De gezellige kletsmiepen :)deel 4

Lieve Nicje, ik had zo´n ander bericht verwacht en gehoopt! Maar ga niet bij de pakken neerzitten meissie, geef niet op! Je kunt wat bloed verliezen, de kleine moet zich innestelen en een beetje buikpijn kan ook! Ik weet niet of je echt hele erge buikpijn hebt, dat zou idd niet echt goed klinken. Maar meis, ik blijf duimen en hopen! Op welke dag van je cyclus zit je nu? Je hebt iig heel erg vroeg getest, dus ook de test is niet helemaal te vertrouwen. Meis ik wil je echt geen valse hoop geven. Ik hoop gewoon dat je toch echt zwanger bent, want idd het is verschrikkelijk als je nu weer zo lang moet gaan wachten en zo veel moet doorstaan! Ik wil zo graag samen zwangeren!!!

Een mega dikke kus van mij! Laat je weten hoe het gaat vandaag? Ik ben enorm benieuwd!

Hoe gaat het Nicje?

Gaat wel.

De buikpijn voelt gewoon niet goed. De endometriose-plekken doen ook pijn (heupen, baarmoederophangbanden (scrabble :))

Theoretisch gezien had ik allang positief moeten kunnen testen. Vrijdag mag officieel, maar ik zit nu op 15 dagen na de punctie en dus 12 dagen na de terugplaatsing.

Het is nog te vroeg, maar de buikpijn is niet goed.

Pfffff, ik blijf maar duimen meissie en hopen! Hopelijk helpt het!

Menstruatie heeft vandaag doorgezet.

Heb al een afspraak gemaakt bij de IVFarts; 1 februari gaan we alles bespreken…

Nu eerst maar eens deze week door te zien komen…

Liefs Nicje :-*

HE VERDORIE!!!

Wat een teleurstelling is dat weer…

Ik word er helemaal kriegel van.

Nicje lieverd, een dikke kus van mij :-* en een dikke knuffel :hug:

Ik leef met je mee vanaf hier!!!

Liefs Esther :**:

Jemig meissie! Ik kan dr echt niet bij! Weer een giga teleurstelling! Oh meis, ik had zo´n goede hoop! Ik zou je heel veel dikke knuffels willen geven, dit is echt ontzettend rot!

Heel veel sterkte de komende tijd, ik hoop echt dat er een hele mooie zon schijnt achter deze dikke wolken!

En je weet ons te vinden he, als je steun zoekt!

Dikke kus!

lieve nicje :hug: :-* ik had zo gehoopt en :cry: met je mee . :-*

Nicje hoe gaat het, lieverd?

Hoihoi

Menstruatie weer achter de rug en we gaan weer vol goede moed verder.

Gek genoeg hebben we niet echt een teleurstelling gehad, het is moeilijk, maar vnl frustrerend.

Oneerlijk voelt het af en toe.

Gisteren weer heerlijk genoten van het manneke van onze vrienden (2 jaar) Dan voelt het wel even pijnlijk, dat we dat zelf niet mogen hebben.

Maar goed, we pakken ons leventje weer op en zijn dankbaar voor wat we wel hebben en dat is oa elkaar :wink:

Hoe gaat het met jullie??

Jade? Alles al een beetje een plekje kunnen geven??

Esther, wanneer is de operatie??

Bianca, hoe was jouw verjaardag vandaag?? :wink:

Brechtje, hoe gaat het met de kleine man?? En met de kleine dame/heer in jouw buikie?? :inlove:

Brennie, je bent niet meer zoveel hier…Alles goed? En met de kleine Sam??

Nog iemand vergeten?

Schrijven jullie ook weleens ergens anders op het forum??

Kom jullie niet veel tegen…

Kunnen we met ‘ons’ cluppie niet een keer een meeting organiseren?? Lijkt me zo leuk. Ben zo nieuwsgierig wie jullie zijn :mrgreen:

kom je mij werkelijk nergens elders tegen :shock: :think:

mwaaaaahahah euhm ik typ overal meen ik maar ene meting is oké :thumbup:

Hahahhaha Bianca

Dat wordt lijstjes tijd :mrgreen:

Gezellige kletsmeiden-meeting ergens dit jaar, ergens in het land :mrgreen:

Bianca

Nicje

Brechtje

Wie volgt… :mrgreen:

ik wou ik zeggen maar ik sta er al tussen :mrgreen:

Nicje ik bewonder je enorm, zo knap dat je elke keer weer het positieve inziet! Want oneerlijk dat is het zeker! Zwaar oneerlijk zelfs!

Nog maar een heeeeeeeeeeeeeele dikke kus voor jou!

Hier alles prima! De kleine vent doet het helemaal goed! Wel erg ondeugend de laatste week en dat ben ik niet zo van hem gewend! Verder ben ik vandaag met hem naar de peuterspeelzaal geweest, eens kijken of het wat voor hem is. We gaan hem nu inschrijven zodat hij met 2,5 jaar erheen kan. Ik ben benieuwd! Vandaag vond hij het iig erg leuk!

De kleine in mn buik doet het ook goed! Super lekker aan het bewegen en tjemig wat gaat de tijd snel! De bevalling racet dichterbij en we moeten nog een naam verzinnen!!!

Een meeting, klinkt een beetje eng! Ik laat het als jullie het niet erg vinden afhangen van wanneer jullie het willen afspreken, na de bevalling wil ik nl. weer borstvoeding geven, dus dan ben ik even aan huis gebonden…

dus dat beteknd ja ik wil wel op het lijstje ? :dance: :dance: :dance:

Hihi zet me dr iig maar bij :slight_smile:

:stuck_out_tongue: :dance: :thumbup:

Tis een beetje stil hier…

Hoe gaat het allemaal??

Angst om af te spreken :angel: :mrgreen:

Haha, ja, nu al de bibbers!

Hier alles prima hoor! Kleine maakt het goed en ik ook! Hoe is het met jou?

Alles rustig hier.

Soms een beetje moeite met alle zwangeren en kinders om ons heen, maar over het algemeen redden we ons prima…

Beetje stressen op mijn werk op dit moment, dat is wel ontzettend balen. Maar goed, het is nu ff niet anders. Komt wel weer goed.

Geniet al heerlijk van het voorjaarsweer, heerlijk is dat!! Mag van mij wel zo blijven, geen winter meer :wink: