De Ei-rammelaars (deel 5)

@ Formally known as Vuegje: Zo echt al veel kwijt zeg!!

Nou ik hoef niet af te vallen hoor (helemaal niet juist haha_, ik ga voor begeleiding en advies voor eten tijdens de zwangerschap, tegen het dikker worden zie ik totaal niet op maar hoe het met eten moet enzo, maar morgen ga ik weer bellen.

@ Lotte: oh ik hoop met je mee dat je dan even zonder mag/kan. Zou wel super zijn. Leuk hè jezelf helemaal voorbereiden op zwanger worden :slight_smile: Ook al is het voor de 2e keer het blijft leuk denk ik?

Ja, over voorbereidingen gesproken… ik ben zelf weer begonnen met sporten sinds vandaag. Pilates. Wil wel sterke rug en buikspieren tegen de tijd dat ik ze écht nodig heb.

Ben er verder achter gekomen dat ik een te hoog BMI heb en dus eigenlijk een paar kilo moet afvallen. Met meer bewegen / sporten en wat minder eten moet dat wel lukken denk ik. (Het is me voor onze bruiloft vorig jaar ook gelukt in een paar weken een kilootje of 5 kwijt te raken, met dank aan Sonja.)

Verder slik nu al dagelijks multivitaminen ter aanvulling van mijn voeding. Een maandje voor ik stop met de pil ga ik daar foliumzuur bij slikken.

Moet toch genoeg zijn lijkt me? Of doen jullie nog meer om in topvorm te komen? (Mocht je dat nog niet zijn natuurlijk ;))

Welkom Mariamaria!

Nee enigste voorbereidingen zijn medicijnen stoppen, vervangen e.d.

Foliumzeer slik ik al, maar dan te veel voor een zwangerschap.

Die neem ik dadelijk gewoon dmv vitaal zwanger ofzow.

Welkom Mariamaria :smiley:

Wanneer gaan jullie ervoor? Of heb ik er over heen gelezen?

Ik bereid me nog niet voor… heb enkel oordopjes in omdat ik gek word van mn eierstokken…

Whahaha Klaproos, arme jij :slight_smile: Even volhouden nog meid. Jouw tijd komt nog :slight_smile:

Ik zit eens te bedenken wat ik vandaag zal gaan doen. Het weer is wat somber, ik wilde in de tuin gaan werken maar met het zonnetje is dat toch lekkerder. Nou goed heb binnen nog een paar opruimklusjes liggen en een paar wasjes dus de dag gaat vast weer veel te snel.

Ik ga zo eerst naar de winkel toe voor wat boodschapjes.

Verder ben ik verslaafd aan het spel Farm Frenzy Pizza Party dus vermaak me denk ik wel.

Hoe is het met de andere ei-rammelaars? Een aantal komen dicht bij hun NOD, ben benieuwd!

Ik zag dat er een schrijffoutje staat bij Tweet “anstaande” ipv. aanstaande dus dat ga ik vanmiddag nog even veranderen :slight_smile:

Groetjes!

@Klaproos wrote:

Welkom Mariamaria :smiley:

Wanneer gaan jullie ervoor? Of heb ik er over heen gelezen?

Ik bereid me nog niet voor… heb enkel oordopjes in omdat ik gek word van mn eierstokken…

Half augustus / begin september gaat de pil de prullenbak in. Na onze vakantie.

hihi… oordopjes voor je rammelende eierstokken :slight_smile: Geweldig!

:lol:

welkom mariamaria, leuk dat je hier komt meekletsen!

Ik ben al ongesteld geworden…Mijn cyclus was dit keer 30 dagen :dance:

Op naar de volgende ronde (voor ons dan :lol: )

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

30 dagen is een mooie cyclus hoor :dance:

Ik ben nu al benieuwd hoe mijn cyclus straks zal zijn.

Ik wijzig morgen de dingen in het overzicht :slight_smile:

Nog maar 20 pilletjes :wink:

Zo dan! Geloof dat wij iets te hard geklust hebben, want ik vloei als een gek! :shock: :lol: :wink: :mrgreen:

@Lotte wrote:

Spannend hoor Lotte. Ik ben net als jij ook benieuwd naar jouw cyclus als je stopt :slight_smile: Hopelijk krijg je er snel regelmaat in of misschien direct zwanger :smiley:

Ik wacht nog steeds :think: ik vind mezelf erg geduldig, iedere andere vrouw had misschien allang getest :lol:

@Tweet wrote:

Zo dan! Geloof dat wij iets te hard geklust hebben, want ik vloei als een gek! :shock: :lol: :wink: :mrgreen:

Bedoel je dat je denkt dat het raak is Tweet?

@Lotte wrote:

:mrgreen:

Hier nog 28 te gaan

Kan niet hard genoeg gaan want het gaat de laatste tijd erg slecht met mijn schouders :cry:

@Tweet wrote:

:shock: :naughty: :mrgreen:

@Meggie wrote:

Ik wacht nog steeds :think: ik vind mezelf erg geduldig, iedere andere vrouw had misschien allang getest :lol:

Pffff erg knap hoor dat je dat kan :-*

@Meggie wrote:

@Lotte wrote:

Spannend hoor Lotte. Ik ben net als jij ook benieuwd naar jouw cyclus als je stopt :slight_smile: Hopelijk krijg je er snel regelmaat in of misschien direct zwanger :smiley:

:naughty: Ik ben niet meteen zwanger hoor, daar zorgen we wel voor :mrgreen:

Jannigje heeft het druk i guess…?

Ennnn Patricia heeft toch eerdaags haar NOD?

Jammer Belly, maar inderdaad een nette cyclus!

Chelleke… :hug:

Voor Lotte schiet het ook al mooi op!

Meggie en haar eeuwige geduld :angel: :-*

Hier totale moeheid… ga zo mn bedje in :zzz: