De Ei-rammelaars deel 8 alweer!

@Klaproos wrote:

:eh: Hoe doe jij het dan?
ik voel het aan mijn onderbuik.

Kleine steekjes in mijn onderbuik. En soms dus meer slijm en soms juist niet :think: :eh:

Ja en dan voel ik ook nog niks… heb ik dan wel een eisprong? Ongesteld zijn is daar toch een bewijs van?

halloooo

vandaag toch niets gedaan aan het kamertje

even een rust dagje dachten we zo

hebben allebei zo’n spierpijn hahahahah

maar zijn wel ff eruit geweest naar de ikea

leuke dingetjes gezien maar wachten nog even tot volgend salaris

klaproos met een eisprong krijg je een temp steiging van +/- 1 graad

dus zou best kunnen dat je die hebt gehad

dus nog ff gauw klussen zou ik zeggen :mrgreen:

Dat zou dan betekenen dat ik een vet lange cyclus heb…? Zou afgelopen vrijdag (volgens berekeningen) mn eisprong gehad moeten hebben…het is nu dinsdag…

:eh: je bent nu toch in het groene gedeelte met je ticker?

als ik het zo zou zien loop je best op schema

het kan altijd later … ik had altijd rond dag 16

ja dat wel… zo mn lief maar even verleiden dan :stuck_out_tongue: :lol:

@Klaproos wrote:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hier moet er ook nog iemand verleid worden maar ik heb het idee dat me dat vandaag niet gaat lukken.

Hij vind dat er een dag tussen moet zitten. :wall:

En ik denk dat ik vandaag mijn eisprong voel…mannen.

Oh… goed je best doen dus :mrgreen: Weet ook niet of het hier gaat lukken, hij komt zo pas thuis, heeft de hele avond gelijk uit zn werk in zn huis staan schoonmaken en opruimen…

Wat betekent die witte vloed nou dan??? Heb nu wel veeel ‘slijm’

@Klaproos wrote:

Dat zou ik ook maar eens even doen :mrgreen:

misschien overvloedig sperma wat altijd een dag of 2 in je lijf blijft??? :think: :eh:

Haha vanavond allemaal aan de … :mrgreen: :inlove:

@Jannigje wrote:

misschien overvloedig sperma wat altijd een dag of 2 in je lijf blijft??? :think: :eh:

Is dat kleurloos?

@Klaproos wrote:

@Jannigje wrote:

Is dat kleurloos?
wittig

@Lotte wrote:

Hier moet er ook nog iemand verleid worden maar ik heb het idee dat me dat vandaag niet gaat lukken.

Hij vind dat er een dag tussen moet zitten. :wall:

En ik denk dat ik vandaag mijn eisprong voel…mannen.

Dan heb je ook duidelijk een kortere cyclus…

Crèmig? :sick:

@Klaproos wrote:

Crèmig? :sick:
ja alle wittinten :lol: :lol: :lol:

Wittig/cremis kan hoor.

Maar ik twijfel er niet aan of je geen eissprong hebt want je hebt toch al een heerlijkkl kind

Ja dat wel maar ik ken iemand die dat ook al heeft ong net zo oud als mijn zoontje en zij is nu al een paar jaar bezig voor een tweede en bleek dus verklevingen te hebben in de eileiders… :eh:

Ik zit even te denken hoeveel sex we gehad hebben afgelopen week… nu was zondag al de laatste keer… komt die rommel er nu nog uit dan?? dan heb ik nu dus geen eisprong?? oohhhhh wat lastig!

@Klaproos wrote:

Ik zit even te denken hoeveel sex we gehad hebben afgelopen week… nu was zondag al de laatste keer… komt die rommel er nu nog uit dan?? dan heb ik nu dus geen eisprong?? oohhhhh wat lastig!
gewoon sexen vandaag dan zit je altijd goed.

Ik heb trouwens na sex altijd 2 dagen erna meer slijm. Ook als ik niet in mijn groene vlak zit