Elle, met een beetje pech hebben wij deze ronde ook weinig kansen om op de juiste tijd te klussen.
Mijn vriend heeft deze week nachtdienst, dus dat wordt op rare tijden klussen, of niet.
Tot nu toe is het het laatste.
Klaproos, Gefeliciteerd met (wederom) een mooie/goede echo! :dance:
Super dat de hematoom iets is afgenomen en dat 'ie onder het vruchtje zit!
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier!
Eerste ronde, eerste kindje, 28 jaar, eerstvolgende menstruatie zou 27 september zijn.
Al een paar maanden “ont-pillen” achter de rug, nu de condooms ook in de prullenbak!!
Mijn menstruatie is altijd heel erg regelmatig, elke maand tot op de dag af 27 dagen en ik voel mijn eisprong.
Zoals vandaag dus!
Dus de afgelopen dagen en ook vandaag geklust!
Morgen ook nog maar en dan wachten!!
@Lotte wrote:
Elle, met een beetje pech hebben wij deze ronde ook weinig kansen om op de juiste tijd te klussen.
Mijn vriend heeft deze week nachtdienst, dus dat wordt op rare tijden klussen, of niet.
Tot nu toe is het het laatste.
Ja, lastig is dat he? Er zijn gewoon tijdstippen waarop je dat echt niet kunt opbrengen… Zou wel makkelijk zijn als die mannen een soort klusvrij zouden kunnen nemen, maar dat gaat helaas niet.
@Bente wrote:
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier!
Eerste ronde, eerste kindje, 28 jaar, eerstvolgende menstruatie zou 27 september zijn.
Al een paar maanden “ont-pillen” achter de rug, nu de condooms ook in de prullenbak!!
Mijn menstruatie is altijd heel erg regelmatig, elke maand tot op de dag af 27 dagen en ik voel mijn eisprong.
Zoals vandaag dus!
Dus de afgelopen dagen en ook vandaag geklust!
Morgen ook nog maar en dan wachten!!
Welkom hier! Hopelijk is het snel raak.
Bente, welkom hier en veel succes met klussen.
Hier vandaag ook weer rekbaar slijm gespot.
Ik ga zo weer een ovutestje doen.
Er zou toch op z’n minst een licht streepje zichtbaar moeten worden lijkt me.
Ik had maandagavond een pos.ovutest…zondag, maandag en dinsdag flink geklust…vanavond ff rust! Of zou vanavond ook nog moeten? ach…pech! nu weer 2 weken wachten, aaacch!
Ik wil zo graag! Gelukkig is het druk op het werk. dus goede afleiding.
zooo ik lees dat er een aantal meiden flink geklust hebben :lol:
Ik ga voor jullie duimen hoor!!!
Nou, ik ben weer thuis. Heb het heerlijk gehad in Rome, wat een prachtstad. Echt een aanrader!
@ Meggie: jaja, er is al echt een verschil te zien met de vorige foto! Vakantiebuikje, haha!
@ Memmie: weet dat het te vroeg zou kunnen zijn, maar heb goede hoop. De vorige keer testte ik 2 dagen voor NOD positief met een Kruidvattest. Daarnaast was mijn cyclus de vorige keer 26 dagen en ga ik er bij maandag vanuit dat het er eentje van 28 zou zijn, dus misschien is za al wel NOD. Snappie? Kan niet wachten!!
@ Lotte: mijn libido is erg wisselend, maar de laatste tijd wel goed. Merk dat ik tijdens mijn vruchtbare dagen wel meer zin heb. Vriendlief wil altijd, dus dat maakt het dan wel makkelijk, maar wanneer ik geen zin heb juist wel moeilijk. Vind het dan soms wel erg sneu voor hem. Tijdens de laatste paar weken van mijn zwangerschap hebben we helemaal geen gemeenschap meer gehad (bij placenta-insufficientie wordt het ook afgeraden) en dat vond ik erg zielig voor hem.
@ Klaproos: :dance: Wat een fijn nieuws zeg!! Wat een opluchting! Probeer ervan te genieten…
@ Lotte en Elle: Pak elk moment, zou ik zeggen! Succes
@ Zeilertje en Bente: Spannend!! Moeilijk he, wachten!?!? :thumbup: :thumbdown:
Meiden ik kan jullie gerust stellen, we hebben geklust hoor
hhahaha laat ze nu maar lekker zwemmen
:lol: Lotte :lol:
Moge het voor jullie allemaal heel snel raak zijn :inlove: :inlove:
:lol: Dank jullie wel.
Maar we zijn er nog niet met 1 keer klussen
@Lotte wrote:
:lol: Dank jullie wel.
Maar we zijn er nog niet met 1 keer klussen
Nou als ze 72 uur leven en jouw eisprong komt in die tijd :roll:
ik ben er ook nog :oops: sorry dat ik niets liet horen :oops:
Ben dus echt heel erg ongesteld geweest. En ben het nu nog trouwens. Maar ja.
Maandag en dinsdag was Stein vrij van school maar ik denk dat hij zijn ritme en regelmaat echt miste want hij was een echte draak. Heel erg was dat. En vandaag na school…engeltje weer :inlove: .
Klaproos: gefeli met je mooie echo :inlove: :dance: :dance:
Hi!
We hebben zondag, maandag en dinsdag geklust, en ik had maandagavond een pos. ovulatie test. Zou dat genoeg zijn? Vanavond hadden we echt geen zin! Morgen wel weer hoor…
En ze zeggen dat je het beter om de dag kunt doen, maar hoe doen jullie dat rondom een pos. ovu-test?
Groet, zeilertje
Oe wat een boel geklus hier!!! Spannend!!!
Mijn vruchtbare dagen waren tussen 10 en 16 sept geloof ik.
Nu maar wachten tot de NOD…
Duurt zo lang!!
Joehoe…ik spring hier weer even in, heb ik nog iets gemist?? :-*
welkom terug chelleke
zeilertje wij deden het rond de eisprong elke dag
Nou, nog maar 7 daagjes wachten.
Maar…ben er bang voor, voel of merk niks aparts, alles is gewoon zoals normaal.