De Ei-rammelaars (deel 5)

Goedemorgen meiden,

Meggie, voel je je al wat beter??

Hoe is het met de andere meiden?

Goedemorgen

Hier alles rustig, moet straks gaan werken en heb geen zin.

goedemorgen meiden!

Now ik ben met 1000 andere dingen bezig om maar niet aan baby’s te denken. :mrgreen: Anders is het zo moeilijk om te wachten tot augutus.

Ik zit met een groot dillema. Dus ik denk ik gooi het hier over de boeg.

Ik ben in het laatste jaar erg veel afgevallen. En ben nog steeds bezig. hierdoor heb ik best veel huid overschot op mijn benen. Nu hebben de doktors voorgesteld om het te verwijderen op kosten van de ziekenkast.

Dat zou dan ergens september/october zijn …

Maar als ik dat doe moet ik weer langer wachten en het is al zo moeilijk …

wat te doen?? :think: :? Ik zit er echt echt mee in de knoop…

Meggie. Meid ik snap je helemaal. Als je zin hebt of je raakt ubergefrustreed, pb me dan dan stuur ik je mijn msn adress door. :wink:

gaat zig douchen en nog eens nadenken over wat te doen …

Hoe erg stoor je jezelf aan je overtollige huid? heb je er last van?

Verwacht je in een evt zwangerschap in gewicht aan te komen (buiten het “normale” dan)? Want dan kun je beter wachten tot na een zwangerschap, denk ik. Want je lichaam veranderd tijdens een zwangerschap van vorm.

Hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes

@Formally known as Vuegje wrote:

Dat zou dan ergens september/october zijn …

Maar als ik dat doe moet ik weer langer wachten en het is al zo moeilijk …

wat te doen?? :think: :? Ik zit er echt echt mee in de knoop…

Ik zou het hele circus gewoon in gang laten zetten. Want misschien is het wel niet eens de eerste maand raak.

En mocht het wel raak zijn, dan kan je het gewoon afzetten.

Ik stond in 2004 op de wachtlijst voor een maagverkleining. Maar toen eigenlijk alles ging rollen, bleek ik zwanger, dus heb ik alles afgeblazen en gezegd dat ik t.z.t wel weer contact op zou nemen.

Daarmee was het gewoon klaar. Niets aan het handje.

@ Formally known as Vuegje: ik ben het met Moon eens, ik zou ook eerst wachten tot na de zwangerschap(pen)… Straks heb je al het overtollige vel weg, en dan ben je misschien een paar keer zwanger geweest, en dan heb je het weer opniuew… dat zou toch ook zonde zijn. Maar uiteindelijk is het je eigen keus, je moet doen waar jij je goed bij voelt… Ik zou wachten…

Ja en ik ben het met Lynda eens :shifty:

Ik zou ook gewoon alles in gang laten zetten en indien het dan niet kan omdat je zwanger bent, gewoon de afspraak verzetten…

Door mijn ontstekingen heb ik ook het een en ander in gang gezet alleen uiteindelijk stop gezet omdat ik door de medicatie dan een lange tijd(1 1/2) jaar onder geen beding zwanger mag raken…

Moeilijke keus, dat dan weer wel :think:

Dat kan natuurlijk ook, ik heb het niet helemaal goed begrepen (dyslexie) maar dat is misschien ook wel handig. Want inderdaad, misschien ben je wel niet eens meteen zwanger, dan kan het nog wel doorgaan en anders blaas je de boel af…

:think: is ook zo, het is mij wel gezecht dat een zwangerschap erna niet meteen alles gaan verrekken. Ook al kom ik bij, zolang ik het erna weer af haal (dus binnen de 2 jaar na de bevalling) komt het vel weer goed, die is nu zo omdat ik ruim 10 jaar zwaar overlijvig (obees) ben geweest. en al 34 kilo ben afgevallen er er nog 10 meer af gaan voor de operatie :wink:

Ik mag zowiezo niet veel aankomen bij een zwnagerschap in verband met suiker (zwdiabetes) dus zodra ik zwanger ben is geen vetten (of bijna geen) en geen suikers meer voor mij) beetje balen mja voor een goed doel he!

daarom twijfel ik zo . Wij zijn door de pil en een mk zwanger geraakt van nic, dus dae kans dat het snel raak is zit er best wel in hier bij ons (hoeft niet maar het kan dus wel)

aah vanavond toch nog maar eens met mijn man praten erover

thankx meiden! :-* :-*

ooh ja moon.

het is heel erg vervelend want als ik sport ofzo dan zit het echt in de weg :oops: het is zelfs zo erg dat waneer ik op mijn rug lig, en mijn zoontje langs mij komt liggen dat ik het moet ‘goed leggen’ zodat hij er niet op springt en mij pijn doet :oops: :cry: :?

@Formally known as Vuegje wrote:

ooh ja moon.

het is heel erg vervelend want als ik sport ofzo dan zit het echt in de weg :oops: het is zelfs zo erg dat waneer ik op mijn rug lig, en mijn zoontje langs mij komt liggen dat ik het moet ‘goed leggen’ zodat hij er niet op springt en mij pijn doet :oops: :cry: :?

:hug: Ga er vanavond maar lekker met hubbie over praten meis! en als je wilt praten, weet je me te vinden :-*

Vuegje,… waarom wacht je niet met weghalen tot na de bevalling? Dat aanbod blijft wel geldig toch?

ow,… ik zag dat meer mensen hetzelfde dachten :inlove:

Ik ga er met mijn doktor over praten. kijk na de bevalling geeft ik weer bv zolang de kleine wilt of de 2 jaar watever het eerste komt :lol:

en daarna gaan wij direct naar baby nr. 3 dus als baby 2 ; 2 jaar word …

en daarna hopelijk als alles goed gaat naar baby 4 .

dus dan zit ik 8 jaar verder, en ik denk niet dat ze zo lang gaan wachten …

dus het is een beetje nu of nooit …

@ Barbara: als het echt daarna weer 8 jaar duurt… dan zou ik er voor gaan en project mini-Noor dan toch uitstellen. Je geeft nu al aan dat je soms pijn hebt vanwege de vellen en bedenk dat dat er straks 3 kinderen zijn… daarnaast is het makkelijk om nu voor 1 kind te zorgen na de operatie dan 2 of 3…

Maak voor jezelf een voor- en nadelenlijst zou ik zeggen.

Ik heb het lijstje een update gegeven (moet hem alleen nog even online zetten). Ik hoor het graag als ik weer dingen moet wijzigen!

Je zit in een lastige situatie… Ik ben het wel met meggie eens, als het dan toch nu of nooit is, zou ik het ook nu gaan doen… 1 kleintje om voor te zorgen lijkt me inderdaad minder zwaar dan 2,3 of 4 kids…

Als je je hart wilt luchten dan is iedereen er hier voor je…

Als ik het zo allemaal lees dan heb je behoorlijk last van het “losse” vel. Dus dan zou ik eerder geneigd zijn te zeggen: nu de operatie ondergaan en je kinderwens dan nog maar even uitstellen (hoe moeilijk ook)

Ook is de opvang voor je kind makkelijker wanneer je er 1 hebt.

Maar ik zou vooral met je man en arts gaan praten en dan pas een keuze maken.

Doen wat goed voelt.

Meid veel succes en je weet ons te vinden.

Groetjes

Ik sluit me helemaal bij de andere meiden aan.

Als je er echt zoveel last van hebt dan moet je misschien inderdaad eerst aan jezelf en dan pas aan de kinderwens denken.

Ja als ik het zo lees, sluit ik me ook helemaal bij de anderen aan :shifty:

Je hebt wel een enorme kinderwens zeg, lees ik 4 in de planning??