ook rustig.
Verder zijn we plannen aan het maken voor onze vakantie in Ierland (mei/juni) Hopelijk gaat het deze keer echt door. We hebben het al vaak voorgenomen, maar steeds weer uitgesteld…
Even denken, nog meer nieuws?
Nee niet echt geloof ik…
Nu jullie :)
Oh ja, hoe staat het met de meeting?? Verder dan Brechtje en Bianca kom ik geloof ik niet. :think: :mrgreen:
Nog een keer: WIE WIL ER OOK EEN KEER AFSPREKEN???
(hoe wat en waar moeten we nog bekijken)
Hey Nicje, leuk om weer van je te lezen!!!
Hier is alles prima! Een dikke dikke buik ondertussen, erg leuk! Ik ben nu met verlof en giga aan het genieten van het mooie weer. Onze peuter is de laatste tijd redelijk aan het puberen, dus dat is wel eens lastig, zeker met het vooruitzicht op een beeb. Maar het blijft een superlief ventje dat heerlijke knuffels kan geven voordat we hem in zn bedje leggen :mrgreen:
Met de beeb gaat alles prima. Die zit nog wel lekker geloof ik. Ik ga bevallen in het ZH omdat ik nog steeds bloedverdunners gebruik en dat is nogal link met een bevalling in het vooruitzicht. Ik vind het heel jammer dat ik naar het ZH moet, maar kan me er nu redelijk bij neerleggen. Alle spullen sraan startklaar, dus ik ben benieuwd wanneer de kleine zich naar buiten gaat wurmen.
Dikke kus aan jullie allemaal!!!