De Ei-rammelaars (deel 5)

Hoi allemaal,

Ik zou vandaag een test halen na mijn werk maar dacht “eerst maar even naar huis want ik weet het niet”. Hier thuis zag ik bij het afvegen dat er wat donkerbruin bloed/afscheiding bij zat. Daarbij een spontane hoofdpijnaanval van afgelopen woensdagavond en gisteren/vandaag af en toe baarmoederpijn denk ik dat ik dan ein-de-lijk ongesteld ga worden dit weekend :slight_smile:

Ik hoop dat het doorzet en dat ik dan weer een gewone cyclus er voor terugkrijg.

Ik geloof dat menig vrouw wenst dat ze niet ongesteld word maar ik ben er nu wel blij mee hoor (en mijn man geloof ik nog meer hahaha).

Gelukkig is het weer weekend want ik ben echt bekaf!

Groetjes!

Vrouwen met een kinderwens willen natuurlijk het liefst niet ongesteld worden, maar in jou geval begrijp ik heel goed dat je er blij mee bent.

Ik :thumbdown: :thumbup: voor je dat je nu wel een mooie cyclus hebt.

Hey meiden ik vergeet hier altijd te kijken :oops:

Maar het klappert hier nu zo erg pffff, er is weer iemand zwanger in de familie, en ik ben weer aan het klapperen, jeetje wil zo graag, maar het kan nu gewoon even niet moeilijk hoor

:-* :-* :-* :-*

Hey Meggie: en? heb je een test gedaan inmiddels? Of (eindelijk) ongesteld geworden?

Meggie weet je al meer ?

MEGGIEEEEEEEEEE: ik ben benieuwd of je al getest hebt!!! of dat je ongesteldheid heeft doorgezet???

JOEHOE MEGGIE!!! Waar blijf je :mrgreen:

Meggie laat ons wel in spanning hoor.

Ja inderdaad :naughty:

:lol: Wat zijn wij erg he?

@Lotte wrote:

:lol: Wat zijn wij erg he?

Hoe kom je daar nou bij?? Helemaal niet :liar: :angel:

ik ben ook helemaal niet nieuwsgierig

ik weet gewoon graag alles :mrgreen:

We hebben het een paar weken bij de oktoberstoppers 2007 nog gehad.

Iemand kreeg een geplande ks.

We wisten dat het snle zou gebeuren, maar ze wilde niks los laten.

En wij maar wachten wachten wachten.

En de persoon in kwestie maar “lastig” vallen :mrgreen:

Tja, voor hetzelfde geld is Meggie gewoon van een rustig paasweekend aan het genieten.

mariamaria dat kan ook nog ja wij heel het weekend in spanning haha :mrgreen:

Wat een leuke avater Mariamaria.

Whahaha hier ben ik hahaha. Wat lief dat jullie zo mee hebben geleefd :slight_smile:

Nou het zet wel door hoor. Ben niet erg veel ongesteld ofzo, het is vooral bloederige afscheiding maar meestal begint het altijd zo. Ik moet wel iets gebruiken… Dus heb besloten dat vandaag dan weer de eerste dag is.

Dus nee geen test gedaan, geen zwangerschap (waar ik stiekem erg blij mee ben want zag het toch niet zo zitten vanwege andere dingen).

Ik moet zeggen dat ik donderdag na die hoofdpijnaanval van de avond ervoor een vermoeden had. Ik heb namelijk geregeld vlak voordat ik ongesteld word een aanval. Vandaag ook hoofdpijn gehad maar gelukkig was het verdraagzaam.

Verder een rotnacht gehad dus ben doodop. Wat een nare dromen allemaal, er overkwamen me vreselijke dingen en moest opgenomen worden om dat te verwerken. Pfff. Dus vanavond er maar bij tijds in.

Ik heb mijn cyclus nu op 37 dagen gezet :slight_smile: Ik ben benieuwd

8)

@Lotte wrote:

Wat een leuke avater Mariamaria.

Dankjewel :slight_smile: zelf creabea met photoshop geweest

En Meggie, fijn dat je nu helderheid hebt. Op naar de volgende ronde…

Meggie, fijn om iets van je te horen.

Een ongi is nooit leuk, maar ik kan me voorstellen dat je blij bent dat je nu weet waar je aan toe bent.

Meggie :thumbup: :wink: