Meggie, wat de onthouding betreeft zal het denk ik deze maand geen probleem zijn.
Mijn vriend heeft nachtdienst (lijkt me veilig ) en om nu overdag terwijl er een kind in de box ligt te spelen…nee toch maar niet :mrgreen:
@ sabje: alles gaat goed hoor, ben echt ongesteld aan het worden, tenminste ik vind het altijd lastig te zeggen nu is het. Maar morgen zet het vast helemaal door. Heb ook een zeurende hoofdpijn wat vaak het teken is dat het doorzet Na de vorige cyclus ben ik erg blij met deze!
@ Lotte: haha nee dan is onthouding niet zo moeilijk
Hoe gaat het met alle andere ei-rammelaars?
halloooooo,
ik ben weer wat uitgeruster als gister
en ohhh wat heb ik genoten net
het was 19 uur dus bedtijd voor tygo
ik was nog even wat in de keuken aan het doen
dus tygo besloot zelf maar alvast naar boven te gaan
hij liep door het hekje (had ik open laten staan) naar de trap
klimt een paar trede omhoog
draait zich half om en zwaait en zegt dahaaaag
ik ben toen meteen achter hem aangelopen
hij liep meteen naar zijn bedje en heb hem op bed gelegt
en hij is gewoon zoet gaan slapen! :shock: :inlove:
dit zijn toch ontzettende total in love momentjes :inlove:
Ik dacht al… wat blijft het stil :shock: geen notificaties gehad en ineens brandde net mn lichtje :doh:
Was ook zo druk afgelopen week…
Had ik al verteld dat ik een sollicitatiegesprek heb gehad? Ik heb tot maandag bedenktijd ivm minder uren dan ik hoopte, maar ben door naar de 2e ronde!!
Ondertussen moest ik nog 30 vliegers knutselen voor het afscheid vanmiddag op de crèche en zoonlief heeft een theepot beschilderd voor de juffies, zoonlief mag straks weer een ochtend ‘wennen’ op school en moest zelf ondertussen ook even twee opdrachten maken voor school… (misschien hoeft dat straks niet meer!)
Mijn vriend hoort vandaag wat voor invloed dat contract op ons hypotheek zal hebben… en dan kan ik dit weekend beslissen wat ik wil… een dagdeel meedraaien in de hoop serieus aangenomen te worden of mijn cv door laten gaan voor een volgende sollicitatieronde…
Sorry even heel ego, maar moet eerst een aantal pagina’s bijlezen en dat gaat dit weekend niet lukken omdat zoonlief 4 wordt morgen :dance:
Ik denk heus wel aan jullie en zal gauw gaan bijlezen om op iedereen te kunnen reageren!!
Voor nu iedereen alvast een heel fijn weekend!! :-*
@ Klaproos, ik vond het ook al wat rustig de afgelopen dagen… Komt vast goed van het weekend. Alvast gefeliciteerd met 4e verjaardag van je zoon!!
Zojuist is vriendlief vertrokken voor het weekend, dus ik heb het rijk alleen de komende dagen…
Vanochtend was het zover, mijn date met de huisarts…
Ik had er reuze zin in :liar:
puntje bij paaltje, heb geen uitstrijkje gehad, aangezien ik nog steeds geen bloeding heb gehad…dus moet nu wachten tot ik weer ongesteld ben en dan weer een date regelen met de arts…
ene kant erg opgelucht, ik hoef lekker niet, maar aan de andere kant baalde ik wel, nu moet ik er weer tegenaan gaan hikken!!!
Dus ik weet nog steeds niets, pfff, hopelijk word ik snel ongesteld.
@ Girly… Dat is ook wel vervelend zeg… natuurlijk snap ik dat je blij bent dat je geen uitstrijkje hoefde, daar was ik denk ik ook blij mee geweest, maar nu moet je inderdaad nog een keer… kun je er weer tegen aan hikken…
Meis, ik ga voor je duimen dat je menstruatie snel komt!
He meiden,
Alles goed met iedereen? t is zo rustig hier…
Hier een flinke baaldag…
Ik heb de zoveelste afwijzing gekregen op een sollicitatie. Ik heb nu 10 brieven weg gestuurd, ben 2 keer op voorhand afgewezen en de rest na een gesprek. En dat allemaal omdat ik te weinig ervaring heb. En tuurlijk heb ik weinig ervaring, heb alleen een stage ervaring… Maar aan de andere kant, zo krijg ik nooit ervaring…
Ik zit er heel hard aan te denken om het solliciteren maar even te laten voor wat het is. Om in september maar weer naar school te gaan.
Nu is het alleen nog de vraag wat ik dan wil doen… Wil ik een half jaar directiesecretaresse doen of nog twee jaar doktersassistente. Als het goed is studeer ik eind juni af als medisch secretarese… Doktersasistente sluit meer aan bij wat ik wil maar is beperkter, en directiesecretaresse is kort, sluit minder aan bij wat ik wil, maar is wel breder…
ben het ff kwijt…
Ik meld me ook even, heb de berichten gelezen…
Klaproos: spannend allemaal voor je kindje! Drukke dagen inderdaad. Ben benieuwd wat je gaat doen qua werk.
Girly: hmmm lastig als je moet afwachten, ik herken het wel hoor, hopelijk komt het snel.
Sabje: wat vervelend joh dat je wordt afgewezen… ik zou eerder voor doktersassistente gaan dan voor directiesecretaresse… die bij ons bedrijf moet vooral veel vergaderingen bij wonen en notulen schrijven. Daarnaast ook wel leuke regeldingen maar ik zou dan toch voor doktersassistente kiezen. Je zou ook een 1 jarige opleiding kunnen doen, die heb je ook, dat is 1 dag school en dan ongeveer 20 uur stage in de week. Heb je ook recht op studiefinanciering… laat maar weten als je wil weten waar, stuur maar een PB dan
Het is hier inderdaad rustiger. Een aantal actieve schrijfsters zitten nu vooral in hun stoptopic. Ze hoeven niet meer zielig te rammelen zoals wij
Maar goed dan nog mis ik nog wel een paar meiden hoor.
Ik ben heerlijk ongesteld met alle ongemakken erbij. Vooral mijn humeur was vanmorgen dramatisch. Erg gezellig voor mijn werk. In mijn half uur pauze snel naar huis gefietst en even een 10 minuten rustig op de wc gezeten en toen nog 5 minuten op de bank gelegen. Dat hielp wel goed…
Vannacht echt om het uur wakker en moeten plassen dus ben bekaf.
Zo moe dat ik met 1 oog gewoon wazig zie. Dus ik lig er lekker op tijd in vanavond!
Daarnaast heb ik al 3 weken last van een aambei en zelfzorgmiddel helpt niet dus maandagochtend maar eens bellen naar de huisarts…
Verderrrrr voel ik me gewoon blij met alles wat ik heb, mijn lieve man, mijn super katje, mooi huisje, ook wel eens goed om bij stil te staan
Sabje, de meeste bedrijven willen een zo jong mogelijke medewerker met veel ervaring.
Dat kan dus noooooooooooooooooooooooit.
Meggie, na de bevalling had ik ook last van aambeien.
Ik heb toen theranal (volgens mij schrijf je het zo) gebruikt en dat hielp er goed.
@Lotte wrote:
Je zou niet de eerste zijn die dwars door de pil zwanger wordt.
Spannend hoor.
@Lotte: I know… maar wat ik me dan altijd afvraag: kan het dan zo zijn dat je door de pil wel gewoon een (lichte) bloeding krijgt? Waardoor het lijkt of je ongesteld bent?
En kan je dan gewoon testen?
Manlief heeft nu trouwens weer twijfels… of we het financieel allemaal wel gaan redden. :wall:
Terwijl ik denk dat alles helemaal op zijn pootjes terecht komt dan.
Sorry dat ik op de rest nu even niet reageer, maar gaan bijna eten…
Fijn weekend allemaal!! :-*
Toevallig hoorde ik een collega deze week vertellen dat zij ook dwars door de pil zwanger is geworden.
Ze is ook “gewoon” ongesteld geweest.
Sterker nog, toen ze een echo kreeg was ze zelfs ongesteld terwijl ze volgens die echo 20 weken zwanger was.
ik kom hier te weinig :oops: moet er f aan wennen dat ik hier mee klets :doh:
ga even terug lezen
@Lotte wrote:
Toevallig hoorde ik een collega deze week vertellen dat zij ook dwars door de pil zwanger is geworden.
Sterker nog, toen ze een echo kreeg was ze zelfs ongesteld terwijl ze volgens die echo 20 weken zwanger was.
dat is nou grappig dat je dat zegt had ze wel een test gedaan??
ik heb dus sterk het gevoel dat ik zwanger ben me borsten zijn groter en me buik is opgeblazen en ben maar heel licht ong geworden terwijl ik normaal heel erg ong ben ondanks de pil :think:
nou heb ik dus een tussenbloeding gehad omdat ik 1x de pil was vergeten (2x :oops: )
en ook sex op die avond :think:
toch maar een test doen van de week als me buik en borsten zo blijven.
ik ga weer verder lezen
meggie showen die kat!!
hebben de eirammelaars ook een sf??
Nee ze heeft niet getest.
Ze kreeg een echo om een andere reden en toen kwamen ze er achter dat ze zwanger was.
@Lotte wrote:
Oh jeetje… moet ik toch maar voor de zekerheid testen dus…
Meiden ik denk dat ik vandaag een eisprong heb.
Sinds vanmiddag heb ik wat steekjes in mijn onderbuik.
Het zou mooi zijn want dan heb ik een cyclus van zo’n 29 dagen.
Maria, je koopt gewoon van die goedkope testen.
Dan heb je altijd iets in huis voor het geval dat…
@ Sabje…wat vervelend, al zoveel brieven de deur uit en geen succes…en ik hoop dat je er uit kan komen wat je nou echt wil gaan doen…keuzes maken zijn moeilijk he…vind ik wel dan hihi
hey girls
ben er deze week niet veel geweset! ik ga over een paar uur een marathon doen dus ik moest mij goed voorbereiden …
ebn ik vandaag toch ongi geworden :wall:, ik dacht dat is morgen pas het geva, nu ja mooi 28 dagen dus ik mag niet klagen he :mrgreen:.
Sabje jammer hoor van je solicitatie! Doorzetten meid! veel suc6 met het maken van een beslissing, ik heb op dat gebied helaas geen ervaring, als je nu in de verkoop/marketing/pr/constuling zou zitten wel :lol: :lol:
Meg lekker he ongi zijn! :evil:, het valt deze week bij mij best mee. ale ik heb er niet te veel lesta van deze keer. ik denk dat mijn lichaam nu echt weer goed in orde is van na de bevalling … raar he, na 2 jaar voel ik pas dat alles EHT terug in orde is :lol:
Bianca wij hebben ook een SF -, ik zal het ff uppen