De Ei-rammelaars (deel 5)

Tweet, zou het een innesteling kunnen zijn? :think:

@mariamaria wrote:

Vandaag vakantie gepland… en na de vakantie stop ik! :slight_smile: Betekent dat half augustus de pil de prullenbak al in gaat!! :thumbup: Jeej!

:dance: :dance: :dance:

@Lotte wrote:

:dance: goed nieuws.

Waar gaat de reis naartoe?

Zon, zee, mooie plaatsjes, leuke mensen, onderwaterwereld… en dat alles in een ver zonnig land. Nu al zin in!

Klinkt goed zeg.

@mariamaria wrote:

Vandaag vakantie gepland… en na de vakantie stop ik! :slight_smile: Betekent dat half augustus de pil de prullenbak al in gaat!! :thumbup: Jeej!

Leuk!!! Spannend hè :slight_smile:

@ Tweet: ik heb de datum al verwijderd maar als je wilt kan ik die weer terugzetten. Kan Lotte gelijk hebben dat het innesteling was? Ik hoop het voor je!

@Lotte wrote:

Tweet, zou het een innesteling kunnen zijn? :think:

Innesteling???

Vijf dagen na het verwijderen van mijn Mirena???

Dat denk ik toch niet hoor!!!

:shock:

Zo dan… En bedankt voor dat zaadje in mijn hoofd!!! :shock:

Zal toch niet waar zijn???

Ik moet wel vandaag of gister ergens mijn ei hebben…

Maar nu al zwanger???

Dat kan toch niet?

@Tweet wrote:

Zo dan… En bedankt voor dat zaadje in mijn hoofd!!! :shock:

Zal toch niet waar zijn???

Ik moet wel vandaag of gister ergens mijn ei hebben…

Maar nu al zwanger???

Dat kan toch niet?

Ohhh arme jij!

Ik heb er geen verstand van verder maar wie weet.

Mirena is natuurlijk wel met hormonen maar dat werkt misschien hetzelfde als de pil? Iedere dag een beetje hormonen?

Klopt, iedere dag een minuscuul beetje hormonen, nog minder dan de pil…

En doordat het een IUD is, is het ook al redelijk preventief…

Zolang er iets in je baarmoeder zit, heeft je baarmoeder het vage idee dat je zwanger bent, en zal dus niet NOG een innesteling toestaan…

Een zaadje in je hoofd??? :shock: Verklaar je nader…

Ik snap het niet :doh:

In de USA zeggen ze vaak dat ze een “seed in their head” hebben, wanneer iemand een idee in je hoofd “plant” :wink:

hihihihi

Vandaar dus zaadje… Als in zaadje van een plant, dat dus in mijn hoofd geplant is :lol:

Het zal wel wonderlijk zijn als het dan een innestelingbloeding was…

Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit… Mijn Grote Held is dwars door de pil gekomen :mrgreen:

Maar thnx voor je uitleg :oops:

Mijn prinsesje kwam ook dwars door de pil EN condoom, zes jaar geleden, dus vertel mij wat :lol:

En uitleg is no problemo hoor! Ik en mijn amerikaanse uitspraken ook altijd! :wink:

Ik durf echt niet hopen dat ik nu al zwanger zou zijn… :shock:

Waar ik daarstraks nog doodmoe op de bank lag te suffen, ben ik nu compleet in shock en klaarwakker… :shock:

Aaaahhhwww :hug:

Joh maak je niet druk, wie weet was het een reactie op het spiraaltje verwijderen… Met spiraal was je vast ook niet veel ongesteld?

Neuh, meestal maar 1 of 2 dagen een heel klein beetje :slight_smile:

Daarvoor was ik net een waterval als ik ongesteld was, moest ik superplus tampons de eerste twee dagen binnen twee uur verwisselen anders lekte ik zeker door! :lol: Maar toen was ik ook wel langer ongesteld, zo’n vijf tot negen dagen, gemiddeld genomen…

Vooralsnog ga ik er maar gewoon vanuit dat het het verwijderen van het spiraaltje is, dat mijn bloedingen veroorzaakt heeft.

De rest zie ik dan later wel. Voorlopig kan ik toch nog niet testen! :wink:

Anders krijg ik helemaal geen rust meer de komende weken!!! hihihi :lol:

meiden als ik weer wat meer puf heb kom ik weer wat meer kletsen hier hoor.

Ik heb vannacht geslapen van 18 uur tot nu net.

Ik heb denk ik een griepje ofzo. Ben zo moe en duizelig

Beterschap Jannigje!!!