De Frogers, effe geen cent te makken

@Bella wrote:

Heb je het tegen mij??

Iemand anders stelde hier dat ze hem dat nooit zag doen dus ik vroeg me ook af hoe die persoon dat wist?

O dan heb ik de zin niet goed begrepen

@Janet76 wrote:

De woning vond ik nog meevallen, denk dat mensen die in de bijstand zitten toch niet zo wonen… :think:

Het hoeft niet perse meteen een vervallen woning te zijn hoor. Mijn echte moeder zat ook in de bijstand en had een gewone 1gezinswoning. Echter moet je gewoon heel goed wikken en wegen wat echt belangrijk is. Is een nieuw behangetje echt nodig of hebben je kinderen ECHT nieuwe schoenen nodig.

Ik moet zeggen dat ik het best goed van hen vindt :thumbup:

Zelf heb ik in het verleden een boel schulden gehad en moest ik rond komen van een uitkering (wat niet echt veel bedoeg) terwijl ik op mezelf woonde. Gelukkig nooit de voedselbank hoeven in te schakelen, maar gemakkelijk was het zeker niet. Ik at de laatste week voor mijn geld gestort werd bij vrienden, mijn ouders of de hele week brood.

Gelukkig zit ik niet meer in dat schuitje en mag ik mezelf wel in mijn handjes knijpen dat ik alles zelf opgelost en afbetaald heb, maar ik wil ook nooit meer in die situatie terecht komen. Ik denk dat ik het volgende week weer ga kijken.

Maar dan wel op uitzending gemist. Heb ik tenminste geen reclame’s :mrgreen:

Belachelijk Dom en Dom programma…

Leed vermaak…

heb zelf meegemaakt dat ik met 20 euro per week met 2 kids rond moest komen…en daar moest ik echt alles van doen… :twisted:

(Pak luiers kost al 9 euro en voeding 6 euro…)