De Ei-rammelaars (deel 5)

ooooh Chelleke, wat een schatje!!! :slight_smile: :mrgreen:

@Chelleke; wat een schatje zeg! :inlove:

Wat een mannetje die Damian… :smiley:

@ Meggie; zoonlief heeft het onwijs naar zn zin gehad, verdeeld over de dag kwamen er steeds meer verhalen los. Leuk hoor!

Je had hem naar buiten moeten zien komen… Hand in hand in een rijtje, hij zag me staan, maar je zag aan hem dat hij niet wist of hij naar me toe mocht haha! Toen ik zei: Kom maar! Toen rende hij op me af, vloog me om mn nek met zn benen om mn middel… :inlove: Hij heeft nu al zin in vrijdag, zong de hele tijd toen ik aan het koken was: “Juf Ilse, juf Ilse…”

Helemaal blij :wink:

Wat fijn dat je zoon zo enthousiast is.

Dat moet je als moeder ook een goed gevoel geven.

Nou echt wel… ik vond het namelijk helemaal niks haha!

Maar dat was meer omdat ik nu vanmorgen thuis zat te kijken van: ja… en nou? :lol:

Maar het weggaan uit de klas vond ik erg spannend hoor… :roll:

@Klaproos wrote:

@ Meggie; zoonlief heeft het onwijs naar zn zin gehad, verdeeld over de dag kwamen er steeds meer verhalen los. Leuk hoor!

Je had hem naar buiten moeten zien komen… Hand in hand in een rijtje, hij zag me staan, maar je zag aan hem dat hij niet wist of hij naar me toe mocht haha! Toen ik zei: Kom maar! Toen rende hij op me af, vloog me om mn nek met zn benen om mn middel… :inlove: Hij heeft nu al zin in vrijdag, zong de hele tijd toen ik aan het koken was: “Juf Ilse, juf Ilse…”

Helemaal blij :wink:

:inlove: :inlove:

Chelleke, wat een schatje :inlove:

Sorry meiden, heb niet alles onthouden :oops:

Ik las iets over slecht slapen??? Hier ook hoor! Ik heb ook niet fantastisch geslapen en ga dan ook zo lekker bij hub op de bank kruipen…

I

Even ego

Stein is vandaag voor het eerst naar school geweest.

Hij ging heel verlegen naar binnen. Ging zelfs een beetje huilen.

Hij wilde absoluut de juf geen handje geven en met geen 1 kindje praten.

Hij mocht van de juf wel in de bouwhoek spelen om even bij te komen. Mocht hij dan zin hebben mocht hij erbij in de kring.

Ik kreeg wel een hele dikke kus en knuffel met 2 armen om mijn nek.

Daarna ben ik naar mijn werk gegaan.

Mijn moeder had de taak om hem om 12 uur op te halen en aan de juf te vragen hoe het was gegaan.

Stein was nadat ik weg was gegaan binnen een paar minuten ook in de kring gaan zitten. Heeft heerlijk met andere kinderen gespeeld en heeft ook heerlijk met de juf gekletst.

Hij had ook om 10 uur goed zjin tussendoortje gegeten. Hij wilde alleen niet drinken.

Om 12 uur zat Stein zijn eerste wenochtend erop.

Smiddags is hij lekker bij mijn moeder gebleven.

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Fijn :inlove:

:clap: voor Stein.

Lijkt me echt heel moeilijk als je kindje naar de basisschool moet. Dan moet je hem/haar al echt een beetje meer gaan loslaten he?

Maar: dan leren ze ook 10 keer zoveel… en dat is ook wel weer heel stoer.

Ik moet er nu nog niet aan denken dat Yinthe over zo’n 1 1/2 jaar naar de peuterspeelzaal moet brengen.

Mijn kleine meisje naar school.

Na de zomervakantie moet ik haar al inschrijven :shock:

Jannigje, wat fijn dat hij het zo leuk heeft gehad…

Lijkt mij ook erg moeilijk hoor, je kindje ineens los laten :shifty:

@ Chelleke: wat een leuke foto’s! Vooral die 2e, hij heeft zo’n leuke lach :slight_smile:

@ Klaproos: oh leuk om te horen joh! Ik kan het al helemaal voor me zien! Nou gelukkig maar dat hij het leuk heeft gehad, jij went er ook wel weer aan om je eigen dingen te kunnen doen in die tijd :wink:

Volgens mij hebben een heleboel meiden hier slecht geslapen vannacht… hopen op een beter nacht.

@ Klaproos en Jannigje: fijn dat de kids het zo goed deden, lijkt me wel lastig, je moet ze toch een stukje loslaten he??

Ik ben vannacht alleen, dus ik heb in ieder geval geen last van een snurkende man :mrgreen:

@ Jannigje (zag je bericht nu pas): meestal komt het wel goed hoor als ze verlegen zijn in het begin. Leuk dat hij het ook goed gehad heeft :slight_smile: En ook leuk om even van je te horen, helemaal niet erg dat het ego is! Altijd leuk om over je te lezen :slight_smile:

@ Lotte: ohhh heeeerlijk! Mijn man ligt nu te snurken op de bank… :eh:

Ik wens alle meiden een prettige nacht toe, ik ga zo naar bed… Na een paar slechte nachten ben ik nu toch best wel moe… :zzz:

Slaap lekker allemaal.

Ik ga ook slapen. Morgen weer werken en beloofd weer een hele lange dag te worden :think:

Weltrusten allemaal!! Niet te hard rammelen he? Anders hebben we straks weer een slechte nacht :wink: