De Ei-rammelaars deel 8 alweer!

Jannigje en Chelleke; :hug: :hug:

Balen dat jullie ongesteld zijn geworden. Nieuwe rond nieuwe kansen, maar ik weet uit ervaring dat het soms niet zo optimistisch voelt.

Jannigje en Chelleke wat ontzettend balen dat jullie ongesteld zijn geworden. Gadsie zeg, waar een nieuwe rond in. Nou hoop echt dat het komende ronde dan raak is.

Ik strooi nog even wat hormoontjes

:: :: :: :: :: :: ::

:
: :: :: :: :: :: ::

:

:

Karin welkom terug, dat zijn flink wat foto’s. Ik herken het wel… :wink:

Amaya: pfff wachten, zwaar voor je. Je weet natuurlijk totaal niet waar je aantoe bent…

Klaproos: nog steeds alles goed bij jullie? Mijn mobiel kan nog steeds niet terug smsen maar als het goed is kan ik deze week een nieuwe uitkiezen.

Andere dames, hoe is het met jullie???

Ik ben sinds deze week (echt op stipt 10 weken) echt niet lekker. Helaas misselijk, rare buik, af en toe duizelig en het liefst ieder uur eten. De kleine uk vreet dus lekker al mijn energie op. Nou ja als de uk maar groeit dan eet ik wel wat meer. Daarbij moe pffff. Vannacht voor het eerst sinds 8 weken eens goed geslapen. Half elf naar bed gegaan. Gewoon maar 1x wakker geworden (om 5:30) om te plassen en toen rond 9:00 wakker. Nou dat is lang geleden hoor! Schijnbaar was ik zo moe hihihi.

Volgende week maandag de combitest. Toch ook wel weer spannend. Hopelijk is alles goed met onze uk. En dan kan ik het eindelijk aan iedereen vertellen.

Ik reageer hier niet zo vaak meer maar dat komt omdat ik soms gewoon geen puf heb. En om altijd maar ego over mezelf te hebben tsja dat past ook niet bij me.

Maar lees hier echt nog iedere dag hoor :slight_smile:

Hoop gewoon voor een aantal dames hier dat ze ook snel die beruchte test vast mogen houden. Ik vind het zo rot dat jullie dan al “zo lang” bezig zijn en ik gelijk raak had met mijn rare cyclus. Ik gun het jullie gewoon zo!!! Dus komop eicel en zaadcellen, versmelt tot iets moois!

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Voor iedereen die het nodig heeft!!!

@Meggie: Ik herken het wel hoor, die moeheid. Had ik ook tot (wil je niet ontmoedigen) ong 16 weken. Vooral s’avonds, na het avondeten kon ik zo in slaap vallen. Of heel veel zin in eten en dat dan ook eten en zodra ik het op had de neiging om alles weer uit te :sick: . Wat niet gebeurde, maar was wel misselijk.

Verder hier weer druk aan het werk geweest; gisteravond na mijn dienst (van 12 tot 20 uur) had ik bereikbare dienst, kon blijven en tot 23 uur gewerkt, gelukkig vannacht niet opgeroepen en dus wel redelijk geslapen.

Afgelopen week op kraamvisite geweest en oh wat is dat toch wel weer geweldig zo’n kleine uk. En Matthijs de rest van de week heel hard baby roepen zodra hij een baby zag. (Zoals van de week in de AH, hij ziet een maxocosi en gilt heel hard “BABY”!!!. En " baby schrapen" (slapen dus))

En nog een maandje en dan wordt onze kleine uk alweer 2! Van de week maar eens uitnodigingen gaan maken voor zijn verjaardag. En bedenken wat voor een taart, en… en… Iemand nog leuke ideeen voor een verjaardag (versieringen, traktaties of gewoon hoe vieren de moeders onders ons de verjaardag van hun kroost??)

Zo en dan ga ik nu een douchen, genoeg in mijn pyjama rondgehuppeld.

Groetjes Moon.

Meggie, die vermoeidhei herken ik ook maar al te goed.

Toen ik zwanger was werd ik 's ochtends al moe wakker, en dat terwijl ik toch echt wel goed sliep.

Maar met een beetje geluk voel je je over een paar weken beter :hug:

Hier is de klusperiode officieel geopend :mrgreen:

We gaan weer flink ons best doen.

