@ mamaria: ik hoop dat het wat beter gaat op je werk vandaag!
Ik ben deze maand weer niet ongesteld geworden…kreeg een andere pil van de huisarts, hopelijk zou ik dan wel weer normaal ongesteld worden/geen tussentijdse bloedingen etc, en vannacht kreeg ik buikpijn en vanmiddag ook even…a.s Vrijdag krijg ik een onderzoek bij de huisarts…ik heb er geen zin in maar is wel nodig, aangezien er veel gedonder in de familie voorkomt…ik zie er als een berg tegenop…bang voor de uitslag…
Waar dat rare gevoel in mijn buik vandaan komt weet ik niet…
Weet iemand hoe lang het duurt voordat je de uitslag krijgt van zo een onderzoekje? Uitstrijkje
@ Girly, helaas kan ik je daar geen informatie over geven. Wat ik her en der lees op het internet duurt het 3 weken… Wel wil ik je alvast veel succes wensen!!
Ik ben even heel ego nu, sorry…
Dag met mijn moeder was leuk tot op zekere hoogte… zusje bleek huis gekocht te hebben en onze band is schijnbaar zo slecht dat ze mij het niet eens verteld heeft weet totaal niet wat ik er mee aanmoet… blij zijn, boos zijn, teleurgesteld zijn?
En nu mis ik mijn moeder heel erg omdat ze weer weg is.
Hopelijk komt mijn mannetje snel thuis om mijn hart te luchten…
Meggie :hug:
Het is inderdaad niet iets wat je zomaar “vergeet” te vertellen.
Raar hoor dat ze je niks verteld heeft.
Misschien had ze wel een goede reden om nog even te wachten voor ze het aan je vertelde? Niet meteen van het negatieve uitgaan. Snap dat je er van baalt en beetje teleurgesteld bent.
Vraag het haar anders gewoon? Gewoon geïnteresseerd feliciteren en enthousiast doen en dan vraag je tussen neus en lippen door waarom je het zo laat pas hoort. Beetje gekscherend, lolletje van maken… helpt ook nog wel eens om je twijfels op een luchtige manier te checken.
Succes! :thumbup:
@Meggie wrote:
Dag met mijn moeder was leuk tot op zekere hoogte… zusje bleek huis gekocht te hebben en onze band is schijnbaar zo slecht dat ze mij het niet eens verteld heeft weet totaal niet wat ik er mee aanmoet… blij zijn, boos zijn, teleurgesteld zijn?
Oh meis, :hug: Het is inderdaad een goeie manier om het op de manier van mamamaria te proberen??
@girly1980 wrote:
Ik ben deze maand weer niet ongesteld geworden…kreeg een andere pil van de huisarts, hopelijk zou ik dan wel weer normaal ongesteld worden/geen tussentijdse bloedingen etc, en vannacht kreeg ik buikpijn en vanmiddag ook even…a.s Vrijdag krijg ik een onderzoek bij de huisarts…ik heb er geen zin in maar is wel nodig, aangezien er veel gedonder in de familie voorkomt…ik zie er als een berg tegenop…bang voor de uitslag…
Waar dat rare gevoel in mijn buik vandaan komt weet ik niet…
Weet iemand hoe lang het duurt voordat je de uitslag krijgt van zo een onderzoekje? Uitstrijkje
Ik had mijn uitslag al met een week, het hoeft tegenwoordig niet meer zo lang te duren
@Meggie wrote:
Ach meissie toch :hug: :hug:
@ Meggie: meis :hug: Misschien toch maar vragen waarom ze niks gezeg heeft… maar vind het wel raar hoor… Als je je hart wilt luchten…
He he,
Hoe is het met alle meiden?
@ iedereen: bedankt voor het medeleven en de tips. De tip van mariamaria is echter niet voor mij uitvoerbaar. Dit is de welbekende druppel op dit moment en heb het even met haar gehad.
Ik snap het van mezelf ook niet want ik weet dat ze haar hele leven al egocentrisch is, dat geeft ze zelf ook toe. Maar goed ik laat me veeeeeel te veel beïnvloeden door haar en haar leven. En dat moet afgelopen zijn. Ik weet beter en laat het gewoon even zo.
Ik kan tegenover dit negatieve moment echt wel 10 andere positieve momenten in mijn eigen leven plaatsen dat ik dit van mijn zusje op dit moment even niet de moeite waard vind om me druk over te maken. Lekker laten gaan zou mijn man zeggen.
Daarnaast ben ik gewoon mega-emo want ik word deze week ongesteld (denk ik). Ik heb buikpijn zo nu en dan, gister al heel licht bloedverlies en afgaande wanneer ik vermoed dat ik mijn ei-sprong heb gehad zou het morgen kunnen zijn. En ik heb het warm, niet normaal! Zeker in bed, werd er wakker van vannacht.
En om dan af te sluiten met GOED nieuws… ik was 2 kilo aangekomen bij de dietiste! Maar omdat ik iets zwaardere kleren droog en dus wat vocht vasthou, houden we het op 1 kilo En dat in 2 weken dus ben blij!
Dus terug naar de orde van de dag, mezelf klaar maken om zwanger te worden :mrgreen: nog maar even
@ Meggie… het is vervelend en lastig, maar ik vind het knap dat je voor jezelf kiest al zou dat wel wat moeite kosten. Het is en blijft tenslotte je zus…
Maar wat goed dat je een kilo bent aangekomen. Hopelijk kun je gauw beginnen voor een beeb…
hallo meiden
even snel hoor want ik ben best moe
heb vandaag 3 toetsen gehad en een presentatie dus ik leef nog wel maar ben totaal uitgeblust
wat een mega schattige foto’s van damian
klaproos wat goed dat het goed is gegaan op school
is toch wel heel spannend
tygo is ook vandaag naar kdv geweest
hij moest echt heel erg wennen nog maar het is wel redelijk goed gegaan voor de rest
meiden ik ga echt zo mijn bedje op zoeken want mijn ogen vallen gewoon dicht hier achter de pc
Ff ego, volgens mijn banner zou ik morgen mijn ei moeten hebben.
Vandaag maar eens op zoek naar rekbaar slijm
Sterkte ermee dan Megggie.
Hier een drukke dag achter de rug (what’s new??) Ben nu bekaf en duik dus lekker mijn bedje in.
Heb het gevoel dat mijn borsten wat aan het groeien zijn en heb een onbestemd gevoel vanuit m’n onderbuik…
Maar ben gewoon aan de pil, dus zou niet kunnen dan toch…
Of toch… (duim, hoop… … zou een leuk kadootje zijn).
Je zou niet de eerste zijn die dwars door de pil zwanger wordt.
Spannend hoor.
Inderdaad wel spannend
Suc6 met je ei Lotte
:lol: thanks.
@mariamaria wrote:
Sterkte ermee dan Megggie
Ik wil nog wel even tegen jou zeggen dat ik je advies wel op prijs stel hoor!!! Zo kwam het nu niet over besef ik me nu.
Heb het gevoel dat mijn borsten wat aan het groeien zijn en heb een onbestemd gevoel vanuit m'n onderbuik...
Dat zou wat zijn :roll: hihi. Maar wel spannend! Hoop het ergens wel voor je, zou een leuk cadeau zijn :)
@ Lotte: dank zij jou heb ik dus duidelijk kunnen zijn aan mijn slijm dat ik vruchtbaar was. Maar je doet het nu natuurlijk super veilig als je vruchtbaar bent, oftewel onthouding hahaha.
@ Poeizie: hopelijk ben je morgen weer wat uitgerust, meid wat heb jij het altijd druk joh!
Ik ga zo richting bed :) Morgen werken. Ik zat net te denken... wat is het toch fijn om lekker thuis te zijn... maar ja als ik op mijn werk ben vind ik het ook altijd wel weer leuk :)
Goedemorgen meiden,
Heeft iedereen lekker geslapen??
@ Meggie, hoe is het nu met je?