Tweet, in dat geval denk ik ook dat het door het verwijderen van het spiraaltje komt.
Maar inderdaad de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Hier is alles rustig.
Slik braaf mijn laatste pilletjes en foliumzuur. :mrgreen:
Jannigje
En mijn eierstokken blijven maar rammelen… :lol:
Komende maand zal het nog wel even blijven rammelen in ieder geval…
@Tweet wrote:
Komende maand zal het nog wel even blijven rammelen in ieder geval…
:hug: :hug: :-*
@ Tweet: ik hoor je heel hier rammelen
@ Jannigje: heeeeel veel beterschap, hopelijk voel je je snel beter!
Ik ben blij dat de werkdag erop zit. Ben doodop. Gisteravond ineens hoofdpijn tot ik vanmorgen paracetamol nam, beetje buikpijn dus ik dacht, jaa die test is niet meer nodig maar heb de gehele dag geen druppel bloed gezien :evil:
Nog 1 dagje en dan gelukkig weer weekend. Gelukkig met lekkerrrr weer :thumbup:
Patricia heeft vandaag haar NOD, ik ben benieuwd
Beterschap voor Jannigje! :hug:
Hier is denk ik de hooikoorts toegeslagen… de berken schijnen in bloei te staan, laat ik daar net allergisch voor zijn :wall: Benauwd, niezen en snot!
Vanavond is de moeder van de meisjes aangehouden toen ze hen naar mn vriend wilde brengen. 90 euro boete en ze mocht niet met de kids verder rijden. Dat krijg je als je je kinderen niet vastzet in kinderzitjes. :naughty: Wij houden altijd maar ons hart vast dat ze geen ongeluk krijgen. Voor die 90 euro had ze zowat een stoeltje gehad… :snooty: muts… Mn vriend heeft ze op moeten halen.
Huis maar weer in prijs laten zakken… we hebben nog 14,5 week… zucht…
Klaproos: Jeetje zeg 2 kids vervoeren zonder stoeltjes :wall: En idd van die boete had ze haast een stoeltje kunnen kopen.
En het wil niet echt opschieten met het huis hé?
En hooikoorts heb ik gelukkig niet maar het valt wel op dat ik in bepaalde maanden erg verkouden ben :roll:
Sterkte met je hooikoorts,
Meggie: Jeetje jij bent echt ver overtijd.
Ik heb altijd zoiets van :“of ongesteld of zwanger… maar hier heb je niets aan”
Snap je??? Ik ben af en toe nog al vaag :roll: :mrgreen:
Ik voel me nu al een stuk beter en ik heb ook tegen mijn werk gezegt dat ik morgen gewoon kom werken
@ klaproos: Jeetje zeg! Wat naar zeg… pff vervelend hoor dat de verantwoording voor haar kinderen zo ver te zoeken is :wall: je houdt je hart soms vast denk ik…
Sterkte met je hooikoorts!
@ Jannigje: fijn dat het weer wat beter gaat meid. Bikkel ben je dat je morgen weer gaat werken
Ik snap wel wat je bedoelt hoor met of ongesteld of zwanger.
Zit nu op dag 61 en we tellen fijn door… maar ik heb nog stille hoop dat ik vannacht of morgen nog ongesteld word :lol:
Oh gelukkig maar… Had ik afgelopen week ook :? een paar dagen erg moe en licht in mn hoofd, nu dan mn hooikoorts… misschien voorjaarsmoeheid? (ook al kan ik me niet bedenken waarom, ben DOL op voorjaar!)
het voorjaar brengt altijd mooie dingen mee… bloemen die uitkomen, bomen die gelukkig weer kleur krijgen, beetje zonneschijn , vakantiegeld :lol: en noem zo maar op :mrgreen:
Ik ben ook dol op het voorjaar. Ik neem het vele niezen maar op de koop toe :mrgreen:
Vooral dat vakantiegeld :dance:
Moeten we nog een maandje op wachten.
@Lotte wrote:
Vooral dat vakantiegeld :dance::lol: :lol: :lol: is hier helaas al uitgegeven :mrgreen:
Moeten we nog een maandje op wachten.
Dat is snel. :o
Ik heb geen idee hoeveel ik dit jaar krijg (net een nieuwe baan) maar ik denk dat het grootste deel voor de vakantie gebruikt gaat worden.
En verder :think:
@Lotte wrote:
Dat is snel. :oIk ga in juni een week op vakanie en in juli een week op vakantie.
Ik heb geen idee hoeveel ik dit jaar krijg (net een nieuwe baan) maar ik denk dat het grootste deel voor de vakantie gebruikt gaat worden.
En verder :think:
Alle2 de vakanties zijn al helemaal betaald dus als mijn vakantie geld binnen is stort ik dat terug naar mijn bank goed he van mij.
Ik heb ook een nieuwe baan sinds januari. Van mijn oude baan heb ik mijn vakantie geld al gehad en dat heb ik toen opzij gezet :mrgreen:
Yeah vakantie geld! Ons geld is ook al besteed voordat het uberhaupt op de rekening staat hahaha.
Ik ben ook benieuwd wat ik krijg, werk nu pas echt een heel jaar dus krijg nu ook van een jaar vakantiegeld.
Mooi weer maakt blij
Ja, heerlijk… vakantiegeld dat er weer aankomt. Hier is het in gedachten al uitgegeven… voor de verandering echt aan vakantie dit jaar
Hele dag hoofdpijn gehad trouwens, ben blij dat de werkdag erop zit en ik wat minder stress aan m’n hoofd heb.
Manlief staat nu in de tuin te klussen. Heerlijk, die lange lichte avonden! Van het weekend is de tuin als het goed is grotendeels klaar. Kan ik mooi buiten zitten in de zon met Pasen! :dance:
ik ga al best vroeg dit jaar op vakantie.
Heb er aan de ene kant wel zin in. Lekker eruit enzo maar aan de andere kant zie ik er ook een beejte tegen op
Ik kreeg van mijn vorige werkgever een flinke nabetaling, inderdaad met vakantiegeld.
Binnenkort moet ik mijn nieuwe fiets betalen (het deel wat niet via het fietsplan gaat) dus daar kan ik het geld mooi voor gebruiken.
Oh das een goeie! Ik wil ook eigenlijk nog een nieuwe fiets kopen …
en dan meteen eentje waar ook een kinderzitje op kan straks