Jeetje… wat krijg ik de kriebels van jullie!! :smiley:

Ik moet even een beetje in de ‘verhalen’ van iedereen komen, maar ik kan bijna niet meer wachten! Het is dat mijn man soms de verstandigste is, en me herinnert aan het kopen van een huis, mijn medicatie etc. :wink:

Tja, nog maar even wachten dan! :roll:

Is er iemand die een mirena heeft gehad? Kwam je menstruatie weer snel regelmatig op gang? Ik hoor verhalen dat het soms maanden duurt voordat het uberhaupt komt…

Lieverds, allemaal hel veel :hug: voor wie het nodig hebben!

ici: ben je nog niet zwanger? al wel aan het proberen? of alleen nog aan het denken erover?

Hoe oud ben je?

Veel plezier op dit forum!

Groetjes zeilertje

@ Moon: wat me vooral opbreekt is het slechte slapen. Ik kan daar mentaal niet zo goed tegen. Ik word daar licht labiel van. Maar goed ik herken het en weet hoe er mee om te gaan en als het echt niet gaat heb ik hulptroepen die ik kan inschakelen.

Leuk verjaardag van jullie uk voorbereiden! Leuke avatar ook :smiley:

@ Lotte: heeeel veel klusplezier!!!

@ Ici: uiteindelijk wordt je geduld hopelijk snel beloond! Neem je tijd om in de verhalen te komen :slight_smile:

Ik voel me op en top zwanger, gewoon echt een vaatdoek eerste klas. Maar ja ik ga er dan maar vanuit dat de uk zijn energie pakt.

Bijna al 11 weken, nog 2 daagjes :slight_smile: Het is alsof ik 1 week terug nog met de positieve test in mijn handen stond.

Mijn zus vond dat ik een vakantiebuikje had… slik. Hihihi nou ja nog even en dan mag ze het weten. Nog 1 week :smiley:

Ik zet nog even een buikfoto in het showforum. Bescheiden mini buikje maar ja er groeit wel wat moois in dat bescheiden buikje :smiley: Ik zie en voel wel veranderingen in mijn buik. Gelukkig maar anders zou ik het echt niet geloven…

Het is hier wel rustig hoor. Maar ja als je ziet hoeveel er uit dit topic nu zwanger zijn en druk aan de klus zijn… tsja niet zo gek dan.

Maar goed ik praat wel voor 2 hoor :smiley:

:oops: Ik heb niet zoveel zin om te klussen, en volgens mij mijn vriend ook niet.

Hebben jullie dat ook wel eens?

@Lotte wrote:

:oops: Ik heb niet zoveel zin om te klussen, en volgens mij mijn vriend ook niet.

Hebben jullie dat ook wel eens?

Wij hebben dat heeeeel erg vaak. En gelukkig vormt het tussen ons geen probleem. Ik ben ergens ook wel blij dat het raak was want zag er toch wel tegenop om geregeld te moeten terwijl we dat anders ook niet deden.

:hug: :hug: :hug: voor Bianca

:hug: voor Jannigje en Chelleke

Oeioeioeei, gaat snel Meggie! Zo leuk dat je het volgende week gaat vertellen! :mrgreen: Kan je foto vanuit hier niet bekijken maar dat doe ik later van de week.

Ik zit een paar dagen in Rome met een goede vriendin en heb toch wel een klein beetje het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn. Maar ja, dat dacht ik vorige maand ook :roll: . De laatste 2 weken van mijn cyclus heb ik nl steeds pijnlijke, gezwollen borsten (scheelt wel een cup) met aders en grote tepels. Maar nu heb ik ook gezwollen schaamlippen en gewoon ‘het idee’. Hmmmm… zondag/maandag NOD, dus ik denk dat ik vrijdag of zaterdag wel even een Mat Care testje ga doen. Vriendlief is nl zaterdag jarig en dat is natuurlijk wel een leuk kado (of juist niet als het niet zo blijkt te zijn :? ) en dan is er een feestje en is het wel handig om te weten of ik veel mag drinken of niet 8).

Nou ja… Morgen ga ik weer naar huis en dan flink uitrusten. Merk wel dat mijn conditie door de pre-eclampsie wat minder is en denk dat ik heel wat slaap in te halen heb.

Spannend Noor, ik hoop dat je positief test.

Dat zou inderdaad een mooi cadeau zijn.

En dan natuurlijk niet vertellen dat je gaat testen hè? :wink:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Noor, spannend! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray: Maar euh…je test dan wel voor je NOD en dan kan 'ie negatief aangeven terwijl je toch zwanger bent… Dus, toch voorzichtig met drinken dan? :wink: Zou idd een heel mooi cadeautje zijn zeg!

Lotte, Hier ook iemand met een laag libido… :oops:

Hier is het echt veranderd NA de geboorte van onze eerste zoon.

Als het aan mij ligt, hoeft het niet zo (vaak)… arme vent!

Maar jah, als je zwanger wilt worden zou het toch wel handig zijn als 't wat hoger was!

Meggie, 'n vakantie buikje :lol: Heeft ze geen ander vermoeden?

'k Zal zo ff je beginnende buikie bewonderen in het SF!

Ici, ik ken ieders ‘verhaal’ ook nog niet hoor! Komt vanzelf! Welkom btw!

Moon, wat schattig, Matthijs helemaal into the baby’s :lol:

Ook al bijna 2! Gaat snel he?!

Hoe is 't met de rest?

:-*

Lieve Klaproos,

Ik wil je heeeeel veel succes en sterkte wensen met de echo vanmiddag!

Ik ga aan je denken meid!

Hopelijk gaan jullie weer een mooi hartje zien kloppen!

:-* :-* :-* :hug:

Heb je vanmorgen al gesmst :slight_smile: :wink:

Kindje maakt het goed, volgens deze echo nu 7w2d. De hematoom is ietsjes kleiner geworden, halve centimeter ongeveer… en zit mooi ónder het vruchtje, dus als ie gaat is de kans minder groot dat ie het kindje meeneemt.

Hoef nu pas over twee weken terug te komen.

Moet nu zo werken, dus lees later weer even bij!!

Hier even voor alle gegadigden wat hormoontjes:

:: :: :: :: :: :: :: :: ::

:
: :: :: :: :: :: :: :: ::

:

Durf het nu wel te doen, ben een stuk gerustgestelder! :lol: YES IK BEN GEWOON ZWANGER!

Spuit11 heeft net nog eens haar sms gelezen :oops: :oops: :oops: heb je al teruggesmsed :slight_smile: (via internet want kan nog steeds niet terug smsen) Maar toen had ik je bericht hier nog niet gelezen hoor!

Maar pfieuw fijn dat de kleine het goed heeft in jouw buik. En hematoom ook gelukkig minder. En 7w2d :dance: ben zo blij voor je dat alles goed is!

En inderdaad je bent gewoon zwanger hoor. Nu proberen te genieten, je staat onder extra controle en weet wanneer je aan de bel moet trekken toch.

Maar nogmaals ben gewoon opgelucht dat het positief was vandaag :smiley:

:-*

Noor ik hoop t voor je, t zou idd en geweldig kado zijn. :pray:

KLaproos wat fijn dat de echo goed was en die hematoom aan het krimpen is :dance: :dance:

Ik typ momenteel niet zoveel, ik heb een ontstoken schouder en die doet soms vreselijke pijn, maar lees wel mee :wink:

:dance: Klaproos, wat een goed nieuws.

Het gaat nu vast en zeker helemaal goed komen.

Hier vandaag rekbaar slijm gespot, maar nog geen positieve ovu-test :?

Zelfs geen heel vaag streepje.

Ik weet nu even niet zo goed wat ik moet geloven.

Vanavond mijn mannetje maar proberen te verleiden.

@zeilertje76 wrote:

ici: ben je nog niet zwanger? al wel aan het proberen? of alleen nog aan het denken erover?

Hoe oud ben je?

Veel plezier op dit forum!

Groetjes zeilertje

Nee, nog niet zwanger. Eerst even de fase ‘huis kopen en inrichten’ door en dan willen we er voor gaan :smiley: . Maar zoals ik al zei; het kan me niet snel genoeg gaan.

De komende maanden maar goed gebruiken om wat artsen af te lopen (i.v.m. medicatie) en ten slotte het spiraal te laten verwijderen.

Ben trouwens, nog 2 maandjes, 25 jaar ‘oud’ :wink:

@Klaproos wrote:

Heb je vanmorgen al gesmst :slight_smile: :wink:

Kindje maakt het goed, volgens deze echo nu 7w2d. De hematoom is ietsjes kleiner geworden, halve centimeter ongeveer… en zit mooi ónder het vruchtje, dus als ie gaat is de kans minder groot dat ie het kindje meeneemt.

Hoef nu pas over twee weken terug te komen.

Moet nu zo werken, dus lees later weer even bij!!

Hier even voor alle gegadigden wat hormoontjes:

:

:

Durf het nu wel te doen, ben een stuk gerustgestelder! :lol: YES IK BEN GEWOON ZWANGER!

Wat fijn meis! Dan kun je nu eindelijk een beetje gaan genieten. Ik vang hier even wat hormoontjes, want ik wil nu ook wel eens een keer zwanger worden, maar met een beetje pech is vriendje weer precies in t buitenland als ik mijn eisprong heb. Nou ja, afwachten maar (en duimen dat ik mijn eisprong dit of volgens weekend heb).