Hoi dames. Ik denk echt nog aaan jullie hoor maar ik heb het op het moment zo druk dat ik even niet op iedereen kan reageren
:-* :-* :-*
sabje :hug: hopelijk voel je je snel weer beter en is het niks ergs en als je er vaker last van hebt zou ik idd f langs de HA gaan!!
nou ik ga slapen morgen avondienst maar nikki is verkouden en slaapt pas net na flinke avond huilen ben dus gebroken
@ mariamaria: dagje met mijn moeder is dinsdag Maar heb haar vandaag met moederdag wel gebeld.
Balen dat je werkweek zo zwaar was. Kun je dat in het weekend dan wel van je af zetten?
@ Chelleke: gefeliciteerd met het tante worden! Het is zeker weten anders als het van " je eigen kant" is hoor Leuk! Kun je het een beetje goed vinden met je schoonzusje?
@ Sabje: oh meid hoop echt dat je je snel beter voelt en dat de huisarts je kan helpen!
@ Jannigje: is niet erg hoor! We zien je vanzelf weer verschijnen maar dan vooral met blij nieuws!
Er zijn er wel meer die gewoon nu meer in het stopperstopic kletsen en dat lijkt me vrij normaal! Ze hoeven niet meer rammelend af te wachten hahaha.
Ik heb vandaag lekker buiten gezeten samen met mijn man. Heerlijk hoor. Geen familie, geen gezeur maar gewoon lekker wij.
Ik had vannacht ook erg naar geslapen (erg onrustige benen ik wist niet meer hoe ik mijn benen moest doen, dan weer heet, dan weer koude voeten, de meeste bizarre dromen (boven een N-weg hangen met je fiets in je handen (de fietsbrug was kapot) en ieder moment naar beneden kunnen storten :roll: niemand kwam me helpen)).
Ik ga zo appeltje eten en dan lekker slapen ben best wel moe toch.
:-* voor jullie allemaal!
blegh wat een rot nacht.
Damian had troost nodig en daarna kon ik niet meer slapen :roll:
Ik kan het nu wel goed vinden met mijn schoonzusje
Vind wel beetje gek dat hij van haar een kindje krijgt.
Zij is een oud klasgenootje en ik ben heel veel gepest op school en zij hoorde bij die 3 meiden.
Ik heb het in het begin ook moeilijk mee gehad dat Roy met haar om ging en dat zij achter hem aan zat.
Ze “hadden” toen waarschijnlijk al zo’n beetje iets maar Roy heeft toch eerst zo min of meer toestemming gevraagd.
Zij is toen een middag hier geweest om het samen uit te praten en nu is alles wel weer prima!
Zij was niet de grootste of ergste van hun 3. Zij deed maar wat mee.
Heb net m’n zoon voor het eerst naar school gebracht :shock: Hij was superstoer, zag wel aan zn koppie dat ie het spannend vond, hij ging zo in de kring op een stoeltje zitten en mama ging met trillende beentjes naar huis… hij wordt zaterdag 4…
@ Chelleke; Gefeliciteerd met je broer!! Kan me indenken dat dat voor jou heel raar geweest moet zijn… je blijft toch ergens een bepaald gevoel met zo één houden…
@ Sabje; beterschap!! Heb je al een afspraak gemaakt?
@ Jannigje; jij houdt het ook wel spannend hè! Wanneer gaat jouw zoon voor het eerst wennen?
@ Meggie; wat droom jij vreemd :eh: haha!
@ Bianca; beetje kunen bijtanken vannacht?
@ Patricia; succes in de volgende ronde! :thumbup: :thumbdown:
Jeetje… ik ga maar even wat aan school doen dan… Normaal is de maandagochtend voor ons tweetjes Nu zit ik hier alleen te kijken…
Oh ja, heb morgenmiddag een soll.gesprek :shock: Had donderdagavond heel laat een open sollicitatiebrief per mail gestuurd en vrijdagmiddag werd ik gebeld of ik morgen op gesprek kon komen! Whaaa! Ben benieuwd!
@Chelleke wrote:
Ik word tante :dance: :dance: :dance:
Mijn broer word papa :inlove:
Rob zijn zus heeft wel 4 kinderen, maar van deze word ik “echt” tante :dance:
Gefeliciteerd!!! Wat leuk Chelleke
@Meggie wrote:
@ mariamaria: dagje met mijn moeder is dinsdag Maar heb haar vandaag met moederdag wel gebeld.
Balen dat je werkweek zo zwaar was. Kun je dat in het weekend dan wel van je af zetten?
Ah, nou fijne dag dinsdag saampjes dan!
Werk van me afzetten gaat moeilijk, maar doe wel mijn best. Regelmatig schieten ook in het weekend mijn gedachten naar mijn werk en naar wat ik allemaal nog had moeten doen.
@Meggie wrote:
de meeste bizarre dromen (boven een N-weg hangen met je fiets in je handen (de fietsbrug was kapot) en ieder moment naar beneden kunnen storten :roll: niemand kwam me helpen)).
Ik ga zo appeltje eten en dan lekker slapen ben best wel moe toch.
:-* voor jullie allemaal!
Over rare dromen gesproken: vannacht droomde ik dat ik 26 weken zwanger was, en gewoon vergeten was om in die 26 weken ook maar 1 keer een afspraak met een VK te maken. Ik was zooo bang en zooo bezorgd dat er iets met het kindje was! Omdat ik ook geen foliumzuur had geslikt in mijn droom en gewoon een wijntje bij het eten had genomen enzo.
Echt zo raar! Ben nog niet eens gestopt met de pil…
He meiden,
Ik denk dat iedereen wel eens vage dromen heeft… jammer genoeg zijn het niet alleen dromen, maar ook nacht merries, die vind ik toch echt niet leuk. Ik heb wel een rottige nacht gehad, weer veel wakker van de buikpijn en nu dus moe, maar ja, dat is ook wel te verklaren dus… nee, heb nog geen afspraak gemaakt met de huisarts… ik heb niet zo’n prettig gevoel/vertrouwen in de man dus ik probeer het altijd uit te stellen… Vanochtend was ik op school dus kon ik ook niet bellen, maar ik ga morgen zeker een afspraak maken.
@ Patricia: veel succes in de volgende ronde, ik ga voor je duimen :thumbup:
@ Jannigje: je hebt vast vanzelf wat meer tijd om te komen reageren, en tot die tijd gewoon rustig aan doen!
@ Bianca: beterschap voor Nikkie, hopelijk knapt ze gauw op!
@ Meggie, lekker in de zon zitten in inderdaad heerlijk! Heb je al een beetje een kleurtje?
@ Chelleke: Hopelijk slapen jij en Damian komende nacht weer beter…
@ Klaproos: Aah, een sollicitatiegesprek is altijd zo spannend… Ik ga heel hard voor je duimen!! :thumbup: Is het een leuke functie??
@ maria: ik hoop dat de komende werkweek beter verloopt voor je!!
chelleke GEFELICITEERD!!!
mijn zus heeft alweer haar 20 wkn echo achter de rug
gaat snel zeg!
ze begint nu al een lekker buikje te krijgen en ik ben zooooo benieuwd
mijn neefje word straks GROTE BROER van een baby broertje
dus mijn moeder telt straks 4 kleinkinderen waarvan 3 jongens en een meid
echt heel anders als mijn oma’s daar waren de meiden aan de leiding :lol:
Patricia: veel succes in de volgende ronde, ik ga voor je duimen dat het snel raak mag zijn
spannend klaproos! Ik ga heel hard voor je duimen!!
we gaan zo met zijn 3tjes pasfoto’s laten maken
ik moet mijn rijbewijs laten verlengen, p@ moet een nieuwe ID-kaart en voor Tygo wil ik ook een eigen ID-kaart hebben.
ohhhh en ik zou vandaag voor mijn inentingen gaan , heb ik toch helemaal de afspraak vergeten :wall:
stond p@ zijn haar te doen , schoot het in ene door mijn gedachte SHIPSSSS! ik moest nog!.. ahhh nee he :doh:
dus meteen ff de GG&GD gebelt en heb nu een afspraak voor volgende week staan.
ik baal echt als een stekker!
Poeizie, succes met de pasfoto’s! Ben benieuwd hoe dat gaat met zo’n kleintje, volgens mij is dat niet de makkelijkste pasfoto…
Wat hebben er veel een slechte nacht gehad.
Hier nog 1tje.
Maar mijn nacht was vooral kort (eigen schuld :wall: )
Mijn vriend kwam toen ik naar bed wilde gaan net thuis, en toen ben ik even bij hem blijven zitten kletsen.
Ik heb ook niet zo’n hele goede nacht gehad.
Maar wat me ook opviel: er was gisteren geen maan! Misschien dat dat er iets mee te maken heeft? Zelfde effect als een volle maan? Dan zijn veel mensen toch ook rusteloos?
Nooit aan gedacht, maar het best kunnen.
Als ik mijn banner mag geloven heb ik deze week een eisprong.
Het valt me op dat ik stiekem best “ondeugend” zo willen zijn :oops: maar we doen het NIET hoor!!!
hahaha volgens mijn banner zou ik nu ook ubervruchtbaar moeten zijn… ware het niet dat ik nog steeds die stomme pil slik.
Evengoed hebben we het er deze week goed van genomen saampjes en ik merk dat manlief het ook wel spannend vind, mocht er iets gebeuren.
Nu hoop ik dus heel erg dat ik ondanks de pil toch vruchtbaar ben deze maand en dat ik dus niet ongi wordt straks… dat zou een mooie verrassing zijn!!
Drie maanden duurt nog zo lang…
@ Chelleke: wel apart dan hè dat juist je broer dan met haar wat krijgt. Maar wel lief dat hij het vroeg toen!
@ Klaproos: oh wat spannend meid! Jeetje voor het eerst naar school, leuk voor hem Ik ben benieuwd hoe hij het heeft gehad, laat je dat hier nog even horen! Succes morgen met je sollicitatiegesprek! Ik hoop dat het wat leuks oplevert, oftewel een baan het feit dat ze je uitnodigen naar aanleiding van een open sollicitatie is positief!
@ Mariamaria: zoveel ben je er dus mee bezig, dat je er raar van gaat dromen haha. Maar eigenlijk gewoon een rotdroom dus!
@ Sabje: hmm klinkt echt niet lekker allemaal. Ik heb ook niet zo’n super huisarts maar ja kun je niet een keer gaan als er een vervanger is. Of zit die er nooit? Ik heb nog geen kleurtje hoor. Krijg ik niet zo snel ook.
@ Lotte: hahaha stiekem ondeugende zijn, zo herkenbaar maar mijn man is er niet voor te porren, hoe verleidelijk ik het ook breng haha.
Ik wil morgen graag het lijstje aanpassen dus als er nog wijzigingen zijn dan graag even via PB doorgeven of anders in dit topic
Groetjes!
ff snel meggie, hier is het nog steeds augustus hoor nog geen veranderingen
ben huisje aan het poetsen … uuhh en dan later naar de gym dus ik kom morge ff langs
@ Allemaal
Dank jullie wel :-*
Voor de slechte nachten :hug:
@ Klaproos
Hoe was het op school?
Heel veel suc6 morgen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
We hadden met Damian ook pasfoto’s gemaakt.
We hebben hem bij ons op het paspoort gezet.
Ze schoten er een paar zodat er altijd wel een goede bij zat
Deze staat nu op onze paspoorten
en deze kregen we zomaar
@ Chelleke, Wat een super mooi mannetje heb je!! en wat is die laatste foto prachtig, lekker ondeugend!!
Dank je wel
Wat een lieve foto’s :inlove:
Als ik nog een schoonzoon zoek dan weet ik waar ik me moet melden