RammelderammelderammelDERAMMELLLLLLLLL!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Meggie :hug: Wat een pad ben jij al bewandeld zeg…
Ha Meggie, jij ook een echte photoshopper!! Hier nog een! Vind het super om te doen. Heb heel misschien binnenkort een cursus van Adobe via mijn werk :dance:
Lotte, werkse straks!! Ik ga ook altijd veel te laat naar bed terwijl ik weet dat Mats niet langer slaapt dan tot 06.30! :wall:
Ik ga naar mijn sv. Die is jarig vandaag. Fijne middag! :-*
Wij gaan zo naar mijn dinnetje in Waalwijk
Fijne zondag allemaal :-*
Haha ja Matsjo, jaren terug nog een Paint Shop Pro-er maar door mijn studie geen tijd er meer voor. Daarna een jaar weer thuis gezeten om een baan te zoeken en toen me in Adobe gestort.
Leuk dat je een cursus gaat doen! Photoshop? Mij lijkt Illustrator helemaal geweldig Dus daar ga ik me ook een keer in verdiepen. Op mijn verlanglijstje staat nu een tekenmuisset. Met zo’n mooi pennetje. Ik vind met de reguliere muis het lastig om te selecteren in Adobe. Werk jij in een tak waar je dat dan kunt doen om voor je werk? Veel plezier bij je sv
Werkse Lotte! Hopelijk heb je nog een lekkere siesta dutje kunnen houden
Tweet, ik hoor je heel hier hahaha.
Chelleke jij ook een hele fijne zondag!
Mijn dutje werd ruw verstoord door de telefoon.
Mijn schoonzusje :evil:
Ik heb niet opgenomen :mrgreen:
@Lotte wrote:
Mijn dutje werd ruw verstoord door de telefoon.
Mijn schoonzusje :evil:
Ik heb niet opgenomen :mrgreen:
Whahahaha zou ik ook moeten doen als mijn zusje belt “ze verveelt zich is de standaard zin”…
Maar eh hopelijk toch nog wel wat kunnen rusten
meggie :hug: respect :-*
hier is het weer maandag … ik HAAT maandagen :roll:
het enige goede aan maandagen is dat ik zo dadelijk lekker naar de gym kan gaan om mij uit te kuuren!!
Het ramelt en dendert hier dat het niet normaal is. ik word er echt niet goed van!
Maar ik wil nog 15 kilo kwijt voor ik zwnager word, dus we gaan er weer eens lekker tegen aan! :silenced:
i’m off to the gym! later lady’s!
Dank je Formally Known as Vuegje!
Oh ik ben zo blij dat het maandag is hahaha. Waarom vind je maandagen niet leuk dan?
Ik hou erg veel van mijn man maar ben blij als het maandag is en ik weer even wat in het huis kan doen. In de weekenden komt er niks van.
Hopelijk heb je lekker gegymd
15 kg is best nog wel veel, hoe pak je het allemaal aan? Respect voor jou dat je dat nog af wil vallen.
Gezien mijn verleden haat ik afvallen hahaha. Maar ja ik denk dat ieder mens liever niet aan afvallen doet, ook al is het nodig.
Nou ik ga even de diëtiste bellen, ik HAAT bellen
Ik vind dit eigenlijk helemaal geen vervelende maandag :mrgreen:
De reden?
Ik ben vandaag met foliumzuur begonnen, en vanavond neem ik de eerste pil van de (voorlopig) laatste pilstrip :dance:
Nu hoor ik jullie denken, nu al foliumzuur, jullie gaan toch pas in juli voor een kindje?
Klopt, maar je weet maar nooit.
Stel dat ik “per ongeluk” al eerder zwanger raak omdat er iets niet goed gaat met de cd’s, dan heb ik in ieder geval al genoeg foliumzuur in mijn lichaam
Hoi Lotte,
Nee hoor niet raar, ik ga het ook vooraf slikken, dat wordt ook wel geadviseerd geloof ik. Ik heb het ook al in huis haha.
Jullie beginnen een maandje eerder dan ons, leuk hoor
Ik hoop dat het snel lukt joh!
Spannend je laatste strip zeg
Ons geduld wordt wel weer op de proef gesteld hè
Nou ik ga even verder met huishouden want heb nog genoeg te doen.
En over 2 uurtjes is mijn mannetje vast thuis dus wil dan klaar zijn
Ik moet eerljik zeggen dat ik het nog wel mee vind vallen.
Dat komt omdat ik nu meer naar de eerste verjaardag van onze dochter toe leef dan naar de "klustijd"is op dezelfde dag :mrgreen:
En ik mag nu ook nog niet zwanger worden omdat ik medicijnen gebruik tegen een hoge bloeddruk.
Tegen de tijd dat we voor het eggie gaan krijg ik andere medicijnen die ik wel mag slikken als ik zwanger ben.
@Lotte wrote:
Ik moet eerljik zeggen dat ik het nog wel mee vind vallen.
Dat komt omdat ik nu meer naar de eerste verjaardag van onze dochter toe leef dan naar de "klustijd"is op dezelfde dag :mrgreen:
En ik mag nu ook nog niet zwanger worden omdat ik medicijnen gebruik tegen een hoge bloeddruk.
Tegen de tijd dat we voor het eggie gaan krijg ik andere medicijnen die ik wel mag slikken als ik zwanger ben.
Oh ja jij wachtte natuurlijk totdat je dochter 1 jaar is.
Je hebt in ieder geval genoeg om naartoe te leven
Begin je al iets eerder met die andere medicatie dan je gaat klussen?
Zou ik persoonlijk wel doen om je lijf weer aan die medicatie te laten wennen. Of hoeft dat bij jouw medicatie niet?
Ha! Hier nog meer vrouwen die nog gaan beginnen! Wij gooien na de zomervakantie de pil in de prullenbak. Waarschijnlijk half augustus of begin september. En dan gaan we voor ons 1e kindje!! (Hoewel dan natuurlijk nog wel een maandje wachten tot de hormoontjes uit m’n lijf zijn.)
NOD staat toch voor niet ongesteld dag?? Dat weet ik nu nog niet, hoe dat allemaal gaat lopen weer. (Hoe hou je je cyclus trouwens bij? Is dat van de eerste dag dat je stopt met de pil tot je eerste ongesteldheidsdag en tel je dan van je eerste ongesteldheidsdag weer door naar de volgende?? Snap nog niet zo goed hoe dat allemaal werkt, dat tellen en berekenen.
Welkom Mariamaria!
Spannend hoor dat jullie ook voor het 1e kindje gaan, er zijn er meerdere hier. Op de eerste pagina kun je zien wie er zoal komen hier. Ik zet jou ook op de lijst
NOD heb je inderdaad juist. Het is zeg maar de dag dat je eigenlijk ongesteld had moeten worden. Die van mij kan ik nooit voorspellen omdat mijn cyclus onregelmatig is. Je telt vanaf de eerste dag dat je ongesteld bent en dan je cyclus dagen. Dus stel je bent vandaag ongesteld geworden, hebt een cyclus van 28 dagen dan zou 4 mei de NOD dag zijn als je in de tussentijd flink geklust hebt om zwanger te worden
Hopelijk is het je allemaal duidelijk
lol meggie
ik ben al 32 kilo kwijt nog 15 te gaan dan lijkt het meteen een stuk minder he Ahahahaha
hier met hulp vn de dieetiste! :thumbup: good luck als jij er ook aan begint! :-*
welcome mariamaria
@Lotte wrote:
De reden?
Ik ben vandaag met foliumzuur begonnen, en vanavond neem ik de eerste pil van de (voorlopig) laatste pilstrip :dance:
:dance: :dance:
Ik slik eind juni het laatste pilletje van het medicijn dat ik nu heb.
Dan moet ik weer naar de ha om mijn bloeddruk te laten controleren.
Stiekem hoop ik dat ik dan helemaal geen medicijnen meer hoef te slikken, maar ik ben er bang voor.
Als hij me dan nieuwe voor wil schrijven zal ik nog een keer over onze kinderwens vertellen en dan krijg ik dus die andere medicijnen.
Meggie, bedankt voor je uitleg.
En allemaal natuurlijk bedankt voor het warme welkom hier
Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.
Lotte, wat gebruik jij voor medicijnen en wat ga jij gebruiken? Ik slik namelijk ook (o.a.) bloeddrukverlagende medicatie.
:-*
Ik heb nu Hydrochloorthiazide (plastabletten)
Wat ik hierna krijg weet ik niet.
Ik heb de vorige keer toen ik voor controle moest gevraagd of ik deze med mag blijven slikken als ik zwanger wil worden (had in de bijsluiter al gelezen dat het niet mag) en toen zij de ha dat ik tzt andere medicijnen krijg.
Hij vertelde er ook bij dat mijn bloeddruk tijdens een zwangerschap extra gecontroleerd moet worden.
Ik heb die verhoogde bloeddruk overigens aan de zwangerschap over gehouden.
En dan te bedenken dat het de hele zwangerschap normaal geweest is.
Zelfs aan het eind, als het bij de meesten omhoog gaat, ging het bij naar beneden :think:
Toen ik na de zwangerschap vocht vast bleef houden kwam de ha er achter dat mijn bloeddruk verhoogd was.
Mariamaria, ik heb je nog geen welkom geheten, dus bij deze :mrgreen:
Ik vond het echt suoer spannend toen wij voor de eerste gingen.
Nu rammeld het ook wel, maar niet zo heel erg als de vorige keer.