De Ei-rammelaars (deel 5)

ik kom alle meiden even een fijn weekend wensen!!

Goedemorgen, ik meld me ook weer.

Ik heb echt heerlijk geslapen, van 22:45 tot 9:15. Daarbij wel 3x (!!) wakker vanwege een volle blaas en dus de wc een bezoekje gegeven.

Straks naar mijn schoonouders toe :slight_smile:

Ik voel me weer een stuk beter dan afgelopen week.

Prettig weekend allemaal!

Meggie, fijn dat je je weer wat beter voelt. Geniet lekker van je dag meis! :-*

Meggie, wat fijn dat je je weer beter voelt. Dagje met je moeder is goed bevallen dus?

Babs, ik zou eigen gezondheid voorop zetten en dus de operatie wel laten doorgaan. Net wat de andere meiden ook zeggen: je kunt beter vanaf herstel-bed voor 1 kindje zorgen dan voor 2 of meer.

Zelf heb ik een kort werkweekje achter de rug, maar wel heftig. Een dag alleen maar vergaderen, lunchen, vergaderen. Andere dag woorden met mijn manager gehad om iets heel erg kleins. Echt belachelijk en ik liet me er enorm door opnaaien waardoor hij ook weer geirriteerd reageerde. Alleen laatste dag van de week was wat rustiger, heb toen ook lekker kunnen doorwerken. Nu gelukkig weekend en daar ben ik lekker van aan het genieten.

(Net pas gedouched… nu aankleden en eens kijken wat ik ga doen; geen plannen verder.)

Iedereen prettig weekend!! :dance:

@ meggie: fijn dat je je al weer beter voelt!

@ maria: ik was ook al zo laat, alleen is dat helemaal niks voor mij haha…

Ik ga zo ff shoppen voor een moederdagcadeautje…

hallo allemaal

ik kom ook weer even voorbij waaien zeg :smiley:

weet niet meer wie het vroeg maar ik ben 28 jaar en heb hiervoor 6,5 jaar in de beveiliging gezeten en ben me nu totaal aan het omscholen zeg maar :mrgreen:

ik heb ook behoorlijke vellen die ik liever niet zou willen voelen of zien maar heb er zelf bewust voor gekozen om te wachten met buikwand correctie tot mijn kinderwens vervuld is

het lijkt me zo zonde als je het net allemaal lekker strak hebt en dan weer alles uit model trek :lol:

het zijn overgens best hevtige ingrepen want mijn moeder heeft ook zo’n beetje alles laten corrigeren (ook obees) en die moest toch echt wel een aantal maanden herstellen

en ik denk dat je net als bij iedere ingrijpende operatie evengoed weer een jaar moet wachten voor je zwanger mag worden

maar dat is totaal mijn mening hoor … je moet natuurlijk doen waar jij je het prettigst bij voeld

Ik word tante :dance: :dance: :dance:

Mijn broer word papa :inlove:

Rob zijn zus heeft wel 4 kinderen, maar van deze word ik “echt” tante :dance:

Wat leuk zeg.

Van je eigen broer/zus is echt anders dan wanneer je tante wordt van je zwager/schoonzus.

Ik spreek uit ervaring :wink:

Wanneer wordt het kindje verwacht?

GEFELICITEERD wat leuk!! ik ben nog geen tante :?

Dank jullie wel :smiley: :-*

Ze is 19 december uitgerekend :slight_smile:

Wat leuk Chelleke, gefeliciteerd! Ik heb 1 neefje (van eigen kant) en hij is mijn allesje!!

Voor mij is de eerste ronde voorbij…

:-*

Dank je wel :smiley:

Suc6 in de volgende ronde :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Gefeliciteerd Chelleke.

Ik hoop dat ik ook binnenkort ´echte´tante te worden van mijn broer.

Ik hoop misschien wel samen met mijn schoonzus zwanger te worden.

Wel leuk als neef of nicht (welke combi dan ook) dicht bij elkaar zitten qua leeftijd.

@chelleke; gefeliciteerd! ‘Echt’ tante worden is inderdaad erg leuk; zelf heb ik 3 nichtjes.

@barbara; wat een dilemma meis! Enerzijds wil je natuurlijk graag dat overtollige vel kwijt, maar ik snap zo goed dat je ook eigenlijk je kinderwens niet wilt uitstellen.Die wens kan zo diep zijn…

Sterkte met het nemen van een beslissing die voor jou goed voelt.

:-*

Dank jullie wel :smiley:

Misschien als wij snel zwanger zijn, dan zijn wij ook samen. :smiley:

Maar daar ga ik niet van uit. :wink:

gefeliciteerd chelleke

He he dames,

Het weekend is hier weer voorbij en het is weer eens voorbij gevlogen.

Zaterdag had vriendlief dienst en heb ik ff boodschappen gedaan en een cadeautje gehaald voor moederdag. 's avond hebben we met de vriendengroep bij ons de X-factor gekeken… We waren het er met zijn allen over eens dat Lisa een terechte winnares was :thumbup:

Vanacht een rot nacht gehad, slecht geslapen en een paar keer gespuugd :eh:

Vanochtend ook nog flink misselijk geweest en echt niet lekker, tot ik mijn mama’s groentesoep heb gegeten… Toen knapte ik echt weer op…

En nu net bij de schoonouders vandaan, ze gingen eten halen bij de shormatent, dus ik heb het beperkt tot een broodje shorma… Was wel lekker…

Jammer dat ik de laatste weken steeds meer klachten begin te krijgen van misselijkheid, snel vol gevoel( echt, kan bijna niks eten of ik zit vol, en dat terwijl ik overdag ook echt niet snaai, helemaal geen zin in) en veel buikpijn. Heb net vanavond maar besloten om toch maar een afspraak te maken bij de huisarts…

Ik hoop in iedergeval dat me de rot nacht van vannacht, aankomende nacht bespaart blijft en dat ik lekker slaap en morgen nog ff een uurtje naar school kan…

Hebben jullie ook een fijn weekend gehad allemaal? Nog leuke dingen gedaan?

@ Chelleke: Gefeliciteerd met het aanstaande tante-schap :lol:

Ik ben sinds een jaartje tante en het is echt bijzonder!

Chelleke: GEFELICITEERD!!! Leuk dat je tante word. Hier kan dat nog wel een poos duren, mijn zus(je) is nog niet zover.

Hier een rustig weekend gehad, gisteren nog gewerkt, morgen nog een dagje vrij.

Groetjes

Dank jullie wel :smiley:

Van mijn broer werd het ook tijd ook, hij is nu 34 :slight_smile:

Mijn andere broer van 37 zal wel nooit kinderen krijgen want die heeft ook geen vriendin oid.

Ik denk ook niet dat hij in staat is een kindje op te voeden :think: