Alvast welterusten Klaproos
@Meggie wrote:
@Tweet wrote:Zo dan! Geloof dat wij iets te hard geklust hebben, want ik vloei als een gek! :shock: :lol: :mrgreen:
Bedoel je dat je denkt dat het raak is Tweet?
Nou nee, juist dat het niet gelukt is, aangezien ik zo vloei
@ Lotte: oh ja dat is ook zo je begint nog niet direct juli was het pas natuurlijk
@ chelleke: wat vervelend van je schouders joh! oh hoop echt dat je snel zwanger mag zijn en eraan geholpen kunt worden. Lijkt me vreselijk die pijn.
@ Tweet: oh op die manier vloeien hmmm wel jammer, op naar de volgende ronde!
@ Klaproos: hopelijk heb je een fijne nachtrust gehad
We zijn in ieder geval weer halverwege de werkweek
:-*
Ik meld me ook weer even.
Heb vandaag opstartproblemen van hier tot Tokio.
En ben gefrustreerd over mijn stomme rot cyclus. Ik wilde eerst nog tot 19 april wachten met testen maar heb besloten het volgende week donderdag te doen, paar dagen eerder.
Dan haal ik woensdag de test en die donderdag ben ik vrij. Ik zeg nog even niets tegen mijn man want hij vindt het allemaal niet zo leuk hoe dat gaat met mijn cyclus (hij heeft dan augustus in zijn hoofd en kan er dan slecht mee omgaan als het anders zou gaan).
Maar stiekem hoop ik toch eigenlijk dat ik nog gewoon ongesteld ga worden… hoe groot mijn kinderwens ook is…
:hug: Meggie Hoop dat je positief test volgende week!
Meggie :hug: :hug:
Ik ben er zo gestrest van dat ik denk ik zaterdagochtend maar een test ga doen (tenzij ik natuurlijk ongesteld nog word).
Mijn gevoel zegt 100% van niet dus als dat bevestigd wordt geeft dat alleen maar opluchting en is het gewoon afwachten. Ik ga de test dus doen om bevestigd te krijgen dat ik niet zwanger ben… beetje raar maar ja…
Dus nu maar hopen dat het snel zaterdag is
ik ben er ook nog wel hoor, ben alleen ziek :sick: :sick: :sick: :sick:
Ik ga deze maand beginnen met ovutesten, want door de bv word ik dus nog niet ongie. Maar wil wel mijn cyclus een beetje in de gaten houden
:-*
@Karin1981 wrote:
ik ben er ook nog wel hoor, ben alleen ziek :sick: :sick: :sick: :sick:
Ik ga deze maand beginnen met ovutesten, want door de bv word ik dus nog niet ongie. Maar wil wel mijn cyclus een beetje in de gaten houden
Karin beterschap!!
Ben benieuwd of je regelmaat kunt ontdekken
Meggie, ik kan me voorstellen dat je nu graag een keer wil weten hoe het ervoor staat.
Maar waarom wacht je met testen tot zaterdag?
Na zoveel dagen maakt het toch niet meer uit welke dag je test :think:
Ik heb de lijst weer een update gegeven…
Belly jouw NOD heb ik op 2 mei gezet, klopt dit?
Tweet bij jou stond de NOD op 22 april maar ik denk dat dit veranderd is nu? Wat wil je dat ik nu invul?
Verder als iemand iets veranderd of toegevoegd wil hebben, roept u maar :lol:
@Lotte wrote:
Meggie, ik kan me voorstellen dat je nu graag een keer wil weten hoe het ervoor staat.
Maar waarom wacht je met testen tot zaterdag?
Na zoveel dagen maakt het toch niet meer uit welke dag je test :think:
Het komt voor mij even zo beter uit, ook qua werk.
Hele rare redernatie misschien hoor maar stel dat het positief is dan moet ik daarna direct naar mijn werk en ik zou dan echt van slag zijn. En mijn man moet gewoon naar zijn werk… dit moeten we dan echt even samen verwerken. Misschien vertel ik toch maar dat ik ga testen, ook al zei ik eerder van niet…
Ik denk natuurlijk van niet maar ja mijn man zegt telkens “je weet het niet, het kan gebeuren”.
Vandaar zaterdag
Oké, ik begrijp het
@Meggie wrote:
Ik heb de lijst weer een update gegeven…
Belly jouw NOD heb ik op 2 mei gezet, klopt dit?
Tweet bij jou stond de NOD op 22 april maar ik denk dat dit veranderd is nu? Wat wil je dat ik nu invul?
Verder als iemand iets veranderd of toegevoegd wil hebben, roept u maar :lol:
Ehh, ik ga even kijken…Ik weet het eerlijk gezegd niet…Ga altijd uit van mijn banner…als ik zie dat mijn NOD nadert stop ik altijd voor de zekerheid maandverband en tampons in mijn tas :lol:
Ja hij klopt :lol: 2 mei :thumbup:
Ik ga lekker een bakkie koffie voor mezelf inschenken met een slagroomsoesje :drool:
Vandaag vakantie gepland… en na de vakantie stop ik! Betekent dat half augustus de pil de prullenbak al in gaat!! :thumbup: Jeej!
:dance: goed nieuws.
Waar gaat de reis naartoe?
@Meggie wrote:
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw benul... Na gisteravond heb ik geen druppel meer gevloeid, dus ik weet totaal niet waar ik nu even aan toe ben hihi!
Laat het voorlopig maar even staan, ik ben er zelf ook nog niet over uit...
:wink: